Zakład transplantologii motoryzacyjnej prezentuje :
Strona 1 z 1
Przeszczep silnika Rf4f na miejsce Rf2a z jednoczesnym usunięciem turbiny Rf4f na rzecz Rf7j.
Pochylony
Na początek taki drobny trailer z dokonanej demolki i montażu wydajniejszego turbo.
W miarę możliwości czasowych rzucę fotkami i fachowym opisem.
Pochylony
Na początek taki drobny trailer z dokonanej demolki i montażu wydajniejszego turbo.
W miarę możliwości czasowych rzucę fotkami i fachowym opisem.
Dobry projekt, będę śledził jak szalony!
Co robicie z pompą? Z tego co pamiętam Denso V5 wg producenta sika ropą do 135 koni, czyli niewiele mniej niż dmucha fabryczne turbo IHI RHF4 (wg. producenta), czy jest więc sens zmieniać dmuchawkę? Opisz coś więcej!
Co robicie z pompą? Z tego co pamiętam Denso V5 wg producenta sika ropą do 135 koni, czyli niewiele mniej niż dmucha fabryczne turbo IHI RHF4 (wg. producenta), czy jest więc sens zmieniać dmuchawkę? Opisz coś więcej!
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Eee wymiana RF2A na RF4F to taka kosmetyka w sumie nie wiele się zmieniło .
Dawaj głowicę od RF5C i przejdź na CR
Dawaj głowicę od RF5C i przejdź na CR
Michał....mam sie pakować w te liche wtryski co potrafią wytapiać tłoki ?
Ditd ma wtryski nie do zdarcia,co najwyżej mogą z czasem sie przytykać brudem.
Poza tym projekt wyszedł całkiem niechcący,ale o tym kiedyś.
Ditd ma wtryski nie do zdarcia,co najwyżej mogą z czasem sie przytykać brudem.
Poza tym projekt wyszedł całkiem niechcący,ale o tym kiedyś.
tadziol napisał(a):Michał....mam sie pakować w te liche wtryski co potrafią wytapiać tłoki ?
Tu masz rację Denso tak jak w Toyocie, jest trwałe ale do czasu
Pisz lepiej jak podlejesz żeby potencjał turbo wykorzystać
Wiem,moja wina,zaniedbałem sprawę....
Taaaa....jeździ to mało powiedziane.....
Na samym początku po podkładaniu niby ok ale jednak cos słabo sie zbierał. No i zero dymka z wydechu,a przeca DPF to nie w tej bajce wiec podejrzewałem wtryski. Miałem leżeć jakie 4 sztuki do Rf4f ale stan był mi nieznany. Przekonałem sie dopiero o ich kondycji jak je zamontowałem. Pamiętacie jak ruszał kamaz albo star 200 ? No właśnie...niebiesko jak za BA 1.5 co wciągała olej litrami
Na znanym portalu aukcyjnym wyniuchalem komplet wtrysków z Rf4f ale z 626 110 KM. Gość za śmieszne pieniądze zapakował je w gustowną chustę kurpiowską swojej babki i posłał mi pod adres.
Zamontowałem,próbna jazda i ......no właśnie....jest problem....
Neo zna ten problem,tez go doświadczył.
Taaaa....jeździ to mało powiedziane.....
Na samym początku po podkładaniu niby ok ale jednak cos słabo sie zbierał. No i zero dymka z wydechu,a przeca DPF to nie w tej bajce wiec podejrzewałem wtryski. Miałem leżeć jakie 4 sztuki do Rf4f ale stan był mi nieznany. Przekonałem sie dopiero o ich kondycji jak je zamontowałem. Pamiętacie jak ruszał kamaz albo star 200 ? No właśnie...niebiesko jak za BA 1.5 co wciągała olej litrami
Na znanym portalu aukcyjnym wyniuchalem komplet wtrysków z Rf4f ale z 626 110 KM. Gość za śmieszne pieniądze zapakował je w gustowną chustę kurpiowską swojej babki i posłał mi pod adres.
Zamontowałem,próbna jazda i ......no właśnie....jest problem....
Neo zna ten problem,tez go doświadczył.
tadziol napisał(a):Neo zna ten problem,tez go doświadczył.
yyy, przelewy?
tadziol napisał(a):Jaaaaa....chyba na konto
Nie,nie to.....wal jeszcze raz.
To teraz nie wiem, uszczela? Nie schodzi z obrotów?
Aaaaa
Problem jest taki ze nie ma tcs albo dsc i finał tego taki,ze w czasie deszczu cza uważać pieronsko bo nieuważnie przydepniecie i nawet na trójce potrafi zerwać przyczepność. Moc ma taka,ze wieswageny i bejce objeżdża na luzaku.
Jak będę miał chwile czasu to targam na hamownie.
Problem jest taki ze nie ma tcs albo dsc i finał tego taki,ze w czasie deszczu cza uważać pieronsko bo nieuważnie przydepniecie i nawet na trójce potrafi zerwać przyczepność. Moc ma taka,ze wieswageny i bejce objeżdża na luzaku.
Jak będę miał chwile czasu to targam na hamownie.
aaaa to znaczy że dobrze to jedzie. Ja lubiłem na wyjściu z ronda zapiszczeć prawym kołem. Jak jest tak jak piszesz to śmiało te 130 na bank jest.
Super, że samochód jeździ i się świetnie spisuję, z niecierpliwością czekam na wykres .
Zastanawiam się tylko co przemawiało za swapem na rf4f ?
Z tego co wiem silniki rf2a i rf4f są konstrukcyjnie bardzo zbliżone, i nie widzę powodu aby nie osiągnąć podobnych parametrów przy silniku rf2a.
Coś pomijam ?
Zastanawiam się tylko co przemawiało za swapem na rf4f ?
Z tego co wiem silniki rf2a i rf4f są konstrukcyjnie bardzo zbliżone, i nie widzę powodu aby nie osiągnąć podobnych parametrów przy silniku rf2a.
Coś pomijam ?
Kupiłem kiedy skorodowana bjtke polifta i miała zdrowy motor,ale turbo rozklekotane. Blachy już nie opłacało sie robić. Znalazła sie bejota przedlift w bardzo dobrym stanie blachy,ale zaś motor kulał i gość już nie miał siły w nią inwestować. Kupiłem to za niewielkie pieniądze i zrobiłem swap. Turbo mogłem dać z Rf4f ale wolałem założyć z rf7j bo są maloawaryjne.
Poza tym rf2a a bj ma 90 km a Rf4f ma 101. To wynika z konstrukcji i PCM u.
Poza tym rf2a a bj ma 90 km a Rf4f ma 101. To wynika z konstrukcji i PCM u.
Jakie jest oznaczenia na tej turbinie od RF7j?
Boxem podlewasz?
Boxem podlewasz?
A to teraz zaskoczony jestem, boost sensor teraz ma dużą skalę jak jeszcze nie krzyczy. Myślę że jak byś dał box to efekt byłby jeszcze lepszy.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje