Mazda 323F BA V6 GT Caroleck – sprzedam !!!!!
Korzystając z ładnej pogody odmalowane zaciski na szybki czerwony i z fazowane klocki bo popiskują.
Zamontowane "nowe" lampy Sexu
Za tydzień może wpadną listwy progowe, nowe fogi i letnie kapcie.
Zamontowane "nowe" lampy Sexu
Za tydzień może wpadną listwy progowe, nowe fogi i letnie kapcie.
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Widac,ze te klocki od Kiszkijamy i abe to badziew Rysuja , drą po tarczy jak mogą Na czerwono Karol nie ładnie Trzeba było na jakis seledyn trzasnąc albo cos inszego nawet w kolor budy
Czemu zmieniles lampy?? Tamte były przyciemnione i lepiej to wyglada
Czemu zmieniles lampy?? Tamte były przyciemnione i lepiej to wyglada
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
rafał88 napisał(a):Widac,ze te klocki od Kiszkijamy i abe to badziew Rysuja , drą po tarczy jak mogą
Są niestety ch..we ale już trudno. Teraz nie piszczą ale strasznie głucho trą przy mocnym hamowaniu
rafał88 napisał(a): Na czerwono Karol nie ładnie Trzeba było na jakis seledyn trzasnąc albo cos inszego nawet w kolor budy
Czerwone są szybsze i lepiej hamują Były już jak kupiłem auto i tak zostaną
rafał88 napisał(a):Czemu zmieniles lampy?? Tamte były przyciemnione i lepiej to wyglada
Tamte lampy były w średnim stanie. Wyłamane zaczepy w karoserii, parowały mocno a do tego odbłyśniki się prawie całe utleniły Ale za to były ciemne i tylko to w nich było fajne
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
to teraz przyciemnij te co masz
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Letni setup Doczekały się montażu listwy progowe i nowe halogeny Poprawiona dokładka przód bo przez zimę dostała troche po
Jedna felga wyprostowana i "nowe" używki Klebera na tył
Jedna felga wyprostowana i "nowe" używki Klebera na tył
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Madzia dostała znów kilka nowych gratów
– nowe amorki KYB na przód (z z5) oraz nowe osłony i odboje Magnum niestety
Stare amory nawet na zdjęciu widać, że są ubite. Ogólnie ich stan to dno i 10 metrów mułu. Auto w ogólne na suchym czy mokrym nie miało przyczepności <dupaa> A w listopadzie na przeglądzie miały po 80% Po wciśnięciu dzielnie zostały na swoim miejscu i nie miały zamiaru iść do góry
– polakierowane na nowo ambery,
– wycieraczki bosh na przód,
– nowy filtr gazu (po 15tys wyglądał jak murzyn mazda szarpała na gazie),
– nowe świece Desno,
– ustawiony na nowo aparat zapłonowy (tutaj podziękowania dla Rafała za dużą pomoc na odległość ),
– nowa kopułka EPS i palec YEC,
– nowe HIDy 6000K (stare już żyły własnym życiem )
– nowe amorki KYB na przód (z z5) oraz nowe osłony i odboje Magnum niestety
Stare amory nawet na zdjęciu widać, że są ubite. Ogólnie ich stan to dno i 10 metrów mułu. Auto w ogólne na suchym czy mokrym nie miało przyczepności <dupaa> A w listopadzie na przeglądzie miały po 80% Po wciśnięciu dzielnie zostały na swoim miejscu i nie miały zamiaru iść do góry
– polakierowane na nowo ambery,
– wycieraczki bosh na przód,
– nowy filtr gazu (po 15tys wyglądał jak murzyn mazda szarpała na gazie),
– nowe świece Desno,
– ustawiony na nowo aparat zapłonowy (tutaj podziękowania dla Rafała za dużą pomoc na odległość ),
– nowa kopułka EPS i palec YEC,
– nowe HIDy 6000K (stare już żyły własnym życiem )
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
już nie miałem czasu majster na malowanie bo i tak 5 godzin się z tym męczyłem. Dobrze, że kumpel mi pomógł bo bym do tej pory to składał
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
nie sądziłem, że tak mocno będzie sworzeń trzymał a nie mogłem go odkręcić i siłowałem się z tym najpierw sam a potem kumpla zawołałem bo samemu to nie robota
Dopisano 2 maja 2017, 19:26:
po umyciu
Dopisano 2 maja 2017, 19:26:
po umyciu
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
no to tak Sworzeń wymieniony i trzaski ustały <cwaniak>
Dziś odebrałem auto do mechanika. Co nowego:
– nowy prawie cały tłumik (nowe złącze elastyczne, tłumik środkowy z 1.8 BA, wycięty kat i wstawiona strumienica AWG <cwaniak> ),
– nowy sworzeń Febi,
– nowy drążek kierowniczy Yamoto plus nowa osłona,
– nabita klima ( jeszcze działa )
– nareszcie nowe Ori gumki na stabilizatorze przód Po dwóch latach doczekały się zmiłowania od mechanika
Stare były już tak wybite, że prawie już gumy nie było
Pytanko: Po zrobieniu wydechu mazda podupadła na obrotach na biegu jałowym. Możliwe, że jak ustawiałem zapłon ostatnio na dziurawym tłumiku to teraz jak jest wszystko szczelne komputer inaczej ustawia obroty Teraz mam obroty około 600rmp.
Dopisano 18 cze 2017, 12:25:
jeszcze zapomniałem o popularnym modzie z cetki
Nie moge znaleźć tylko otworów montażowych <co>
Jeszcze umyta
Dziś odebrałem auto do mechanika. Co nowego:
– nowy prawie cały tłumik (nowe złącze elastyczne, tłumik środkowy z 1.8 BA, wycięty kat i wstawiona strumienica AWG <cwaniak> ),
– nowy sworzeń Febi,
– nowy drążek kierowniczy Yamoto plus nowa osłona,
– nabita klima ( jeszcze działa )
– nareszcie nowe Ori gumki na stabilizatorze przód Po dwóch latach doczekały się zmiłowania od mechanika
Stare były już tak wybite, że prawie już gumy nie było
Pytanko: Po zrobieniu wydechu mazda podupadła na obrotach na biegu jałowym. Możliwe, że jak ustawiałem zapłon ostatnio na dziurawym tłumiku to teraz jak jest wszystko szczelne komputer inaczej ustawia obroty Teraz mam obroty około 600rmp.
Dopisano 18 cze 2017, 12:25:
jeszcze zapomniałem o popularnym modzie z cetki
Nie moge znaleźć tylko otworów montażowych <co>
Jeszcze umyta
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Prawdopodobnie będą mieli ci, którzy mają go zamontowanego podpytaj w carspeedzie. Podobno mają absolutnie wszystkie części do mazdy. Ostatnio zamówiłem zaślepkę do filtra kabinowego kontakt bezbłędny. Polecam
napisałem do CS. Może jutro odpiszą. Jutro jadę też na szrot i może coś jest dla mojej madzi
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Od prawie dwóch miesięcy walcze z klimą. Na początku myślałem, że to oringi. Wymienione ale po jakimś czasie przewód zapocony w innym miejscu niż na początku. Wymiana na używkę jak na nią przystało – dziurawa. I to w tym samym miejscu co stara <dupaa> Ostateczna decyzja regeneracja.
Przed:
PO: (boje się, że będzie za gruby i trudno będzie mi go tam zmieścić )
Cena nowego to około 800zł a za regeneracje i usunięcie łączenia dwóch przewodów zapłaciłem 200zł
Jutro ponowne spuszczanie czynnika i w sobotę wymiana przewodu. Myśle, że do 3 razy sztuka. Dobrze, że mam w robocie maszynkę do klimy bo bym za same napełnianie zapłacił z 300zł
Przed:
PO: (boje się, że będzie za gruby i trudno będzie mi go tam zmieścić )
Cena nowego to około 800zł a za regeneracje i usunięcie łączenia dwóch przewodów zapłaciłem 200zł
Jutro ponowne spuszczanie czynnika i w sobotę wymiana przewodu. Myśle, że do 3 razy sztuka. Dobrze, że mam w robocie maszynkę do klimy bo bym za same napełnianie zapłacił z 300zł
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
W maździe cały coś się dzieje Nowe graty takie jak:
– nowe paski Gates osprzętu (krótki i długi )
– nowy filtr gazu
– nowy filtr powietrza Filtrona
– nowa uszczelka na aparacie (38mm x 3mm) Nie wiem czy nie będzie za wąska ale na razie sucho. Poprzednia uszczelka już była plastikowa
i lało się z pod aparatu jak cholera
– uszczelka pod korek wlewu oleju. Też się z pod niego lało olejem.
– wymieniona osłona przegubu wewnętrznego
– wymieniona łapa podpory półosi na taką jak powinna być. I na razie auto w ogóle nie wibruje Chyba po dwóch latach w końcu zniwelowałem wibracje na budzie
Madzia oczywiście czysta i pachnąca
Ogarnięty silnik ( bez mycia wodą ) Jakbym miał jeszcze sprężarkę to byłaby malina
– nowe paski Gates osprzętu (krótki i długi )
– nowy filtr gazu
– nowy filtr powietrza Filtrona
– nowa uszczelka na aparacie (38mm x 3mm) Nie wiem czy nie będzie za wąska ale na razie sucho. Poprzednia uszczelka już była plastikowa
i lało się z pod aparatu jak cholera
– uszczelka pod korek wlewu oleju. Też się z pod niego lało olejem.
– wymieniona osłona przegubu wewnętrznego
– wymieniona łapa podpory półosi na taką jak powinna być. I na razie auto w ogóle nie wibruje Chyba po dwóch latach w końcu zniwelowałem wibracje na budzie
Madzia oczywiście czysta i pachnąca
Ogarnięty silnik ( bez mycia wodą ) Jakbym miał jeszcze sprężarkę to byłaby malina
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Skarbonka już jeździ – założony regenerowany alternator. (cała zabawa ponad 500zł ) Elegancko ładuje po 14,5
Montaż oczywiście nie poszedł bez komplikacji ale wszedł Na miejsce ori aparatu wszedł rzeźbiony zapasowy i czekam na przypływ pieniędzy na cewkę zapłonową do kf34 bo nie paliła mi na zimnym <bezradny>
Montaż oczywiście nie poszedł bez komplikacji ale wszedł Na miejsce ori aparatu wszedł rzeźbiony zapasowy i czekam na przypływ pieniędzy na cewkę zapłonową do kf34 bo nie paliła mi na zimnym <bezradny>
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości