Neonixos666 napisał(a):do czego jest to podpięte.
Jednym przewodem wychodzi z kabiny do pompy wtryskowej, a gdzie jeszcze , poszukam jutro.
Choć i do tego opis z forum jest jakiś Pozostaje mi sprawdzić.
Witam,
Więc teraz mam wszystko beinander;
Czerwony przewód do pinu connector1 1F (sterownik silnika + 12V)
Brązowy / Szary dalej connector2 Pin 2F (sygnał sterujący silnikiem akceleratora)
Czarny uziemiony
Linia w komorze silnika ekranowany kabel pin 1 idzie do zaworu elektromagnetycznego (zwykle niebieski przewód) i tarczą bezpośrednio do pompy wtryskowej.
Obłożenie 15 pol. wtyczka na polu;
2pol-screen-6,7,14
2pol-Żyła-8,15
rt-1.9
sw-2,3,10
gr-4
BN-5
Funzt również w odniesieniu do układu:
Toyota Land Cruiser LC100
Mazda 323, 626, Premacy zależności 66kW
Nissan Almera 2,2 dti
Z nowszych wiązek kablowych, nie ma więcej brązowego drutu.
Może to pomaga komu.
Dziękujemy wszystkim, którzy pomogli.