Mazda Demio DW B5 2002
powinna ale słabo jej to wychodzi, będę odizolowywał stozek ścianka z Alu, ale jeszcze kombinuje jak to ogarnąć dobrze. chwytak powietrza tez jest do zrobienia. z czasem będzie lepiej, muszę wszystko zaplanować bo będę chciał zmieniać gore silnika z Bp 1,8.
Przydałaby się owijka na ten fragment nad deklem. Wtedy dolotu niepotrzebnie nie będzie grzało.
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
dobry pomysł spróbuje to ogarnąć w przyszłym tygodniu.
plany to góra silnika od 1,8 Bp , wygłuszenie auta, wzmacniacz i blacharka.
plany to góra silnika od 1,8 Bp , wygłuszenie auta, wzmacniacz i blacharka.
jestem w trakcie sprawdzania teraz. wcześniej nie udało sie sprawdzić co chwile coś robiłem. napisze jak będę wiedział.
U mojej dziewczyny na pelnym baku 500km zrobie nie wiem czy nie za malo spalil 7.5l swiece kable nowe. Nic z autkiem sie nie dzieje obroty ma na poczatku 1200ok. a potem spada jak sie rozgrzeje do 800-900
Dopisano 6 wrz 2017, 22:54:
a sprzęgło bierze Ci z góry czy z samego dołu??
Dopisano 6 wrz 2017, 22:54:
a sprzęgło bierze Ci z góry czy z samego dołu??
Sprzęgło z dołu bardziej bierze, przed modzeniem brała przy mojej jeździe ok 10 l/100 w mieście, jak jeździłem przez miesiąc oszczędnie to potrafiła spalić 6,7 l / 100 km w cyklu mieszanym. Teraz ekonomiczna jazda raczej już jej nie grozi spalanie które będę podawał to faktyczne z wykorzystaniem potencjału.
Dzisiaj nadszedł czas na poprawienie pracy lewarka skrzyni biegów.
Z pomocą forum i poradnika mX-MEN a udało się to zrobić sprawnie.
Jest dużo lepiej
Z pomocą forum i poradnika mX-MEN a udało się to zrobić sprawnie.
Jest dużo lepiej
Powodem był seryjny skok, dzięki temu zabiegowi skok lewarka jest krótszy (efekt short shifter).
Efektem jest szybsza zmiana biegów i mniej machania lewarkiem
Efektem jest szybsza zmiana biegów i mniej machania lewarkiem
Dzisiaj udało się skończyć wstępne wygłuszanie drzwi matami.
Jest naprawdę dużo lepiej, nie jest to co prawda profesjonalne car audio, ale dla mnie póki co wystarczy.
Dopisano So, 16 września 2017, 22:37:
Zatankowałem do pełna i Madzia w cyklu mieszanym spaliła mi 8,5l/100km. Mało jak na nieekonomiczną jazde
Jest naprawdę dużo lepiej, nie jest to co prawda profesjonalne car audio, ale dla mnie póki co wystarczy.
Dopisano So, 16 września 2017, 22:37:
Zatankowałem do pełna i Madzia w cyklu mieszanym spaliła mi 8,5l/100km. Mało jak na nieekonomiczną jazde
Nadszedł czas świątecznych zakupów...
Zatem kupiłem planowany silnik 1,8 BPT. Udało się kupić w rozsądnych pieniądzach bez osprzętu
Kolektory i turbo już ściągnąłem, co ciekawe uszczelki kolektorów wyglądają świeżo tak samo głowica.
Jak wyczyszcze turbo to okaże się jaka to wersja VJ-21 czy VJ-23 oba silniki różniły się tylko turbosprężarkami z tego co wyczytałem także i tak będzie na gotowo mocniejsza
Dopisano Cz, 14 grudnia 2017, 19:29:
Turbosprężarka VJ-21 wg danych to 163 KM i 216 Nm. Zobaczymy jak silnik będzie na aucie już.
Zatem kupiłem planowany silnik 1,8 BPT. Udało się kupić w rozsądnych pieniądzach bez osprzętu
Kolektory i turbo już ściągnąłem, co ciekawe uszczelki kolektorów wyglądają świeżo tak samo głowica.
Jak wyczyszcze turbo to okaże się jaka to wersja VJ-21 czy VJ-23 oba silniki różniły się tylko turbosprężarkami z tego co wyczytałem także i tak będzie na gotowo mocniejsza
Dopisano Cz, 14 grudnia 2017, 19:29:
Turbosprężarka VJ-21 wg danych to 163 KM i 216 Nm. Zobaczymy jak silnik będzie na aucie już.
zaczyna robić się ciekawie
Jest dobrze, kolektory wyglądają ok, turbo wg mnie ma minimalny luz.
Po ściągnięciu przewodów zapłonów i pokrywy zaworów natrafiłem na jakiś syf, tragedii nie ma raczej bo silnik można kręcić ręką (ciężko bo Ciężko ale idzie) zobaczę co wyjdzie po ściągnieciu głowicy.
Po ściągnięciu przewodów zapłonów i pokrywy zaworów natrafiłem na jakiś syf, tragedii nie ma raczej bo silnik można kręcić ręką (ciężko bo Ciężko ale idzie) zobaczę co wyjdzie po ściągnieciu głowicy.
Spełniasz nie tylko swoje marzenia, ale i moje zawsze marzyłem mieć taki zwyczajny pojazd, którym można objechać większość cwaniaków (jak zasłużą sobie oczywiście bo nie należę do szybkich kierowców ale zajeżdżanie drogi komuś bo on ma BMW i się musi wcisnąć mnie drażni)
Dlatego (chociaż podglądam już bardzo długo) dołączam do grona dopingujących!
Ja w swojej chciałbym tylko jakiś silnik z większą mocą, ale bez turbo – drugie ale, chciałbym, żeby pasował bez przeróbek – kupuję, remontuje blok, wkładam, przykręcam i jazda oczywiście wiadomo, komputer + silnik, fajnie by było jakby do Demio pasował jakiś z 323 a skrzynia i sprzęgło zostało z Demio bo mam w sumie nówka sztuka... ale to plany i chęci, a kolega widzę działa na 101%
Dlatego (chociaż podglądam już bardzo długo) dołączam do grona dopingujących!
Ja w swojej chciałbym tylko jakiś silnik z większą mocą, ale bez turbo – drugie ale, chciałbym, żeby pasował bez przeróbek – kupuję, remontuje blok, wkładam, przykręcam i jazda oczywiście wiadomo, komputer + silnik, fajnie by było jakby do Demio pasował jakiś z 323 a skrzynia i sprzęgło zostało z Demio bo mam w sumie nówka sztuka... ale to plany i chęci, a kolega widzę działa na 101%
Dziękuje za miłe słowa
Ja mam w swojej silnik 1,5 o oznaczeniu B5E, z tego co mi wiadomo skrzynia będzie pasować. Ja będę zmieniał jeszcze ukł. hamulcowy i prawdopodobnie napędowy. Prawie 2 razy większa moc od serii jest planowana także trzeba to jakoś zatrzymać i przenieść na asfalt. Także prace trochę potrwają, w miarę możliwości będę umieszczał postępy prac.
Pozdrawiam
Ja mam w swojej silnik 1,5 o oznaczeniu B5E, z tego co mi wiadomo skrzynia będzie pasować. Ja będę zmieniał jeszcze ukł. hamulcowy i prawdopodobnie napędowy. Prawie 2 razy większa moc od serii jest planowana także trzeba to jakoś zatrzymać i przenieść na asfalt. Także prace trochę potrwają, w miarę możliwości będę umieszczał postępy prac.
Pozdrawiam
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości