MegaZlot Tor Poznań 2018 – wątek dyskusyjny.
No to chyba muszę zadzwonić do providenta, i odesłać skrzynie do świątka na zmianę przełożeń, koło zamachowe do otoczaka, zamówić oponki DMACK 205/45/15. Jak myślicie zwróci się, jak będę pierwszy w klasie?
Widziałem te wyniki, to nie jest nic nowego że Mx5 miotą na torze. Tym bardziej biorąc pod uwagę ile jest gratów do nich, i to w naprawdę dobrych cenach. Może trzeba pomyśleć (kiedyś tam, nie teraz) nad zrobieniem osobnej klasy dla Mx5? Jest ich tyle że byliby chyba najliczniejszą klasą na torze
Widziałem te wyniki, to nie jest nic nowego że Mx5 miotą na torze. Tym bardziej biorąc pod uwagę ile jest gratów do nich, i to w naprawdę dobrych cenach. Może trzeba pomyśleć (kiedyś tam, nie teraz) nad zrobieniem osobnej klasy dla Mx5? Jest ich tyle że byliby chyba najliczniejszą klasą na torze
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
dmack to nie jest dobry wybor. duzo juz lepszy to beda np tez tanie rs-ry.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Nie no żarcik, jak będę kupował kapcie, to Extreme. Mam kumpla, któremu mówił kumpel, któremu mówił Miko Marczyk że są super
No i cena miecie jak na to co oferują.
No i cena miecie jak na to co oferują.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Ogólnie nie boli mnie jakoś strasznie to przenoszenie o klasę wyżej, ale myślę, że na takim Poznaniu, który jest szybkim i szerokim torem, tylny napęd nie daje jakieś wielkiej przewagi nad przednim. Na pewno nie o tyle, żeby zrównoważyć pół litra pojemności. Co innego jakiś ciasny mini OES, gdzie zwrotność to podstawa. Mimo wszystko, gdzieś rozumiem organizatorów, że zachowują jednolitość regulaminu na cały MS Cup. Zawsze ktoś będzie lekko pokrzywdzony, ale są to przecież amatorskie imprezy i chyba liczy się głównie FUN.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Być może, ale nie spłycajmy aż tak bardzo i miejmy też na uwadze, że w dużej części posiadacze MX-piątek czy RX-ósemek mają spore umiejętności (nie mówię tu o sobie) i ich dobre wyniki wynikają nie tylko z maszyny, ale i czynnika ludzkiego. Spora część posiadaczy tych aut (nie twierdzę, że inni tego nie robią) regularnie szlifuje swoje umiejętności na Track Dayach i różnych innych pojeżdżawkach, mniej lub bardziej zorganizowanych, a to przekłada się na czasy. Popatrzmy na MMC. To już w zasadzie półprofesjonalna liga i ludzie tam naprawdę wymiatają i byliby wstanie objechać wiele osób, dysponując słabszym o kilkadziesiąt koni autem. Oni również przyjeżdżają na nasze zloty i jak można się spodziewać plasują się wysoko. Popatrz na czasy Jarka_ZE/Rafała w MX-5 NA – tylko 1.6 pojemności – a jest co podziwiać i nawet gdyby go wrzucić jeszcze o klasę wyżej, to nadal jego czas byłby w czołówce.
Tak czy siak, ja lubię to, że na zlotach Klubu MazdaSpeed jest mniej napięta atmosfera współzawodnictwa i nie ma aż takiego ciśnienia na klasyfikację, a bardziej na dobrą zabawę. I chyba o to chodzi
Tak czy siak, ja lubię to, że na zlotach Klubu MazdaSpeed jest mniej napięta atmosfera współzawodnictwa i nie ma aż takiego ciśnienia na klasyfikację, a bardziej na dobrą zabawę. I chyba o to chodzi
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Moim skromnym zdaniem jeśli byśmy zrobili klasy tylko wg pojemności ,to bardzo szybko zrobiłyby się nam zloty Mx5tek a pozostałe auta byłyby marginesem na zlotach,zwłaszcza na TP.Kto by chciał przyjechać 323 ,626 itp wiedząc z góry ze nie ma szans na walkę o czołówkę ?Już lista startowa z zeszłego roku nie napaw optymizmem.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
zaewsze mozna tez robic przeskok w zaleznosci od opon i modyfikacji. seryjne auto na seryjnych oponach zsotaje w klasie. opony semi klasa do gory, opony slick dwie klasy do gory, modyfikacje inne (gwint, kubly itp klase do gory). ale co to da. jak ktos napisal. zawsze bedzie ktos uprzywilejowany a ktos pokrzywdzony. dobrze jest jak jest i trzeba sie cieszyc jazda bo to najwieksza nagroda.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):dobrze jest jak jest i trzeba sie cieszyc jazda bo to najwieksza nagroda.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Nie optuję za zmianą, ale podyskutować zawsze można
Mam pytanie, jak dokładnie są ustalane grupy które jadą razem na TP?
Mam pytanie, jak dokładnie są ustalane grupy które jadą razem na TP?
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Wg poziomu umiejętności (przypuszczam ze na podstawie ilości startów w klubowych zawodach) oraz na podstawie klasy auta. Gdzieś tak w regulaminie stoi
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
Dokładnie tak jak Monster pisze. Na pewno w dużym stopniu analizowane będą czasy z ubiegłego roku, bo spora część uczestników będzie ta sama.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Czytam, czytam i trochę się wstydzę wyjeżdżać na tor jako totalny "no skill" w RX-8, z zerowym doświadczeniem na torze. Ba, z zerowym doświadczeniem w tego rodzaju jeździe tylnonapędowym autem. Trzy sztuki MX-5 miałem, ale żadnym z nich na publicznych drogach nie szalałem, a na wypady na tor było mi nie po drodze.
No stress, Ci najlepsi też kiedyś zaczynali
Ważne, żebyś się dobrze bawił i w bezpieczny sposób poznał trochę granic własnych i auta.
Ważne, żebyś się dobrze bawił i w bezpieczny sposób poznał trochę granic własnych i auta.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
HookieK, zawsze będziesz mógł zrzucić winę ze pierwszy raz na torze, ze nie znałeś terenu etc
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości