Bieżące uwagi / spostrzeżenia wynikające z Waszego przebiegu...
U mnie kolejny wyciek oleju.. Tym razem olej leci z miski olejowej. Super, ku...a super ! Kolejna naprawa, kolejna dniówka zmarnowana w ASO. C...j mnie strzeli z tym szrotem! Nie ma chwili spokoju, co pól roku coś się psuje.. To sie nie mieści w głowie!
Od poczatku to auto dostarcza mi tylko klopotow. Kupilem nowe z salonu aby jezdzic bez problemowo przynajmniej przez okres gwarancji a tu ciagle cos sie sypie. Teraz chyba rozumiesz moja sytuacje i powody do ciaglego krytykowania bo jak mozna chwalic auto ktore jeszcze nic nie widzialo a ciagle cos jest do wymiany lub uszczelniania. Przeciez to sie nie miesci w glowie. Mowisz ze mam pecha, na forum sa opisywane moje usterki wiec to nie sa tylko moje problemy, one wystepuja tez u innych tylko jaki % wszystkich uzytkownikow jest aktywnych na forum..
U mnie prawie rok i prawie 20 tyś km i praktycznie żadnych problemów (poza mułowatym MZD i topornie wchodzącą dwójką).
Ten wyciek z miski olejowej to tak sam się urodził czy w coś zajeb... ?
Ten wyciek z miski olejowej to tak sam się urodził czy w coś zajeb... ?
Czy tak schodza to nie wiem. Na komisie nie daleko mojego domu stoja dwie 6tki salonowe, pierwszy wlasciciel i jakos nikt ich nie lapie juz jakis czas. Jak by mi sie trafilo fajne pewne auto to bym chetnie zamienil. Ale sprzedac i szukac i nie wiadomo co kupie to juz chyba wole ja narazie trzymac.
Wyciek sam sie pojawil, w nic nie uderzylem. Tak samo jak z pokrywy zaworow czy rozrzadu samo zaczelo sie lac..
Wyciek sam sie pojawil, w nic nie uderzylem. Tak samo jak z pokrywy zaworow czy rozrzadu samo zaczelo sie lac..
No też bym był wkurzony jakby nowe auto z salonu się sypało.
Moim zdaniem opcje są dwie:
1.masz pecha i Twój egzemplarz to jakiś produkcyjny feler, pewnie przysłowiowy (strzelam) 1:100 000 i tu współczuje, nie wiem jakbym się sam zachował ale pewnie zmienił bym markę, starał się oddać auto, lub poprostu sprzedał póki na gwarancji. Nie dziwie się, że plujesz na auto, ale patrząc z naszej strony (tych co nie mają problemów z autem pomimo kilku mniejszych jego wad) to nie dziw się, że oporujemy wszędzie tam gdzie Ty widzisz tylko wady, niedoróbki,problemy tego auta.
EDIT ON:
2. Proszę o wybaczenie, punkt 2 usunąłem. Bo kolejna badziewie burza się szykowała, a skacze ona sobie tak od wątku do wątku po całym dziale BM.
Darrecki
EDIT OFF
Nawiasem to biorąc pod uwagę 1 lub 2 opcje to nie dziwie się, że masz wysokie spalanie.
Z tymi usterkami i problemami to właśnie na forum pisze ten % ludzi, którzy mają jakiś problem i drążą temat. Owszem pewne problemy auto miało i ma, ale z drugiej strony u części ludzi one nie występują. Ogólnie chodzi o to, że to co się przytrafia Tobie może nie dotyczyć wszystkich.
Możesz napisać pokrótce w punktach pokolei jakie naprawy/usterki/problemy/wymiany z orientacyjnymi przebiegami z Twoim egzemplarzem Ci się przydarzyły i jak to załatwiono?
@sevecc- u mnie 10 000 i wszystkie biegi jeszcze chodzą jak masło. Zobaczymy jak będzie dalej. Widać, że w wersji FL poprawiono co nieco w tym temacie ale chyba nie do końca.
Moim zdaniem opcje są dwie:
1.masz pecha i Twój egzemplarz to jakiś produkcyjny feler, pewnie przysłowiowy (strzelam) 1:100 000 i tu współczuje, nie wiem jakbym się sam zachował ale pewnie zmienił bym markę, starał się oddać auto, lub poprostu sprzedał póki na gwarancji. Nie dziwie się, że plujesz na auto, ale patrząc z naszej strony (tych co nie mają problemów z autem pomimo kilku mniejszych jego wad) to nie dziw się, że oporujemy wszędzie tam gdzie Ty widzisz tylko wady, niedoróbki,problemy tego auta.
EDIT ON:
2. Proszę o wybaczenie, punkt 2 usunąłem. Bo kolejna badziewie burza się szykowała, a skacze ona sobie tak od wątku do wątku po całym dziale BM.
Darrecki
EDIT OFF
Nawiasem to biorąc pod uwagę 1 lub 2 opcje to nie dziwie się, że masz wysokie spalanie.
Z tymi usterkami i problemami to właśnie na forum pisze ten % ludzi, którzy mają jakiś problem i drążą temat. Owszem pewne problemy auto miało i ma, ale z drugiej strony u części ludzi one nie występują. Ogólnie chodzi o to, że to co się przytrafia Tobie może nie dotyczyć wszystkich.
Możesz napisać pokrótce w punktach pokolei jakie naprawy/usterki/problemy/wymiany z orientacyjnymi przebiegami z Twoim egzemplarzem Ci się przydarzyły i jak to załatwiono?
@sevecc- u mnie 10 000 i wszystkie biegi jeszcze chodzą jak masło. Zobaczymy jak będzie dalej. Widać, że w wersji FL poprawiono co nieco w tym temacie ale chyba nie do końca.
tomeq83 napisał(a):@sevecc- u mnie 10 000 i wszystkie biegi jeszcze chodzą jak masło. Zobaczymy jak będzie dalej. Widać, że w wersji FL poprawiono co nieco w tym temacie ale chyba nie do końca.
Z tym, że moja też jest FL
Wszystkie inne biegi wchodzą perfekcyjnie, ta dwójka przy redukcji też wchodzi elegancko. Problem jest jedynie przy zmianie z 1.
7.12 mam przegląd, już im wcześniej zgłosiłem, żeby mi to ogarnęli. Nie wiem, mam nadzieję, że coś poprawią (może regulacja cięgna?)
Wiem, że masz FL . Pisałem że w FL poprawiono skrzynię ale jak widać na Twoim egz. nie do końca
Te mazdy z początku produkcji to była jakaś porażka- haczenie skrzyni, padające mechanizmy składania lusterek i inne pomniejsze problemy wieku dziecięcego.
Te mazdy z początku produkcji to była jakaś porażka- haczenie skrzyni, padające mechanizmy składania lusterek i inne pomniejsze problemy wieku dziecięcego.
Ostatnio przez tydzień jeździłem wersja po FL i mogę powiedzieć, że u mnie skrzynia po 87 tys km chodzi lepiej... jeszcze wcześniej miałem inny model, również po FL i skrzynia też częściej haczyła niż u mnie. Dziwi mnie faktycznie źle spasowany schowek w obu autach po FL, u mnie jest równo, tam nie licuje...
No niestety, moim zdaniem po FL nie będzie lepiej. O ile zapewne zaraz po rozpoczęciu produkcji w Meksyku ktoś z Japonii patrzył im na ręce, to z czasem fabryka robi się coraz bardziej meksykańska. To co dla meksykanina przejdzie, skośny by nie przepuścił.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
U mnie po pierwszej regulacji przy ok 9600km biegi 1->2 wchodza wyraznie lepiej.
Na stuki z przodu maja dostarczyc jakies nakladki na sprzyny chyba.
Co do schowka to moja ma dobrze spasowany, ale inne w salonie mialy mniejsze lub wieksze roznice w tym wzgledzie.
Na stuki z przodu maja dostarczyc jakies nakladki na sprzyny chyba.
Co do schowka to moja ma dobrze spasowany, ale inne w salonie mialy mniejsze lub wieksze roznice w tym wzgledzie.
czy u kogokolwiek pojawił się dziwny świst (delikatny pisk) lub stukanie nawiewu? stukanie jakby coś weszło w wiatrak (liść lub coś podobnego), jestem baaardzo wyczulony jeśli chodzi o jakieś dziwne dźwięki w aucie i to mnie zaczyna denerwować... owe odgłosy pojawią się głównie na "dwóch kreskach" wiatraka
U mnie po 3 latach eksploatacji wentylator jest nieco głośniejszy właśnie na 2 biegu. Jak każdy wentylator trochę świerszczy. Na razie subtelnie i do zniesienia, zwłaszcza jak się rozgrzeje. Co potem? Może warto rozebrać i nasmarować ośkę. Może nowy wcale nie będzie zaporowo drogi...
Mam teraz ok 21,5 tyś km przebiegu, nieco ponad rok czasu.
Ostatnio zaczęły się pojawiać dosyć nagminnie 2 problemy:
– kamera cofania przestaje działać (na całym wyświetlaczu pojawia się jedynie grafika samochodu z czujnikami parkowania). Restart auta czasem pomaga, czasem nie.
– wywala błędy od alh, scbs itd – w normalnych warunkach pogodowych – nawet kiedy nie pada.
– dodatkowo, dwójka w dalszym ciągu wchodzi źle – niby coś tam poprawiali na przeglądzie ale bez znacznego efektu.
Na razie to tyle z problemów.
Ostatnio zaczęły się pojawiać dosyć nagminnie 2 problemy:
– kamera cofania przestaje działać (na całym wyświetlaczu pojawia się jedynie grafika samochodu z czujnikami parkowania). Restart auta czasem pomaga, czasem nie.
– wywala błędy od alh, scbs itd – w normalnych warunkach pogodowych – nawet kiedy nie pada.
– dodatkowo, dwójka w dalszym ciągu wchodzi źle – niby coś tam poprawiali na przeglądzie ale bez znacznego efektu.
Na razie to tyle z problemów.
Ostatnio edytowano 10 sty 2018, 08:39 przez sevecc, łącznie edytowano 1 raz
Po prawie 3 latach i ponad 40kkm, BM 2014, Meksyk:
– nie zardzewiała
– lusterka się składają
– środek nie trzeszczy
– multimedia się nie wieszają
– tarcze nie biją
– skrzynia nie haczy
– oleju nie bierze
– średnie spalanie 6.8l/100km
– pojawiło się parę odpryskow na masce
– piano plastiki trochę za łatwo się rysują
Żadnych problemów, żona zadowolona.
– nie zardzewiała
– lusterka się składają
– środek nie trzeszczy
– multimedia się nie wieszają
– tarcze nie biją
– skrzynia nie haczy
– oleju nie bierze
– średnie spalanie 6.8l/100km
– pojawiło się parę odpryskow na masce
– piano plastiki trochę za łatwo się rysują
Żadnych problemów, żona zadowolona.
zdzich44 napisał(a):Po prawie 3 latach i ponad 40kkm, BM 2014, Meksyk:
– nie zardzewiała u mnie roczna po zdjęciu tylnego zderzaka ma naloty rdzy na belce tylnej
– lusterka się składają
– środek nie trzeszczy zależy jakie podejście – w porównaniu np. z 5 letnim lexusem to uwierz mi w nowej mazdzie bardziej trzeszczy
– multimedia się nie wieszają
– tarcze nie biją
– skrzynia nie haczy
– oleju nie bierze
– średnie spalanie 6.8l/100km super. w automacie i dużym mieście nierealne poniżej 10l
– pojawiło się parę odpryskow na masce
– piano plastiki trochę za łatwo się rysują czy ja wiem – nie wiem co z nimi robi żona
Żadnych problemów, żona zadowolona.
-
popi2009
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: walec7_7 i 9 gości