Lexus GS450h 2008
Dzisiaj zrobiony serwis olejowy:
-Silnik olej Millers 5w30 EE LONGLIFE ECO
-Filtr oleju Mann (nie było Knechta)
-Tylny most olej Millers 75w90 TRX SYNTH
Ponadto wymieniłem tylne tarcze hamulcowe, klocki i szczęki od hamulca postojowego:
Tarcze TRW
Klocki Ferodo
Szczęki Texar
Zakupiłem na aliexpress YI Dash Camera i zamotowałem w aucie.
-Silnik olej Millers 5w30 EE LONGLIFE ECO
-Filtr oleju Mann (nie było Knechta)
-Tylny most olej Millers 75w90 TRX SYNTH
Ponadto wymieniłem tylne tarcze hamulcowe, klocki i szczęki od hamulca postojowego:
Tarcze TRW
Klocki Ferodo
Szczęki Texar
Zakupiłem na aliexpress YI Dash Camera i zamotowałem w aucie.
Bigbluee napisał(a):Własnie też sie zastanawiałem nad tym olejem zamiast tego co wczesniej sobie upatrzyłem czyli Vlavo SynPower 5w30 FE.
Gdzie kupowałes i po ile bańke 5L ?
http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3035-olej-silnikowy-millers-oils-ee-longlife-eco-5w30-5l
adidom napisał(a):Bigbluee napisał(a):Własnie też sie zastanawiałem nad tym olejem zamiast tego co wczesniej sobie upatrzyłem czyli Vlavo SynPower 5w30 FE.
Gdzie kupowałes i po ile bańke 5L ?
http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3035-olej-silnikowy-millers-oils-ee-longlife-eco-5w30-5l
Ok dzięki, cena przystępna. To pierwszy raz na tym oleju czy miałeś go wcześniej w innym aucie?
- Od: 23 lut 2016, 13:50
- Posty: 795 (5/49)
- Skąd: Poznań
- Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG
Bigbluee napisał(a):adidom napisał(a):Bigbluee napisał(a):Własnie też sie zastanawiałem nad tym olejem zamiast tego co wczesniej sobie upatrzyłem czyli Vlavo SynPower 5w30 FE.
Gdzie kupowałes i po ile bańke 5L ?
http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3035-olej-silnikowy-millers-oils-ee-longlife-eco-5w30-5l
Ok dzięki, cena przystępna. To pierwszy raz na tym oleju czy miałeś go wcześniej w innym aucie?
Pierwszy raz mam ten olej.
zemoj napisał(a):Jak by co, na zmienolej.pl powołać się na Klub MazdaSpeed, Pan Piotr da zniżkę.
Dzięki dobrze wiedzieć
Szykujemy się do wiosny Zakupiłem nowe opony letnie Pirelli P Zero 245/40 R18 93 Y RUN ON FLAT FSL, felgi orginalne z Lexusa zregenerowane teraz tylko nowe czujniki ciśnienia i można składać wszystko razem.
Wymieniłem Filtr powietrza na wkład K&N, zamiast tradycyjnych żarówek do świateł długich założyłem ledowe zamienniki HB3 (chińczyki oczywiście )
Ponadto do wymiany czekają:
Zestaw hamulcowy EBC PD08KF311 – klocki DP41589R, tarcze USR1471
płyn hamulcowy Millers Oils Uniwersal Brake Fluid DOT-4,
świece zapłonowe Denso FK20HBR11,
aluminiowe nakładki na pedały.
Nowe zdjęcia. Brudny bo za zimno na mycie.
Wymieniłem Filtr powietrza na wkład K&N, zamiast tradycyjnych żarówek do świateł długich założyłem ledowe zamienniki HB3 (chińczyki oczywiście )
Ponadto do wymiany czekają:
Zestaw hamulcowy EBC PD08KF311 – klocki DP41589R, tarcze USR1471
płyn hamulcowy Millers Oils Uniwersal Brake Fluid DOT-4,
świece zapłonowe Denso FK20HBR11,
aluminiowe nakładki na pedały.
Nowe zdjęcia. Brudny bo za zimno na mycie.
No ładnie się zapowiada – będziesz w Poznaniu
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
szkodnik_byd napisał(a):No ładnie się zapowiada – będziesz w Poznaniu
Niestety na Poznaniu nie będę ale Czaplinek obowiązkowo
krzysek71 napisał(a):Jak świecą te hb3 i ile $ kosztowały
Kupiłem na próbę a świecą bardzo dobrze. Przede wszystkim na biało i mocno. Cena to 20 dolarów.
https://www.aliexpress.com/item/HlXG-New-Upgrade-Mini-H4-H7-LED-Car-Headlight-50W-10000LM-Set-H1-H3-H11-9005/32832975978.html?spm=2114.search0104.3.254.1d4848d1AG75Da&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_10084_10083_10618_10630_10304_10307_10301_5711211_10313_10059_5722311_10534_100031_10103_10627_10626_10624_10623_10622_10621_10620_5711311_10142-10621,searchweb201603_1,ppcSwitch_4&algo_expid=52a106ad-3a19-4ba2-8aae-6a7de76a7983-37&algo_pvid=52a106ad-3a19-4ba2-8aae-6a7de76a7983&priceBeautifyAB=0
Nigdy mnie Lexusy wyglądem nie powalały, ale jak na spokojnie zagłębiłem się w Twój temat to już takiego Lexia chcę i widzę, że nawet nie trzeba jakiegoś kosmicznego budżetu mieć...
Ładny jest i niech się sprawuje jak najlepiej
Ładny jest i niech się sprawuje jak najlepiej
jpski napisał(a):Nigdy mnie Lexusy wyglądem nie powalały, ale jak na spokojnie zagłębiłem się w Twój temat to już takiego Lexia chcę i widzę, że nawet nie trzeba jakiegoś kosmicznego budżetu mieć...
Ładny jest i niech się sprawuje jak najlepiej
Hehe. Miałem tak samo. Po zagłębieniu się w temat Lexów wiedziałem że teraz chce GS'a i tylko i wyłącznie hybrydę 450h. No i jasne wnętrze żadne inne nie wchodziło w grę
Nigdy nie miałem okazji jeździć hybrydą, więc nie mam porównania jak się to ma do benzyny czy diesla,ale może kiedyś się skuszę na zakup auta z takim "pół elektrycznym" serduchem...
Może i ja się starzeję
Krzemol1994 napisał(a):Jakbym swojego starszego słyszał, już ponad miesiąc jeździ niemal identycznym
Może i ja się starzeję
Ja jestem na tak, sam zresztą segmentem E jeżdżę – choć Alfa to nie jest aż taka kanapa. Zobaczymy co przyszłość przyniesie, bo oprócz GS'a spoglądam jeszcze na S80 4.4 V8 . Choć to i tak temat za dwa lata minimum
Kolego wrzucił byś jakieś wideo jak pracuje silnik itp.. czy faktycznie jest taki cichy jak twierdzą wszyscy
A i takie pytanko mam-auto niema obrotomierza więc skąd wiesz że silnik pracuje stojąc w korku z włączonym radiem?
A i takie pytanko mam-auto niema obrotomierza więc skąd wiesz że silnik pracuje stojąc w korku z włączonym radiem?
Przy hybrydzie to bez znaczenia – raczej nie powinien pracować przy staniu w korku
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
mark.87 napisał(a):czy faktycznie jest taki cichy jak twierdzą wszyscy
to V6 nie dość że cicho to i brak wibracji, w starym Xedosie6 z KF siedząc w środku nie wiedziałem czy silnik chodzi.
mark.87 napisał(a):Kolego wrzucił byś jakieś wideo jak pracuje silnik itp.. czy faktycznie jest taki cichy jak twierdzą wszyscy
A i takie pytanko mam-auto niema obrotomierza więc skąd wiesz że silnik pracuje stojąc w korku z włączonym radiem?
Nagram filmik jak się ociepli. Teraz mogę dać linka do filmiku testu GS'a
https://www.youtube.com/watch?v=yRHHqz2D_rA
Obrotomierz jest dla mnie nie potrzebny, nie zawracam sobie głowy czy silnik pracuje czy nie. Silnik cały czas jest w gotowości. W zależności jak nacisniemy pedał gazu auto ruszy albo z elektryka albo ze spalinowego albo z obu na raz.
Jedyna rzeczą po której wiem czy jake na spalinowym jest ekran który wyświetla tryby pracy na bieżąco.
brii napisał(a):Przy hybrydzie to bez znaczenia – raczej nie powinien pracować przy staniu w korku
Silnik spalinowy gaśnie jak staniemy w korku.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości