Mazda6 GY AJ '04
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Teraz to tylko przód został Bo tył ogarnięty wzorowo!
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Też się zastanawiam nad takim kolorem zacisków Wrzucaj foty jak to się prezentuje.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
a tak z innej beczki, potrzebuje ogarnać temat gałki biegow bo moja już mega zniszczona i tutaj zaczyna się problem z dostaniem pasującej do mojego wnętrza.. Na allegro w większości same smiecie z niepasującym gwintem a w dodatku wszystkie czarne.. Znalazłem taka oem ale gdyby ona chociaż była czarno-beżowa a nie żółta to bym się szarpnął – http://allegro.pl/show_item.php?item=6566113060
Ma ktoś pomysł gdzie zdobyc beżową? ASO pewnie nawet jeśli ma to w chorej cenie..
Ma ktoś pomysł gdzie zdobyc beżową? ASO pewnie nawet jeśli ma to w chorej cenie..
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
jednak ceny ASO to pełna abstrakcja
żadnego podświetlanego badziewia nie chce chyba trzeba będzie dac gdzieś do obszycia w takim razie moją.
wreszcie nie wstyd patrzeć na tylne koło no i w szoku jestem jak to teraz blokuje koło Łącznie za sam tył (cena zaciskow, tarcz, klockow, malowanie, zestawy do regeneracji i montaż całości) mimo bardzo dobrych cen na wszystko wyszło koło 1,5 tysiaka ale warto było
żadnego podświetlanego badziewia nie chce chyba trzeba będzie dac gdzieś do obszycia w takim razie moją.
Danmazda napisał(a): Wrzucaj foty jak to się prezentuje.
wreszcie nie wstyd patrzeć na tylne koło no i w szoku jestem jak to teraz blokuje koło Łącznie za sam tył (cena zaciskow, tarcz, klockow, malowanie, zestawy do regeneracji i montaż całości) mimo bardzo dobrych cen na wszystko wyszło koło 1,5 tysiaka ale warto było
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Platyny po 1,5 roku od wymiany i około 10 tys przejechanych km..
Ostatnio edytowano 31 maja 2017, 08:59 przez Socyopatic, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Ja mam taką gałkę zmiany biegów, w dość dobrym stanie. Kupiłem kiedyś do mojej 626, ale ja mam mieszek siwy, a gałka taka bardziej beżowa i od 3 lat chyba leży w kartoniku.
-
ZdzichuZ
Ja już na platynkach świeczkach jakieś 30 tysi prześmigałem tylko zakładałem motorcrafty, ale nie zaglądałem do nich? miałeś jakieś niepokojące objawy że wyciągnąłeś świece?
Ja na tych jeżdżę i cena też mi się wydaje dobra:
http://www.ford-esklep.pl/pl_PL/p/Swiec ... craft/2771
Heble kozak
Ja na tych jeżdżę i cena też mi się wydaje dobra:
http://www.ford-esklep.pl/pl_PL/p/Swiec ... craft/2771
Heble kozak
Auto tak już szarpało ostatnio przy dodawaniu gazu, że tragicznie się nim jeździło a że jeszcze zaczęło buczeć to trafiło do mechanika na serwis. Buczenie to kwestia nieszczelnosci wydechu gdzies przy kolektorze wydechowym tym bliższym grodzi albo samego pekniecia kolektora, musze pojechać do specjalistow, być może przyszła pora na wywalenie katów i zrobienie od razu całego wydechu. I dolot musze ogarnac rekaw – albo jakos dorobić na zamowienie (bo nie moge nigdzie znalezc całej uzywki) bo moj "rękaw" od nowosci jest oklejony (widać było już na fotach po zakupie auta) bo był lekko pekniety. Poprawiałem to oklejając na nowo ale mozliwe ze gdzies jednak szło lewe powietrze i przepływka głupiała, złe dawki paliwa i dlatego swiece takie zweglone.. albo kupic nowy dedykowany ale ceny trochę odstraszają..
http://www.topendpower.pl/p/pl/aem-21-4 ... -2007.html
http://www.topendpower.pl/p/pl/kn-69-60 ... -2007.html
a od Hamburgerow tez lepiej nie wychodzi, bo zestawy od 220 do 350 dolcow plus 50 dolcow przesyłka trochę sporo jak na kawałek rury z filtrem do dupowozu..
http://www.topendpower.pl/p/pl/aem-21-4 ... -2007.html
http://www.topendpower.pl/p/pl/kn-69-60 ... -2007.html
a od Hamburgerow tez lepiej nie wychodzi, bo zestawy od 220 do 350 dolcow plus 50 dolcow przesyłka trochę sporo jak na kawałek rury z filtrem do dupowozu..
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Z wydechem będzie problem bo nic nie ma do naszych też mam nadzieje za miesiąc ogarnąć swój jak dobrze pójdzie bo ma delikatne przedmuchy, plan dorobienie całych kolektorów a i przy okazji zrobić dolot, ja już mam przepustnice od 3,7 a z gumą też miałem problemy założyłem silikony i śmiga
to jakieś sprawdzone info z tym Maverickiem? Bo mam spory problem, auto już jest uziemione praktycznie 3 tygodnie Najpierw po odebraniu po zmianie swiec pojeździłem po tłumikarzach tak jak mi radził mechanik u którego zmieniałem swiece i ogolnie większość rzeczy robił przy mazdzie, ale wszyscy się wymigali, że tam jest tyle roboty że to mechanik musi zdjąć co trzeba. No to zagadałem do tego co robił mi hamulce, który wziął auto i miał robic ale po kilku dniach jednak stwierdził, że się nie podejmie bo dużo roboty i nie wiadomo skąd części jeśli po rozbiorce to co jest nie da się naprawić. Auto wiec trafiło z powrotem do tego pierwszego mechanika ale stoi tam już dwa tygodnie i widze, że ten też czeka z rozbiorka, aż mu podam co tam można wrzucić zamiast serii.. Może ktoś ma pomysł jak wyjść z tego impasu? A na domiar złego pod koniec lipca konczy się przegląd..
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
kolektory z mavericka raczej wątpię żeby pasowały ale może ktoś próbował, pierwsze trzeba sprawdzić gdzie dmucha czy pęknięty czy jakaś uszczelka wydmuchana, z uszczelkami raczej nie ma problemu do wydechu bo do kolektorów są na allegro, a resztę uszczelek można dobrać wiem bo już dwa razy rozbierałem znaczy silnik wyciągałem a przy okazji wydech, a jak pękniecie to myślę że dobry warsztat co robi wydechy i coś wymyśla i zaspawają, łatwo nie będzie z wyciągnięciem ale trochę chęci trzeba.
Chyba że chcesz dorobić bo raczej nie znajdziesz zmieników chyba że z USA, ja w przyszłym tygodniu mam termin ze swoja o ugadanie terminu i ceny dorobienia kolektorów w sumie połowę wydechu bez tłumików ale myślę że 2 tys będzie mało.
Chyba że chcesz dorobić bo raczej nie znajdziesz zmieników chyba że z USA, ja w przyszłym tygodniu mam termin ze swoja o ugadanie terminu i ceny dorobienia kolektorów w sumie połowę wydechu bez tłumików ale myślę że 2 tys będzie mało.
Najlepsza metodą okazało się napisanie do mechanika, że chce przyjechać odebrać auto bo bez sensu stoi 2,5 tygodnia. Nagle się okazało ze wreszcie da się za nie rade zabrać a jak się zabrał to okazało się, że nie jest aż tak źle jak się wydawało. Sam kolektor który był podejrzewany jest cały, natomiast kat przy nim był już kompletnie wyniszczony, co tłumaczy wszelkie problemy. Drugi kat jak się teraz okazało już wcześniej zanim auto trafiło w moje rece został wywalony. Wszystko ponoc teraz zostało pozmieniane i pospawane jak należy, wiec "tylko" pozostało poskładać wszystko do kupy. Dziwne dla mnie, że checka nie wywalało żadnego i ciekawe czy teraz nie wywali..
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
No to dziwne, nasze modele mają 4 katy jak robi lepiej od razu wszystkie wyrzucić i założyć emulatory na drugą sondę coś takiego:
http://allegro.pl/emulator-drugiej-sond ... 84168.html
http://allegro.pl/emulator-drugiej-sond ... 84168.html
Takie prawdziwe to tylko 2, dwa pozostałe to takie "udawacze" Wczoraj odebrałem auto i powiem tak, nigdy jeszcze odkad je mam nie jechało tak dobrze auto nie tylko ze wreszcie chodzi cichutko i rowno (jak na V-ke przystało) to wkreca się odpowiednio do okolic 7,5 tysiaca i nie ma nawet sladu białego dymku, który pojawiał się od jakiegoś czasu przy mocniejszym wcisnieciu gazu. Ale nic dziwnego, skoro auto było niemal całkowicie przytkane przez układ wydechowy. Złapałem się wczoraj na światłach z nowym Lexem RC 200t (miałem okazje sam jeździć tym autem testowo kilka tygodni temu) z przyspieszeniem 7,3 do setki i do końca mojej dwójki zanim sytuacja wymusiła hebel był o swoją maske z przodu czyli praktycznie równo, wiec źle nie jest Tym bardziej, że jak sprawdzałem potem to po rozkręceniu na 3-ce idzie jeszcze lepiej, wyższe biegi trzeba by już sprawdzić na konkretnej trasie Hebel wreszcie się przydaje i jest motywacja do wrzucenia przodu
Dolot też został poprawiony, wyczyszczony i oklejony od nowa (trzeba będzie jakies nowe silikonowe kolanko dac), bo w srodku wisiał fragment tasmy z dawnego oklejenia i też pewnie przepływka trochę głupiała
Trzeba jeszcze będzie zerknąć jak wygladaja te swieżo wymienione swiece, bo jednak przejechały na tej fatalnej mieszance 600 mil i na 5-tce z niskich obrotów przy mocnym dodaniu gazu jakby znowu cos lekko trzymało. Potestuje kolejne dni to zobaczymy, bo przy pełnym palniku na 3 pierwszych biegach jest idealnie a na poprzednich całkowicie wypalonych już na 2 i 3 szarpało niemiłosiernie.
Błedu żadnego poki co też nie wywala po wyrzuceniu kata, wiec prawdopodobnie już te kilka lat temu przy wyrzucaniu tego pierwszego ktoś wrzucił tam przed ta druga sonde jakiś emulator, co by tłumaczyło dlaczego nie wywalało mi żadnego błędu wcześniej.
No i dzięki koledze ZdzichuZ mam nową gałke idealnie dopasowana do wnętrza
Dolot też został poprawiony, wyczyszczony i oklejony od nowa (trzeba będzie jakies nowe silikonowe kolanko dac), bo w srodku wisiał fragment tasmy z dawnego oklejenia i też pewnie przepływka trochę głupiała
Trzeba jeszcze będzie zerknąć jak wygladaja te swieżo wymienione swiece, bo jednak przejechały na tej fatalnej mieszance 600 mil i na 5-tce z niskich obrotów przy mocnym dodaniu gazu jakby znowu cos lekko trzymało. Potestuje kolejne dni to zobaczymy, bo przy pełnym palniku na 3 pierwszych biegach jest idealnie a na poprzednich całkowicie wypalonych już na 2 i 3 szarpało niemiłosiernie.
Błedu żadnego poki co też nie wywala po wyrzuceniu kata, wiec prawdopodobnie już te kilka lat temu przy wyrzucaniu tego pierwszego ktoś wrzucił tam przed ta druga sonde jakiś emulator, co by tłumaczyło dlaczego nie wywalało mi żadnego błędu wcześniej.
No i dzięki koledze ZdzichuZ mam nową gałke idealnie dopasowana do wnętrza
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości