Elegancko Jest błysk Tylko płynu do wspomagania dalejWiciu KL napisał(a):A pod maską teraz wygląda tak
Mazda 323F BA KL-DE '96
Fajna nazwa tematu. Podoba mi się. Szacunek za własną robotę wiem ile to kosztuje czasu i nerwów niejednokrotnie. Fajnie że już wszystko jest na tip top. Powiedziałbym a nie mówiłem ale w sumie po co
To było wiadome od początku.
To było wiadome od początku.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
No czekałem właśnie na Twój komentarz haha Bazowaliśmy na tym co usłyszeliśmy i na oznaczeniach głowic. Fajnie, że już wszystko wiadomo i jakoś nie jest mi wgl źle z tego powodu, że to nie jest ZE. Swoje jedzie, cieszy i hałasuje jak zła
Wiciu KL napisał(a):Fajnie, że już wszystko wiadomo i jakoś nie jest mi wgl źle z tego powodu, że to nie jest ZE. Swoje jedzie, cieszy i hałasuje jak zła
Dokładnie, Ze jest trochę przereklamowane a trafić na prawdziwe ZE które będzie w miarę Ok stanie i wypluje okolice serii, 190-200KM co w tym momencie cud zatem tym bardziej KL-DE które raczej ma te 160-170 KM robi robotę i nie płacisz za nie wiadomo co. Ja tam też się ciesze że mam swoje Klde na którego chyba nie ma mocnych w chwili obecnej w PL, mowa o klze.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Lecę dzisiaj zrobić trochę zamieszania na mieście to nagram jakieś filmiki
Ciekaw jestem ile mi wypluje na hamowni, ale powinno być co najmniej te 160km. Pojeżdżę na razie trochę, zrobię kilka tysięcy km i wtedy zobaczymy co pokaże na wykresie
Ciekaw jestem ile mi wypluje na hamowni, ale powinno być co najmniej te 160km. Pojeżdżę na razie trochę, zrobię kilka tysięcy km i wtedy zobaczymy co pokaże na wykresie
marcinowozniako napisał(a): Powiedziałbym a nie mówiłem ale w sumie po co
To było wiadome od początku.
I jak obiecalem tak zrobie, wisze ci browarka
Trochę niskie obroty na 1 filmie. Chodzi jak V6 chociaż szczerze mówiąc szału nie ma. Załóż końcówkę apexi n1 replikę czy coś to brzmi świetnie
160KM powinno raczej być. Gdybyś mógł podłączyć Ecu k8 to byłbym niemal pewny ze będzie 170KM
160KM powinno raczej być. Gdybyś mógł podłączyć Ecu k8 to byłbym niemal pewny ze będzie 170KM
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Co do kompa k8 kl klze lub k8 chipie z klze mogę pomóc w podłączeniumarcinowozniako napisał(a):Trochę niskie obroty na 1 filmie. Chodzi jak V6 chociaż szczerze mówiąc szału nie ma. Załóż końcówkę apexi n1 replikę czy coś to brzmi świetnie
160KM powinno raczej być. Gdybyś mógł podłączyć Ecu k8 to byłbym niemal pewny ze będzie 170KM
Kręci się do około 7.300-7.400, to na filmiku tak słychać, bo telefonem nagrywane i może nie ogarnął, cały końcowy tłumik to remus, był już jak kupiłem chociaż w momencie jak przejeżdżałem obok nagrywającego to wbiłem z 3 na 4 i pewnie dlatego jest takie wrażenie, do tego efekt dopplera i jest jak jest
Ładnie pod maską, podoba mi się ^^
Dobrze że auto jeździ i cieszy a na hamownie polecam się wybrać i mieć w zanadrzu komputer k8 (z ciekawości możesz sprawdzić kompa KF z kl02 czy będzie to jeździło )
P.S korek ori czy ali?
Dobrze że auto jeździ i cieszy a na hamownie polecam się wybrać i mieć w zanadrzu komputer k8 (z ciekawości możesz sprawdzić kompa KF z kl02 czy będzie to jeździło )
P.S korek ori czy ali?
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Kazdy komp z K8 , ale jak pamietam z Piotr89 była mapa robiona lpg i afr bananim zapinał i mowił ,ze jest za ubogo na mieszance PB. Fakt faktem auto sie odmuliło bo wczesniej zapie%$#ało ale po zmianie kompa szatan aż panewe upierdzieliło Jedyne czego nie mozna było okreslic to faktycznej roznicy w mocy z braku hamowni na Poznaniu, ale samo hamowania mowił ,ze jest znacznie lepiej , gdzie na 3 biegu przy wyprzedzaniu trakcji brak na lekko wilgotnej nawierzchni , nie mokrej a lekko wilgotnej.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Dobrze widzę że ten tłumik się rozleciał ? czy źle widzę ?
Jakieś media by się zdały
Jakieś media by się zdały
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Dobrze widzisz najpierw lekko pękł, później wydmuchało z niego całą wełnę a na końcu prawie cały się rozleciał..Najlepszą i najbardziej opłacalną opcją było wywalenie go i wstawienie rury Teraz cały wydech jest przelot, został tylko końcowy tłumik Media nagram jak znajdę chwilę wolnego czasu, mogę tylko powiedzieć, że w porównaniu do poprzednich filmików teraz jest o wiele lepiej.
Dodam jeszcze, że od czasu małego ,,remontu" w październiku przejechałem Mazdą 2300km i zero problemów z czymkolwiek (tylko ten tłumik).
Wymieniłem też kilka rzeczy: lampę z przodu, prawy błotnik (teraz jest czerwony, wcześniej był wiśniowy) no i maskę, o której wspominałem we wcześniejszym poście
Dodam jeszcze, że od czasu małego ,,remontu" w październiku przejechałem Mazdą 2300km i zero problemów z czymkolwiek (tylko ten tłumik).
Wymieniłem też kilka rzeczy: lampę z przodu, prawy błotnik (teraz jest czerwony, wcześniej był wiśniowy) no i maskę, o której wspominałem we wcześniejszym poście
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości