MegaZlot Tor Poznań 2018 – wątek dyskusyjny.
Taka odpowiedź może być? Drugi kierowca musi być zgłoszony (odp. Ok 136 post tego watku)Bo_Lo napisał(a):Dokładnie tak.Jesli wypełniasz formularz,przejdziesz alkotest i posiadasz prawo jazdy to nie ma przeciwwskazań.
Generalnie nawet jeśli nie wjezdzasz swoim autem a zostaniesz zgłoszony jako drugi kierowca i spełnisz powyższe warunki to nie widzę problemu.Jedynie kwestie czasow (czy to twój czy pierwszego drajwera) musisz sobie ogarnąć we własnym zakresie.
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
kinki, jeżeli mają to być dwie różne sesje, to trzeba wykupić dwie wjazdówki i wysłać dwa formularze. Każdy bedzie miał swój numer startowy. Jeżeli korzystasz z jednej sesji to w jeden formularz wpisujesz dane drugiego kierowcy, ale pamiętaj, że macie tylko jedną kość do pomiaru czasu.
Sesja będzie jedna, zmienią się tylko kierowcy
To w takim razie wysyłam raz jeszcze formularz z dwoma kierowcami na jednym druku.
Spoko, to tylko zabawa
To w takim razie wysyłam raz jeszcze formularz z dwoma kierowcami na jednym druku.
Piotr_ napisał(a):ale pamiętaj, że macie tylko jedną kość do pomiaru czasu
Spoko, to tylko zabawa
Witam jest możliwość wjechania na zlot autem marki bmw czy tylko mazda ma wstęp ? chodzi mi w głównej mierze o sprawdzenie auta na hamowni ?
Żeby wjechać na teren zlotu musisz się zapisać na zlot i uiścić opłatę zlotową.(opcja bez konkurencji) .Wtedy możesz skorzystać (również za opłatą ) z hamowaniu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Wiadomo już coś więcej na temat hamowni ?
Chodzi o sprawdzenie auta z tylnym napędem w automacie czy to nie będzie problem jakiś?
Rwd nie ma znaczenia,co do automatu to już chyba robi różnicę.Najlepiej wygooglaj sobie numer do agmy,zadzwoń i dopytaj.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Musisz mieć możliwość zablokowania biegu tak aby automat nie zredukował ani nie podbił
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Niby tyle razy wałkowane ale za każdym razem brakuje pewności, do jakiej klasy wpisać MX-5 (1840ccm),
na poprzednim zlocie też ktoś z tym miał problem
"6. Klasy dla prób zręcznościowych i torowych
...
Nakayama: silniki wolnossące z zapłonem iskrowym,
wolnossące i doładowane z zapłonem samoczynnym,
od 1801 cm3 do 2300 cm3.
Suzuka: silniki wolnossące z zapłonem iskrowym,
wolnossące i doładowane z zapłonem samoczynnym,
od 2301 cm3,
...
6.3. Samochody z napędem na tylną oś klasyfikowane będą w klasie o jeden stopień wyższej."
Z regulaminu wynika, że klasyfikowane będzie z autami z grupy Suzuka ale czy w karcie zgłoszeniowej ma być wpisane jako Nakayama czy Suzuka?
na poprzednim zlocie też ktoś z tym miał problem
"6. Klasy dla prób zręcznościowych i torowych
...
Nakayama: silniki wolnossące z zapłonem iskrowym,
wolnossące i doładowane z zapłonem samoczynnym,
od 1801 cm3 do 2300 cm3.
Suzuka: silniki wolnossące z zapłonem iskrowym,
wolnossące i doładowane z zapłonem samoczynnym,
od 2301 cm3,
...
6.3. Samochody z napędem na tylną oś klasyfikowane będą w klasie o jeden stopień wyższej."
Z regulaminu wynika, że klasyfikowane będzie z autami z grupy Suzuka ale czy w karcie zgłoszeniowej ma być wpisane jako Nakayama czy Suzuka?
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości