Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010 (Aktualizacja fot str. 9)
Taki za bardzo widoczny jak się nie świeci
Dzisiaj dotarła żółta folia do oklejenia halogenów oraz nowe letnie oponki
Spłatał też dziś figla czujnik stopu i wracałem do domu 3km ze świecącym stale stopem. Problem na szczęście błyskawicznie rozwiązany
Spłatał też dziś figla czujnik stopu i wracałem do domu 3km ze świecącym stale stopem. Problem na szczęście błyskawicznie rozwiązany
mark.87 napisał(a):Widze ze jednak instrukcja od L3 a dokladnie wklejony fragment sie przydal bo dzialasz ciagle do przodu
Zdecydowanie instrukcja się przydała, raz jeszcze dzięki!
Przed chwilą odebrałem paczkę od Mariusza z podstawową chemią, dzięki Mariusz
Dzisiaj się okazało, że tarcze z przodu do wymiany. Dziwne, ze nikt wcześniej nie zwrócił na to uwagi...
Mniejsza o to, wymieniam. Zastanawiam się tylko czy razem z klockami, bo klocki mają jeszcze mnóstwo mięsa.
No i pytanie, czy tarcze sprzedawane są kompletami na oś czy na sztuki?
Mniejsza o to, wymieniam. Zastanawiam się tylko czy razem z klockami, bo klocki mają jeszcze mnóstwo mięsa.
No i pytanie, czy tarcze sprzedawane są kompletami na oś czy na sztuki?
PeKa napisał(a):No i pytanie, czy tarcze sprzedawane są kompletami na oś czy na sztuki?
pytasz jak byś chciał tylko jedną wymienić , raczej kompletami
Oczywiście, że wymienić chce komplet na oś, ale w sklepach opisane jest... A zawsze mi się wydawało, że sprzedawany jest komplet, bo tak się wymienia przecież.
PeKa napisał(a):Przed chwilą odebrałem paczkę od Mariusza z podstawową chemią, dzięki Mariusz
Nie ma za co.
Tylko coś pogoda słaba na zabawy w pucowanie
PeKa napisał(a):Oczywiście, że wymienić chce komplet na oś, ale w sklepach opisane jest... A zawsze mi się wydawało, że sprzedawany jest komplet, bo tak się wymienia przecież.
Tarcze zwykle są właśnie wyceniane za szt.
Jak będziesz szukał kiedyś na tył, to raczej oryginał. Tarcza jest zintegrowana z piasta, a co za tym idzie również z łożyskiem. Na szczęście cena jest znośna. Przed wymianą zaopatrz się w nasadkę do nakrętki piasty (36 chyba)
Ja bym klocki zostawił jak są ok,dotrą się do tarczy i zmienisz następnym razem.
Graty nowego nabytku
Zaraz trzeba będzie stworzyć podział,samochody zastępcze i laguny
Graty nowego nabytku
Zaraz trzeba będzie stworzyć podział,samochody zastępcze i laguny
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Nie nie, wlecą nowe klocuchy od razu. 150PLN więcej jakoś przełknę
Dzięki
Brembo+Brembo za 550PLN czy ATE+ATE za 610PLN?
Przy okazji odświeżę zaciski, na razie z przodu, bo pogoda nie zachęca. Tylko na jaki kolor
Dzięki
Brembo+Brembo za 550PLN czy ATE+ATE za 610PLN?
Przy okazji odświeżę zaciski, na razie z przodu, bo pogoda nie zachęca. Tylko na jaki kolor
brii napisał(a): Jak najbardziej ładowali ale nie do kombi. Prócz tego trzeba zaprzeczyć temu, że jednostka nie jest udana – to Nissanowskie VQ35DE
Szkoda, że bo silnik z "Zetki" w takim klocku mógłby na drodze niejednego zaskoczyć...
Fajna opcja na tanie Gran Turismo, to Laguna Coupe właśnie z tym silnikiem.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
OT start
Silnik to raczej z maximy niż z 350Z mimo że prawie taki sam ale jednak inny. No i Laga Coupe z tym motorem nadal jakimś bardzo szybkim autem nie jest:
http://www.zeperfs.com/en/fiche2695-ren ... upe-v6.htm
EOT
Silnik to raczej z maximy niż z 350Z mimo że prawie taki sam ale jednak inny. No i Laga Coupe z tym motorem nadal jakimś bardzo szybkim autem nie jest:
http://www.zeperfs.com/en/fiche2695-ren ... upe-v6.htm
EOT
Stała pod ścianą prężąc kakao
Racja, więcej analogii do Maximy, bo silnik montowany poprzecznie, fwd no i podobnie mocowo czyli jednak trochę biedniej niż w Zetce, ale mimo wszystko, naprawdę ładne coupe z V6 i bogatym wyposażeniem w tych pieniądzach ciężko znaleźć. Pug 407 coupe jednak wygląda i jedzie słabiej.
Poza tym za oceanem Maximy 3.5 mocno modyfikują, więc i w Lagunie z pewnością też się da jeszcze osiągi poprawić, choć struganie jakoś mocno przednionapędówki wg mnie średnio ma sens. Auto raczej do stylowego cuisingu i komfortowego połykania tras. Mimo wszystko, fajne.
Wracając do właściwego wątku, to 4WS świetna sprawa w wielu testach faktycznie potwierdzają skuteczność tego systemu. W kombi to auto całkiem wygląda, bo tył w liftbacku to jakiś dramat.
Żółte halogeny do takiego auta średnio mi pasują. Masz coś na usprawiedliwienie?
Poza tym za oceanem Maximy 3.5 mocno modyfikują, więc i w Lagunie z pewnością też się da jeszcze osiągi poprawić, choć struganie jakoś mocno przednionapędówki wg mnie średnio ma sens. Auto raczej do stylowego cuisingu i komfortowego połykania tras. Mimo wszystko, fajne.
Wracając do właściwego wątku, to 4WS świetna sprawa w wielu testach faktycznie potwierdzają skuteczność tego systemu. W kombi to auto całkiem wygląda, bo tył w liftbacku to jakiś dramat.
Żółte halogeny do takiego auta średnio mi pasują. Masz coś na usprawiedliwienie?
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Gib napisał(a):Silnik to raczej z maximy niż z 350Z
W 350Z były zarówno DE jak i HR. DE występowało w kilku wariantach z różnymi głowicami i mapami, moc rozciągała się od 177kW (głownie Renaulty) przez 190kW (Maxima) do 214kW (350Z). Ekstremalnie podkręcano ten motor do ponad 300kW do sportu. Istniała też wersja 160kW na Koreę.
Gib napisał(a):Laga Coupe z tym motorem nadal jakimś bardzo szybkim autem nie jest
Najsłabszy wariant tego silnika + skrzynia AT która nie była konstruowana do sportu tylko do crusingu daje takie efekty
zemoj napisał(a):struganie jakoś mocno przednionapędówki wg mnie średnio ma sens. Auto raczej do stylowego cuisingu i komfortowego połykania tras
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości