Mazda3 BK LF '04 Aero "Simply Clean" by rafałmazda ;)
Oczywiście ze miło było się spotkać
Jak i wspólnie pokonać drogę wyjazdowa ze zlotu która przypominała dosłownie rajd w błocie i walkę o przetrwanie
Jak i wspólnie pokonać drogę wyjazdowa ze zlotu która przypominała dosłownie rajd w błocie i walkę o przetrwanie
Nightfallówna
jaaco napisał(a):Te sprzęgła klimatyzacji to ciągle fochy strzelają
w ogóle po dokręceniu mojego okazało się że klima ciągle nie pracuje – nareszcie nie pracowała w warsztacie sprawdzanie przekaźników, podmienianie i nic. Mierzenie wejścia multimetrem, wszystko się zgadza. Pan od klimy zwarł przewodami na krótko i co? I ruszyło włożenie przekaźnika i pracuje, ale tylko przez chwilę. Podłączenie pod OBD, które za wiele nie dało. Znowu na krótko i znowu ruszyło. Włożenie przekaźnika i nic no to dotykanie rurek i przez przypadek docisnął kostkę od czujnika, która wpięła się i klima wróciła – kostka siedziała, ale nie do końca była wpięta póki co jest ok
Nightfall napisał(a):wspólnie pokonać drogę wyjazdowa ze zlotu która przypominała dosłownie rajd w błocie i walkę o przetrwanie
oj to prawda tam pod koniec przyhaczyłem prawym fartuchem o jakąś gałąź czy coś, ale po oględzinach wychodzi że wsio ok
Fajne lustro
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
NO cudnie ona wyglada idę po srodki i do mojej z klima to w koncu rozwiazany problem?
Ostatnio edytowano 14 lip 2017, 15:34 przez tekknoraver, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
tekknoraver napisał(a):z klima to w koncu rozwiazany problem?
owszem, klima wróciła na dobre jednak długo się nie nacieszyłem bezawaryjnością tym razem padło na lewe przednie łożysko, które umiera – coś mi się Mazda kapryśna zrobiła w tym miesiącu czeka mnie wymiana tego łożyska, oleju oraz filtra oleju
Wygłaskana... Jak ten wosk się spisuje ? Za wiele czasu w sumie nie leży na lakierze, Ale może już masz jakieś zdanie na jego temat.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
kropelkuje cały czas tak samo głębia lakieru cały czas mocno wyciągnięta i z daleka błyszczy się jakby dopiero co była myta, mimo że brudna jak już dawno nie była soft zdecydowanie gorszy
Wszysy wiemy jak jest...jak nie urok to s***a ale takie rzezy sie zdarzają i tyle,z drugiej strony nie staje se na środku drogi przy stacji łąki dolne i nie wiadomo o jej jest...
- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
no i się doigrałem – stała się rzecz straszna sami zobaczcie
Już nie sprzedam w najbliższym czasie zmiana tego nieszczęsnego łożyska, oleju oraz filtra oleju i póki co na tyle
Już nie sprzedam w najbliższym czasie zmiana tego nieszczęsnego łożyska, oleju oraz filtra oleju i póki co na tyle
Nie śpimy, dłubiemy
W piątek z jak zwykle niezastąpionym Darkiem wymieniliśmy łożysko wraz z piastą
Wyciąganie zwrotnicy poszło wyjątkowo gładko, później tylko był problem z wyciśnięciem starego łożyska przy użyciu prasy, jednak jakoś dało radę
Wczoraj wymiana oleju (przebieg 200k), jak zwykle Liqui Moly TopTec4100 5w40 oraz filtra oleju standardowo Knecht OC 1182 do tego popołudniu mycie na bezdotykowej, a po powrocie kąpiel (tak – kąpiel, bo obficie spryskiwałem ) w sg morning dew i tradycyjne szmatkowanie felg, które jak zwykle na bezdotykowej się nie domyły
W piątek z jak zwykle niezastąpionym Darkiem wymieniliśmy łożysko wraz z piastą
Wyciąganie zwrotnicy poszło wyjątkowo gładko, później tylko był problem z wyciśnięciem starego łożyska przy użyciu prasy, jednak jakoś dało radę
Wczoraj wymiana oleju (przebieg 200k), jak zwykle Liqui Moly TopTec4100 5w40 oraz filtra oleju standardowo Knecht OC 1182 do tego popołudniu mycie na bezdotykowej, a po powrocie kąpiel (tak – kąpiel, bo obficie spryskiwałem ) w sg morning dew i tradycyjne szmatkowanie felg, które jak zwykle na bezdotykowej się nie domyły
w wątku cisza, ale na nudę nie narzekam
Ale od początku:
Konkurs Mazda i kobieta poleciało to zdjęcie
Osobiście wolałbym to
no ale kobieta mi się uparła że ma być tamto i o a wolałem nie stawiać na swoim i nie ryzykować ewentualną utratą modelki, zwłaszcza że mamy ambitne plany na kolejne, wspólne zdjęcia
Poza tym zamówiłem 4 przesyłki, które powinny dotrzeć do końca tygodnia – niby nic, ale trochę będą cieszyć, trochę pozwolą się przygotować na nadchodzące modyfikacje, ale o tym wkrótce
Ale od początku:
Konkurs Mazda i kobieta poleciało to zdjęcie
Osobiście wolałbym to
no ale kobieta mi się uparła że ma być tamto i o a wolałem nie stawiać na swoim i nie ryzykować ewentualną utratą modelki, zwłaszcza że mamy ambitne plany na kolejne, wspólne zdjęcia
Poza tym zamówiłem 4 przesyłki, które powinny dotrzeć do końca tygodnia – niby nic, ale trochę będą cieszyć, trochę pozwolą się przygotować na nadchodzące modyfikacje, ale o tym wkrótce
Drugie faktycznie lepsze...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Ja również jestem za drugim. Oprócz konkretnej modelki masz tam na dachu nietęgi komin, z którego daje niczym z mazdowskiego RF'a
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
drugie ladniejsze... ale rozumiem tez ze modelce sie pierwsze bardziej podoba z jej perspektywy
nastepnym razem wykadruj aby tych ciezarowek nie bylo widac wystarczylo by tylko lekko w bok
nastepnym razem wykadruj aby tych ciezarowek nie bylo widac wystarczylo by tylko lekko w bok
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Drugie lepsze.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Ja też uważam , że 2 fotka jest lepsza. Komin robi robotę, ciężarówki to mistrz drugiego planu hehe.
nie musicie mi tego mówić, modelka już też zwątpiła i teraz próbuje mi to jakoś wynagrodzić
A dziś był dzień doręczania przesyłek:
Przesyłka nr 1 i 2
Wszystko po to, żeby przygotować się pod Lepszy Pałer Gamoniu butla we wnęce na zapas oznacza że koło trzeba będzie trzymać bezpośrednio w przestrzeni bagażnika, a poza tym ta plastikowa półka pod wykładziną również będzie musiała wylecieć stąd pokrowiec na dojazdówkę , a także torby, które pozwolą na magazynowanie wszystkiego co obecnie leży na półce, a także na jakiś kosmetyk czy mikrofibrę
Przesyłka nr 3 i 4
Kluczyk i transponder, czyli poprawienie fabryki kupiona obudowa, do tego kostka immo, przełożenie elektroniki ze starego pilota, docięcie grota, samodzielne kodowanie immo i voila
A dziś był dzień doręczania przesyłek:
Przesyłka nr 1 i 2
Wszystko po to, żeby przygotować się pod Lepszy Pałer Gamoniu butla we wnęce na zapas oznacza że koło trzeba będzie trzymać bezpośrednio w przestrzeni bagażnika, a poza tym ta plastikowa półka pod wykładziną również będzie musiała wylecieć stąd pokrowiec na dojazdówkę , a także torby, które pozwolą na magazynowanie wszystkiego co obecnie leży na półce, a także na jakiś kosmetyk czy mikrofibrę
Przesyłka nr 3 i 4
Kluczyk i transponder, czyli poprawienie fabryki kupiona obudowa, do tego kostka immo, przełożenie elektroniki ze starego pilota, docięcie grota, samodzielne kodowanie immo i voila
Ładnie Ci to wyszło. Grot przełożyłeś ze starego, czy dorabiałeś ten nowy? Elektronika pasuje plug'n'play? Skąd brałeś kluczyk? Może jakiś manual byś zrobił z kodowania?
Polecam kupienie malutkiego pokrowca do środka koła dojazdowego – podpatrz u mnie w temacie. Fajna sprawa na te szpargały, które trzymasz w torbie, a nie zajmuje dodatkowego miejsca.
Polecam kupienie malutkiego pokrowca do środka koła dojazdowego – podpatrz u mnie w temacie. Fajna sprawa na te szpargały, które trzymasz w torbie, a nie zajmuje dodatkowego miejsca.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
w 6 robiłem poradnik na kluczyk-scyzoryk to zrobię jeszcze tu tak więc:
1. Musimy mieć 2 oryginalne kluczyki
2. Kupujemy obudowę, w moim przypadku ta klik
3. Kupujemy kostkę immo klik
4. Otwieramy stary pilot, wyciągamy elektronikę centralnego zamka, wkładamy do nowego p&p
5. Wkładamy nową kostkę immo w przeznaczonym na nią miejscu znajdującym się w nowej obudowie
6. Jedziemy ze starym i nowym kluczykiem do sklepu zajmującego się dorabianiem kluczy, gdzie na wzór starego kluczyka docinają nam ten nowy, pełen grot
7. Sprawdzamy czy na pewno grot jest dobrze docięty (np. otwieramy i zamykamy drzwi przez wkładkę w klamce)
8. Kodowanie immo:
-wkładamy pierwszy stary kluczyk, przekręcamy na zapłon, czekamy aż zgaśnie kontrolka immo, wyciągamy kluczyk
-wkładamy drugi stary kluczyk i postępujemy jak w przypadku pierwszego
-wkładamy nowy kluczyk i postępujemy jak wyżej.
Voila
1. Musimy mieć 2 oryginalne kluczyki
2. Kupujemy obudowę, w moim przypadku ta klik
3. Kupujemy kostkę immo klik
4. Otwieramy stary pilot, wyciągamy elektronikę centralnego zamka, wkładamy do nowego p&p
5. Wkładamy nową kostkę immo w przeznaczonym na nią miejscu znajdującym się w nowej obudowie
6. Jedziemy ze starym i nowym kluczykiem do sklepu zajmującego się dorabianiem kluczy, gdzie na wzór starego kluczyka docinają nam ten nowy, pełen grot
7. Sprawdzamy czy na pewno grot jest dobrze docięty (np. otwieramy i zamykamy drzwi przez wkładkę w klamce)
8. Kodowanie immo:
-wkładamy pierwszy stary kluczyk, przekręcamy na zapłon, czekamy aż zgaśnie kontrolka immo, wyciągamy kluczyk
-wkładamy drugi stary kluczyk i postępujemy jak w przypadku pierwszego
-wkładamy nowy kluczyk i postępujemy jak wyżej.
Voila
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości