Jurjur napisał(a):system ten obciaza jedynie alternator
Nie ma takiej możliwości żeby obciążać alternator w trakcie rozruchu
A dlaczego z ten system ma obciążać silnik bardziej niż bez ? na pewno nie obciąża bardziej
www.mazdaspeed.pl
Jurjur napisał(a):system ten obciaza jedynie alternator
2. wracajac do baku: tez tak macie ze koncowka rezerwy komputer pokazuje zasieg 30km a zatankujesz max 40 litrow tzn ze w baku jeszcze siedzi 11l i mozna spokojnie zrobic te 150km. i to potwierdza tankowanie, bo jak wleje 40l ze spalaniem 7.5 to zasieg powinien byc 530 a jest... 650
Jurjur napisał(a):sugerujesz ze system ten obciaza jedynie alternator? a inne rzeczy? czy sily w momencie (ponownego) startowania silnika nie sa wieksze niz bez tego systemu, a jesli sa to czy moga miec negatywny wplyw na silnik?
Jurjur napisał(a):zalozmy ze planuje jezdzic mazda z tym systemem 10 lat, lepiej z czy bez? koszt rozrusznika faktycznie nie jest wysoki, ale wole wiecej benzyny spalic niz robic rozrusznik. (dodam tylko ze ochrona srodowiska mnie nie interesuje bo ...wplyw systemu znikomy a tak wybralbym hybryde)
Dmb_T napisał(a):panowie, co rozumiecie przez dotarcie silnika? rozumiem, że chodzi o jazdę emerycką ale do jakiego mniej więcej przebiegu?
Czawialonzo napisał(a):W internecie wyczytałem, że średnie spalanie to ok 5 l a w trasie nawet poniżej 4.
Czawialonzo napisał(a):W internecie wyczytałem, że średnie spalanie to ok 5 l a w trasie nawet poniżej 4. Stąd moje pytanie. Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości