Renault Laguna 2.0 dCi 2008
Czyli jest to jawne wprowadzanie w błąd?
Koledzy dajcie już spokój z tymi oponami, każdy zakłada takie jak mu pasuje, jeden założy zgodne z tabliczka a inny założy 19 czy 20cali i homologacja psu w D U P E.
Pany – jeśli na wlepce w drzwiach są różne rozmiary to znaczy, że samochód ma homologację na każdy z nich. To, że na takich nie wyjeżdża z salonu albo w danej opcji wyposażania bądź na dany rynek takie koła nie były dostępne przy zamawianiu nie oznacza braku homologacji.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
A jeśli będę miał homologowane opony według tabliczki ale lyse i z drutami na wierzchu to będzie ok podczas wypadku niż miałbym 19 nowki opony?
Co do felg i wielkości to jak kolega wyżej powinny być np 16 według katalogu a auto z salonu wyszło na 17, wszystko zależy od salonu, kraju znajomości itp
Co do felg i wielkości to jak kolega wyżej powinny być np 16 według katalogu a auto z salonu wyszło na 17, wszystko zależy od salonu, kraju znajomości itp
Artiks napisał(a):Wystarczy przepsikać IPA ? TDi brał to na klatę bez zająknięcia
Ta. Ja akurat nie miałem w spray tylko w butelce i korzystałem z pędzelka. Czyściłem już tak w Lagunie i Fordzie. Obie przepływki przeżyły.
Tego nie wiesz. To nie turbo benzyna ale drobne odchylenia w przypadku pracy na skraju mapy mogą spowodować uszkodzenia tłoka. To że przeplywka niby działa nie znaczy że jest sprawna.
P.s też tak zawsze czyszcze hihi
P.s też tak zawsze czyszcze hihi
Idąc dalej, to czy prewencyjnie ultradźwiękami czyścisz wtryski?
Przepływka w żadnym aucie seryjnym nie działa na skraju, więc to takie urban legend co napisałeś.
Na skład mieszanki jeszcze parę innych rzeczy po drodze ma wpływ,
Przepływka w żadnym aucie seryjnym nie działa na skraju, więc to takie urban legend co napisałeś.
Na skład mieszanki jeszcze parę innych rzeczy po drodze ma wpływ,
onyx napisał(a):Przepływka w żadnym aucie seryjnym nie działa na skraju, więc to takie urban legend co napisałeś.
Nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi albo ja nie potrafiłem jej sformułować, chodziło mi o to, że często w Subaru czy na stage 1 czy stage 2 pomimo niby sprawnej przepływki płyną przez nią tłoki bo jeden czy drugi tuner zamiast sprawdzić z niej odczyty piszę program i na skraju miałem na myśli mapę a nie przepływkę.
brii napisał(a):Pany – jeśli na wlepce w drzwiach są różne rozmiary to znaczy, że samochód ma homologację na każdy z nich. To, że na takich nie wyjeżdża z salonu albo w danej opcji wyposażania bądź na dany rynek takie koła nie były dostępne przy zamawianiu nie oznacza braku homologacji.
Proponuje zapoznać się z informacjami które zamieściłem wcześniej i nie wprowadzać ludzi w błąd.
mad_man napisał(a):Proponuje zapoznać się z informacjami które zamieściłem wcześniej i nie wprowadzać ludzi w błąd.
Masz F4RT – w Twoim wyciągu ze świadectwa homologacji nie ma R16? Ja widziałem taki wyciąg w którym były koła o rozmiarze 16" i 17" przy silniku 170KM, co odpowiadało wlepce.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Masz F4RT – w Twoim wyciągu ze świadectwa homologacji nie ma R16?
Jeżeli chodzi o 16 to w przypadku mojego samochodu 2.0@170KM jest rozmiar 16 215/55 nie ma natomiast 205/60.
Pomijam inne, większe rozmiary. Na plakietce na drzwiach mam natomiast oba rozmiary 16.
I co z tego że koła będą inne niż homologowane ? Ma być niby 205/60r16 oczywiście wrzucę 205/55 z racji łatwiejszej dostępności. Zawsze zakładaliście koła/opony idealnie wg homologacji ? Z innej bajki jak samodzielna wymiana filtra kabinowego w L3 ? Bo ja piznąłem wczoraj drzwiami po godzinnej walce a i tak nie wymieniłem 2 filtry dostęp-dramat...
Artiks napisał(a):Ma być niby 205/60r16 oczywiście wrzucę 205/55 z racji łatwiejszej dostępności.
Ja miałem 205/60 – przecież one są na półkach w każdym sklepie. Droższe może z kilkadziesiąt złotych od 205/55.
Artiks napisał(a):Z innej bajki jak samodzielna wymiana filtra kabinowego w L3 ?
Bez problemu. Za pierwszym razem demontowałem schowek, bo tak pisali na forach. Za drugim udało się bez. Filtr oczywiście 2-częściowy. W Scenic jest identycznie i też bez demontażu schowka się obyło. Trzeba się trochę nagimnastykować, ale to jest do zrobienia w 15 minut.
ravo napisał(a):onyx napisał(a):Przepływka w żadnym aucie seryjnym nie działa na skraju, więc to takie urban legend co napisałeś.
Nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi albo ja nie potrafiłem jej sformułować, chodziło mi o to, że często w Subaru czy na stage 1 czy stage 2 pomimo niby sprawnej przepływki płyną przez nią tłoki bo jeden czy drugi tuner zamiast sprawdzić z niej odczyty piszę program i na skraju miałem na myśli mapę a nie przepływkę.
Raczej nie, w Twojej wypowiedzi zabrakło istotnych elementów
Pisanie mapy na skraju chyba ubóstwa paliwowego w subaru jeszcze nie spotkałem – one zawsze bardzo mocno podlane Poza tym kto stroi po odczytach z przepływomierza? Pacza się na AFR a nie na sygnał z przepływki... Nie rozumiem Andrzej, tego typu strojenia jakie próbujesz mi sprzedać
Dokładnie filtr i jego wymiana zajmuje 15minut. Polecam zapoznać się z tym co na forum RLKP a tam jest dużo manuali co pomagają. Co do opon niema żadnego problemu z kupnem
Nic sie nie dzieje to i temat stanol w miejscu ,autko smiga bezproblemow w srode zaliczylem dluzsza trase i jestem pozytywnie zaskoczony spalaniem jak i komfortem
trasa Polska-Holandia-Polska
2 osoby plus bagaz opony zimowe
90% trasy na tempomacie 100-110km/h, niekiedy korek,troche swiatel itp
ogolnie wyszlo bardzo dobrze
trasa Polska-Holandia-Polska
2 osoby plus bagaz opony zimowe
90% trasy na tempomacie 100-110km/h, niekiedy korek,troche swiatel itp
ogolnie wyszlo bardzo dobrze
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości