Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
Dziwne to jest, nawet po pęknięciu nie możliwy jest styk w tym miejscu. Wszystkie pęknięte mają identyczne ślady, a całe są bez skazy.
Problem dotyczy tylko silników z głowicami KL31, talerzyki pękają na stronie ssącej, tam gdzie są większe zawory.
Szczerze jak mam kręcić ZE do 7000 to równie dobrze mogę założyć zimówki 195 na Poznań, u mnie silnik ciągnie do samego końca.
Honda też ma ten problem.
Problem dotyczy tylko silników z głowicami KL31, talerzyki pękają na stronie ssącej, tam gdzie są większe zawory.
Szczerze jak mam kręcić ZE do 7000 to równie dobrze mogę założyć zimówki 195 na Poznań, u mnie silnik ciągnie do samego końca.
Honda też ma ten problem.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
S2000 kręci się do 9000tyś obrotów to trochę wyżej niż klze czy klde:D
Fakt faktem zmiana biegów poniżej 7tyś w przypadku 1 i 2 to trochę strzał w kolano.
Fakt faktem zmiana biegów poniżej 7tyś w przypadku 1 i 2 to trochę strzał w kolano.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Też mi to pękło i to w pierwszej kresce po zakupie pierwszego MX-6 jakie miałem
1o lat temu
Ale się strachu najadłem wtedy silnik zaczął troszkę klepać, ale moc była normalnie i ciśnienie trzymał do końca.
1o lat temu
Ale się strachu najadłem wtedy silnik zaczął troszkę klepać, ale moc była normalnie i ciśnienie trzymał do końca.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Jak tam sprawa? Jednak nie dasz rady wyrobić się z tą naprawą przed zlotem?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Sprawa wygląda tak, że na chwilę obecną urwał mi się kontakt z gościem, który miał mi wysłać talerzyki.
Nie wiem czy te talerzyki były wadliwe, czy po prostu miałem pecha, ale wolę więcej nie ryzykować. Mazda po naprawie będzie jeździć wyłącznie jako dupowóz, a po nowym roku idzie na sprzedaż. Nie martwcie się pojeździmy razem jak kupię sklatkowanego CRX K20.
Nie wiem czy te talerzyki były wadliwe, czy po prostu miałem pecha, ale wolę więcej nie ryzykować. Mazda po naprawie będzie jeździć wyłącznie jako dupowóz, a po nowym roku idzie na sprzedaż. Nie martwcie się pojeździmy razem jak kupię sklatkowanego CRX K20.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
To nie fair. Muszę chyba zawitać do Ciebie do Wrocławia na jakiś drag race czy coś aby porównać zdrowe KLDE do konkretnie pomodzonego KLZE
Szkoda że na tor jednak nie wejdziesz bo mi się udało dostać na główną nitkę, chętnie bym poganiał za Tobą próbując Ciebie złapać.
Może jednak jakoś się uda?
Szkoda że na tor jednak nie wejdziesz bo mi się udało dostać na główną nitkę, chętnie bym poganiał za Tobą próbując Ciebie złapać.
Może jednak jakoś się uda?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Zwalniam miejsce na główną nitkę toru Poznań. Szkoda, żeby się zmarnowało, mogą wejść osoby z próby kartingowej.
Edit: nieaktualne
Edit: nieaktualne
Ostatnio edytowano 24 kwi 2017, 14:50 przez mx-3lover, łącznie edytowano 1 raz
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Zachowujesz się jak baba przed okresem. Rób to auto i Jedź na ten tor.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
a co ma zrobic jak czesci nie ma? ma jechac bez talerzyka?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Marudzisz... to nie jest nie wiadomo jaka awaria. Znajdziesz co potrzeba i skladaj...
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1838 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Końca nie widać...
Jednak zawór jest krzywy.
Jak ściągnę głowicę zobaczymy jak wygląda tłok i może prowadnica będzie do wymiany.
Rzeczywiście wymarzone auto, jak ją pogonie będę szczęśliwszy niż w dniu zakupu.
A jakby ktoś miał zawór ssący do głowicy KL31 to proszę o PW.
Jednak zawór jest krzywy.
Jak ściągnę głowicę zobaczymy jak wygląda tłok i może prowadnica będzie do wymiany.
Rzeczywiście wymarzone auto, jak ją pogonie będę szczęśliwszy niż w dniu zakupu.
A jakby ktoś miał zawór ssący do głowicy KL31 to proszę o PW.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Bartek już nie przesadzaj.
Po prostu jak dla mnie to niestety zakup Klze szczególnie tego który masz to nie była najlepsza decyzja bo jak widzisz zamiast jeździć i upalać naprawiasz auto. Sprzedaj silnik włóż klde i baw się dalej
Po prostu jak dla mnie to niestety zakup Klze szczególnie tego który masz to nie była najlepsza decyzja bo jak widzisz zamiast jeździć i upalać naprawiasz auto. Sprzedaj silnik włóż klde i baw się dalej
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Są bezkolizyjne, zawór się pogiął bo talerzyk powiedział
W rozrządzie się nic nie stało, po prostu były objawy sugerujące przeskoczenie paska ale to wszystko wina talerzyków. A jak ustawiałem rozrząd na znaki to z poczucia euforii zakręciłem wałem tylko raz i stąd myslałem, że przeskoczył, bo na wałkach znaki się nie pokrywały. 2 razy obrót wału = 1 obrót kół rozrządu.
W rozrządzie się nic nie stało, po prostu były objawy sugerujące przeskoczenie paska ale to wszystko wina talerzyków. A jak ustawiałem rozrząd na znaki to z poczucia euforii zakręciłem wałem tylko raz i stąd myslałem, że przeskoczył, bo na wałkach znaki się nie pokrywały. 2 razy obrót wału = 1 obrót kół rozrządu.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
O patrz akurat specjalnie dla Ciebie wystawiony klg4 na sprzedaż:
https://www.olx.pl/oferta/mazda-626-usa ... lS2bU.html
Pamiętaj że to ma 170km w serii i jest praktycznie pozbawiony wad klde czy Klze. Po twoich modach masz granice obecne do osiągnięcia
https://www.olx.pl/oferta/mazda-626-usa ... lS2bU.html
Pamiętaj że to ma 170km w serii i jest praktycznie pozbawiony wad klde czy Klze. Po twoich modach masz granice obecne do osiągnięcia
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
mx-3lover napisał(a):Już takich farfocli nie szukam
Teraz tylko k20 w crx?
Nie wiem jaka jest skrzynia w crx Ale szczerze wątpię że po prostu przeswapowany crx z k20 może się mierzyć z twoim Klze Chyba że na jakimś malutkim torze gdzie nie ma jak 3 wrzucić.
Dla mnie okazja niezła dla tego klg4. Miałbyś jako 1 klg4 w budzie mx3
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości