Ceny zadbanych RS MK2 to jednak abstrakcja i wydaje mi się, że za przeszło 100k PLN można kupić coś lepszego. Poza tym jest kilka projektów na FT gdzie Focus ST niewiele odstaje od RS. Niestety taka przeróbka na wanna be RS tania nie jest. No i wciąż nie będzie wyglądał tak...
Dwa filmiki (dzięki nemi!). Fot mi pewnie nikt nie robił, bo mam Forda to sobie chociaż dwa sam zrobiłem
Próba sprawnościowa – filmik z przejazdu po deszczu i w trakcie deszczu. Tutaj było 2:13, najlepszy 2:11. Wiele do poprawy. Niektórych kolegów objechałem tylko dlatego, że miałem czym pocisnąć na prostych i łatwiejszych łukach. W niektórych momentach nie wiedziałem co robić z biegami
Ale zabawa dobra i wciągnęło mnie to bardzo. O ile na rainsporty naprawdę nie mam prawa narzekać tak potwierdza się to co piszą o nich, że trochę myszkują na zakrętach. Moja pierwsza opona, następna będzie inna/lepsza. Trzeba sobie wyrabiać zdanie na własnym doświadczeniu.
1/4 mili – sklejone dwa filmy. Najlepszy czas ET 14,992. Jeden mój z kabiny, na końcu film nemiego ze startu z Mustangiem. Kolega miał problemy z trakcją i wykorzystałem to Ja muszę na pewno poprawić RT, bo ruszam jak emeryt
I fotka
Dzięki za puchar i nagrodę. Cieszy, chociaż nawet jakbym pojechał tyłem to też bym dostał, bo speedster po przejazdach treningowych zrezygnował i w finale były 3 auta w Outlaw Swoją drogą wykręcił gorszy czas niż ja, co cieszy
O ile zakładamy fabryczną moc, bo tego nikt nie wie ile tam po 200k przelotu zostało Czas pokaże jak zdecyduję się na remap.
Ruszanie to też dla mnie wciąż zagadka i nie wiem za bardzo jak startować. Praktycznie każdy przejazd był z innego zakresu obrotów. Na następny zlot musze wcześniej gdzieś poćwiczyć
Ja jestem ze zlotu i wyników bardzo zadowolony. To moje pierwsze starty powiedzmy na poważnie. Bo ostatni raz jeździłem na zlocie chyba w 2012, Seatem Toledo
loockas napisał(a):O ile zakładamy fabryczną moc, bo tego nikt nie wie ile tam po 200k przelotu zostało Czas pokaże jak zdecyduję się na remap.
Po tych czasach raczej mogę powiedzieć że będzie seria może nawet z jakimś plusem. Szkoda że hamowni nie było to byś miał okazję się dowiedzieć .
loockas napisał(a):Ruszanie to też dla mnie wciąż zagadka i nie wiem za bardzo jak startować. Praktycznie każdy przejazd był z innego zakresu obrotów. Na następny zlot musze wcześniej gdzieś poćwiczyć
Tak aby były jak najmniejsze uślizgi kół. Nie wiem jak u Ciebie wygląda trakcja na 1 biegu przy pełnym bucie ale focus lekki nie jest więc mozna kombinować z trochę wyższymi obrotami no i nie wiem jak tam wygląda boost przy takim starcie.
marcinowozniako napisał(a):Tak aby były jak najmniejsze uślizgi kół.
To wiem Najoptymalniej mi wychodziło tak poniżej 2k rpm. na boost szczerze mówiąc nie zwróciłem uwagi. Na pewno jest nad czym popracować. Jak już się wkręciłem w te przejazdy, to mi kazali spadać
Xenocyd napisał(a):Myślałem patrząc na małą fotkę w telefonie, że dali Ci litr oleju na dolewkę, żebyś do domu dojechał
Bałem się sprawdzać na miejscu bagnet, bo nie miałem nic na ewentualną dolewkę Wczoraj sprawdziłem, nie jest źle, prawie nic nie ubyło