McMan napisał(a):onyx napisał(a):Krzemol1994 napisał(a):Co Wy wiecie o zużyciu oleju, Almera 1.8 kumpla wpierdziela 2L/1000km
Heheh przerabiałem to, pierścienie ma do wymiany
Ale ja przy 1L/1000 zdecydowałem zmienić motorownie
Z ciekawości.. po jakim przebiegu? u mnie w 1.5 po 250 tkm nie nadążałem dolewać
i była wymiana pierścieni. Teraz jest.. lepiej
Krzemol1994 napisał(a):onyx napisał(a):Heheh przerabiałem to, pierścienie ma do wymiany
Ale ja przy 1L/1000 zdecydowałem zmienić motorownie
Podobno częsty feler w tych silnikach o czym go przed zakupem ostrzegałem. Zapewne jakiś motodoktor był zalany i auto wypchane na OLX... Szkoda, że to była jedna z najdroższych Almer w śląskim urwał mać
McMan napisał(a):Z ciekawości.. po jakim przebiegu?
188tys tam chyba na liczniku ma, 2004r. Wychodzi 15tys rocznie, może być realne bo te silniki potrafią robić takie jaja nawet przy znacznie niższym przebiegu. W każdym razie styczeń-luty będzie robione
przy 80k km
Wymiana pierścieni pomoże na krótko – silniki serii QG mają wadę fabryczną pierścieni i tłoków – pierścienie gówniane i nie mają wystarczającego chłodzenia + wycierają się tłoki (dostają luzu). Pomaga trochę dowiercenie dodatkowych otworów w miejscu pierścienia 3-go. Ja poszedłem w inna rodzinę silników, czyli SR. To załatwiło sprawę na dobre
loockas napisał(a):Szymon napisał(a):Angole zobaczyły śnieg i wizzair na Luton cały stoi od wczoraj.
Biegaj po lotnisku i krzycz coś po arabsku – może Cię odeślą z interpolem prywatnym lotem do domu
Przynajmniej zapewnią osobne pomieszczenie
A jak się będziesz awanturować minimum tak, jak przyjechaliśmy po Ciebie (chcąc Cię zabrać na Sylwestra), to myślę, że może nawet do wiosny Cię potrzymają na koszt państwa
P.S. Zyguś, współczuje sytuacji
Ostatnio edytowano 11 gru 2017, 23:56 przez
onyx, łącznie edytowano 1 raz