1. Witam czy wie ktos moze co to jest ? Znajduje sie po stronie pasazera z przodu po prawej stronie
2. Mam jeszcze jedno pytanie odnosie mazdy 323f ba 1.5 88KM 98r. przy jakich obrotach zmieniac biegi ?
Pytanie
Strona 1 z 1
Wygląda to na dołożony moduł centralnego zamka. Nie ma recepty na zmianę biegów. Silnikowi ma być jak najlżej. W instrukcji obsługi podane są prędkości przy których zmieniać biegi ale nie można tego brać jako wyznacznik.
Z5 ma szeroko rozłożony moment, zmieniaj nie szybciej niż 2000 (bo nie ma po co) i raczej nie później niż 3000 jak jeździsz na co dzień, "po bułki". Jak go parę razy zakręcisz wyżej też mu się nic nie stanie, tyle że więcej spali. Nie przypadkiem odcinę masz tam gdzie się zaczyna czerwone pole, taka sugestia producenta "kręć do końca, i tak nie popsujesz"
A tak serio, nie pałuj na zimnym. Póki się nie nagrzeje do max, staraj się nie przekraczać tych 3000rpm, i nie przesadzaj z obrotami, bo to nie honda. Masz wystarczająco momentu w niskim i średnim zakresie żeby nie przekraczać 4k w ogóle a jeździć dynamicznie. Wyżej to raczej tylko przy wyprzedzaniu.
A tak serio, nie pałuj na zimnym. Póki się nie nagrzeje do max, staraj się nie przekraczać tych 3000rpm, i nie przesadzaj z obrotami, bo to nie honda. Masz wystarczająco momentu w niskim i średnim zakresie żeby nie przekraczać 4k w ogóle a jeździć dynamicznie. Wyżej to raczej tylko przy wyprzedzaniu.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Ty chyba jeździsz jak emeryt
Wiekszosc benzynowych silników około 3000RPM dopiero budzi się do pracy.
Z5 nie powala mocą i momentem wiec często trzeba jednak go pokręcić wyżej.
Później zrobię porządek z tym tematem.
Wiekszosc benzynowych silników około 3000RPM dopiero budzi się do pracy.
Z5 nie powala mocą i momentem wiec często trzeba jednak go pokręcić wyżej.
Później zrobię porządek z tym tematem.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Moduł centralnego zamka ? W sensie o co chodzi ? Bo ja na pilota nie mam centralnego tylko zwykly
-
ZaQu
Kiedyś zapewne auto miało cz na pilota.
Zapytaj poprzedniego właściciela.
Zapytaj poprzedniego właściciela.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości