Mazda Demio DW B5 2002
oj tam oj tam,
tak myślałem, że tak myślisz
co prawda i tak musi być dobra skoro przy mocno dynamicznej jezdzie spala mi 14l/100 km albo ktoś już kiedyś zmieniał?
tak myślałem, że tak myślisz
co prawda i tak musi być dobra skoro przy mocno dynamicznej jezdzie spala mi 14l/100 km albo ktoś już kiedyś zmieniał?
Słuchać wujka onyxa dobrze prawi
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Spokojnie, będzie zmieniona
dzięki
Jest w tym wszystkim sporo szaleństwa i odrobina chaosu, ale szczerze kibicuję, żeby projekt został ukończony i był jeżdżący, a nie żeby było tak jak Adis pisał kilka postów wcześniej.
Podziwiam fantazję, bo kolejna BA czy MX-3 z KLem, może przejść na forum bez echa, ale Demio BPT u każdego wzbudzi zainteresowanie.
Podziwiam fantazję, bo kolejna BA czy MX-3 z KLem, może przejść na forum bez echa, ale Demio BPT u każdego wzbudzi zainteresowanie.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Witam,
trwa na tą chwile zbieranie części i planowanie montażu.
Układ hamulcowy będzie na zaciskach z Mazdy Mx-3, tarcze Mikoda nawiercane z klockami EBC Greenstuff.
Na złożenie samej serii w zupełności wystarczy. Kwestie mocowania zacisków mam nadzieję da sie ogarnąć.
Hamulce z tyłu póki co zostają bebny.
Wtryski są już po regeneracji.
Czekam na części z szlifierni, tłoki będą nowe(starych nie udało się uratować), panewki wzmacniane, Korby zostają ori, głowica przeszła test szczelności, planowanie, szlifowanie gniazd zaworowych.
tempo prac i zakupów zwolniło z powodów finansowych,
Idzie to wszystko bardzo wolno aczkolwiek jest czas żeby wszystko zrobić przemyślanie.
Jest tez dużo pobocznych tematów.
Aku będę musiał przenieść do bagażnika. Także boki bagażnika które są wykonane z plastiku muszę wykonać na nowo.
Madzia do blacharki pojedzie później niż przewidywałem, ponieważ uznałem że pojedzie na lawecie bez silnika i większości wnętrza. Planowane prace to: komora silnika,maska, nadkola przód i tył, progi, doły drzwi, bagażnik. Mam nadzieje że podłoga okaże się ok:)
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że Madzie trzeba będzie trochę poszerzyć(rolowanie nadkoli).
Teraz czekam na zaciski aby zobaczyć czy ogarnę mocowanie na tych zwrotnicach czy zwrotnice trzeba będzie też wymieniać.
Planowanie obejmuje też rozpórki, które będę też dorabiał przód i tył. Wzmocnień konstrukcyjnych nadwozia nie będę póki co robił.
Jak odbiorę części ze szlifierni to wrzucę zdjęcia.
trwa na tą chwile zbieranie części i planowanie montażu.
Układ hamulcowy będzie na zaciskach z Mazdy Mx-3, tarcze Mikoda nawiercane z klockami EBC Greenstuff.
Na złożenie samej serii w zupełności wystarczy. Kwestie mocowania zacisków mam nadzieję da sie ogarnąć.
Hamulce z tyłu póki co zostają bebny.
Wtryski są już po regeneracji.
Czekam na części z szlifierni, tłoki będą nowe(starych nie udało się uratować), panewki wzmacniane, Korby zostają ori, głowica przeszła test szczelności, planowanie, szlifowanie gniazd zaworowych.
tempo prac i zakupów zwolniło z powodów finansowych,
Idzie to wszystko bardzo wolno aczkolwiek jest czas żeby wszystko zrobić przemyślanie.
Jest tez dużo pobocznych tematów.
Aku będę musiał przenieść do bagażnika. Także boki bagażnika które są wykonane z plastiku muszę wykonać na nowo.
Madzia do blacharki pojedzie później niż przewidywałem, ponieważ uznałem że pojedzie na lawecie bez silnika i większości wnętrza. Planowane prace to: komora silnika,maska, nadkola przód i tył, progi, doły drzwi, bagażnik. Mam nadzieje że podłoga okaże się ok:)
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że Madzie trzeba będzie trochę poszerzyć(rolowanie nadkoli).
Teraz czekam na zaciski aby zobaczyć czy ogarnę mocowanie na tych zwrotnicach czy zwrotnice trzeba będzie też wymieniać.
Planowanie obejmuje też rozpórki, które będę też dorabiał przód i tył. Wzmocnień konstrukcyjnych nadwozia nie będę póki co robił.
Jak odbiorę części ze szlifierni to wrzucę zdjęcia.
No właśnie nawet region nic nie wie – chociaż ja jakieś plotki słyszałem
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Witam,
dawno mnie tu nie było.W temacie nic się nie działo-praca:(
Madzie odebrałem od blacharza. Blacharke zrobił bardzo dobrze, niestety lakirowanie już słabiej.
Poprawki prawdopodobnie wstępnie samemu zrobie. Póki co jest super bo nie ma rdzy:)
Kupiłem okazyjnie też felgi 15x5,5j i nowe oponki letnie.
Poduszki silnika się poddają powoli, ale na czasie je wymienie.
Co do swapu to zdecydowałem, po argumentach kolegów, że lepiej poczekać kilka miesięcy i ten silnik wsadzić do mx-5 NB.
dawno mnie tu nie było.W temacie nic się nie działo-praca:(
Madzie odebrałem od blacharza. Blacharke zrobił bardzo dobrze, niestety lakirowanie już słabiej.
Poprawki prawdopodobnie wstępnie samemu zrobie. Póki co jest super bo nie ma rdzy:)
Kupiłem okazyjnie też felgi 15x5,5j i nowe oponki letnie.
Poduszki silnika się poddają powoli, ale na czasie je wymienie.
Co do swapu to zdecydowałem, po argumentach kolegów, że lepiej poczekać kilka miesięcy i ten silnik wsadzić do mx-5 NB.
Eee tam.Szkoda,myślałem że w końcu zawita coś nowego i świeżość w projektach na tym forum.Mx5 z bpt to jest pełno. Po części rozumiem jeśli decyzja wynika ze stopnia skomplikowania i rzeźby w DW,ale do mx 5 i tak będziesz musiał mieć inne łapy,kolektor ssący,wydechowy itp,nie wiem jak z miska olejowa.No i elektronika ,zapłon inny...Tak czy siak ,powodzenia
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Witam,
Madzia przez jakiś czas znowu na tyle miała 14stki bo 15stki obcierały na zakrętach o mocowanie sprężyny na amorze. Trochę czekałem na dystanse 25mm skręcane, ale w końcu wszystko jest na swoim miejscu. Przygotowuje już swapa hebli na przód z MX-3, sam się zdziwiłem że podpasuje idealnie. Póki co zdjęcia głownie tyłu na 25mm dystansach skręcanych.
Madzia przez jakiś czas znowu na tyle miała 14stki bo 15stki obcierały na zakrętach o mocowanie sprężyny na amorze. Trochę czekałem na dystanse 25mm skręcane, ale w końcu wszystko jest na swoim miejscu. Przygotowuje już swapa hebli na przód z MX-3, sam się zdziwiłem że podpasuje idealnie. Póki co zdjęcia głownie tyłu na 25mm dystansach skręcanych.
Czyli dzisiaj po 22 torbyd się widzimy – nie ma wymowek
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Jeśli zamysłem było zrobienie czegoś ala SUV to wyszło fajnie,jeśli nie to musi zejść sporo na dół i dostac negatywy bo w tej chwili koło wystaje lekko poza obrys auta?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Maksymalnie mogę pójść w dół 30 mm, bo samymi sprężynami. Póki co chce troche pojeździć, bo na tym zestawie jeszcze 1 km nie zrobiłem.
Szkodnik załatwiam sobie luke w pracy także powinienem się pojawić
Szkodnik załatwiam sobie luke w pracy także powinienem się pojawić
Moim zdaniem albo zostaw tak jak jest i wygląda to jak mini SUV
Albo musisz dać porządna glebę i negatywy.Jak zrobisz -30 na samej sprężynie będzie brzydko.
Albo musisz dać porządna glebę i negatywy.Jak zrobisz -30 na samej sprężynie będzie brzydko.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Madzia została sprzedana.
Był to spontan, ale za dobrą kasę.
Teraz szukam MX5 NB
Był to spontan, ale za dobrą kasę.
Teraz szukam MX5 NB
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości