Mazda RX-8 FE 1.8T '06 by Derf
Nie rozumiem zakładania lpg do 1.5 i krytykowanie kogoś bo ma silnik z innej grupy jaki silnik to indywidualna sprawa... skoro jest to auto marzeń na które ktoś ciężko pracuje kilka lat to nie oznacza że musi go stać na utrzymanie w tym przypadku silnika czy ma silnik audi czy bmw to swietny
Kompromis ktory w tym przypadku jest opłacalny. Tyle w temacie.
Kompromis ktory w tym przypadku jest opłacalny. Tyle w temacie.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1838 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Chmielu również mam taką nadzieję
Co mogę powiedzieć ile ludzi tyle opinii Swap nie był robiony z myślą o zaoszczędzeniu pieniędzy bo wankiel taki drogi w utrzymaniu, a z myślą o dalszym rozwoju mocowym. To co mam teraz w tym samochodzie, żaden wankiel nigdy nie będzie wstanie osiągnać – przykro mi.
W tym momencie mam o wiele mocniejszy samochód, o wiele mniej awaryjny i o wiele mniej pijący PB Przy o wiele większej mocy pali mi 13 litrów w mieście i czego tu się wstydzić ?
Rafał88 Myślisz, że płacąc za swapa 17.000 zł nie było mnie stać na nowy silnik za 18.000 zł ? Oczywiście, że było mnie stać, tak jak i na jego utrzymanie. Natomiast jaki jest sens pakować tam ten sam silnik, z którego nie wykrzesam już więcej mocy ? Jeśli komuś wystarcza w zupełności moc, którą oferują silniki mazdy to jestem jak najbardziej za tym, żeby utrzymać auto w oryginale. Nawet spalanie 20l w mieście jest do zniesienia, chociaż faktura na koniec miesiąca za paliwo w wysokości 2600 zł nie powoduje uśmiechu na ustach. Natomiast nie rozumiem "hejtowania" tej jednostki. Osoby siedzące w temacie swapa wiedzą, że najlepszymi jednostkami są silniki z hondy K20 oraz 1.8 T. Wszelakie 2JZ'y i inne wynalazki są jeszcze mocno niedopracowane. Tym bardziej nie boli mnie fakt, że 1.8 jest z koncernu firmy "Vag". Mimo, iż nie jestem fanem wszelakich vagowskich marek, silnika 1.8T zawsze im zazdrościłem, ponieważ jest to bardzo dobra, bezawaryjna i dopracowana jednostka
Co mogę powiedzieć ile ludzi tyle opinii Swap nie był robiony z myślą o zaoszczędzeniu pieniędzy bo wankiel taki drogi w utrzymaniu, a z myślą o dalszym rozwoju mocowym. To co mam teraz w tym samochodzie, żaden wankiel nigdy nie będzie wstanie osiągnać – przykro mi.
W tym momencie mam o wiele mocniejszy samochód, o wiele mniej awaryjny i o wiele mniej pijący PB Przy o wiele większej mocy pali mi 13 litrów w mieście i czego tu się wstydzić ?
Rafał88 Myślisz, że płacąc za swapa 17.000 zł nie było mnie stać na nowy silnik za 18.000 zł ? Oczywiście, że było mnie stać, tak jak i na jego utrzymanie. Natomiast jaki jest sens pakować tam ten sam silnik, z którego nie wykrzesam już więcej mocy ? Jeśli komuś wystarcza w zupełności moc, którą oferują silniki mazdy to jestem jak najbardziej za tym, żeby utrzymać auto w oryginale. Nawet spalanie 20l w mieście jest do zniesienia, chociaż faktura na koniec miesiąca za paliwo w wysokości 2600 zł nie powoduje uśmiechu na ustach. Natomiast nie rozumiem "hejtowania" tej jednostki. Osoby siedzące w temacie swapa wiedzą, że najlepszymi jednostkami są silniki z hondy K20 oraz 1.8 T. Wszelakie 2JZ'y i inne wynalazki są jeszcze mocno niedopracowane. Tym bardziej nie boli mnie fakt, że 1.8 jest z koncernu firmy "Vag". Mimo, iż nie jestem fanem wszelakich vagowskich marek, silnika 1.8T zawsze im zazdrościłem, ponieważ jest to bardzo dobra, bezawaryjna i dopracowana jednostka
Ostatnio edytowano 19 mar 2017, 20:20 przez Derfflingeru, łącznie edytowano 1 raz
Świetnie się prezentuje w tym niebieskim. Silnik sprawuje się też dobrze więc czemu nie.
Wiadomo konserwatyści powiedzą, że tylko silnik Wankla. Jednak zawsze można do niego wrócić albo zostać przy swapie.
Wolną wolę mamy
Pozdrawiam i życzę dalszej bezawaryjnej jazdy.
Wiadomo konserwatyści powiedzą, że tylko silnik Wankla. Jednak zawsze można do niego wrócić albo zostać przy swapie.
Wolną wolę mamy
Pozdrawiam i życzę dalszej bezawaryjnej jazdy.
- Od: 23 sty 2016, 23:03
- Posty: 11
- Skąd: Oława
- Auto: Mazda 323F BJ 1998 Exclusive
1500 cm^2
88 KM
Hej w pelni sie z Toba zgadzam Do zobaczenia na jakims zlocie ^^
Małe letnie zakupy do Madzi <3
Wskaźniki od doładowania, ciśnienie oleju i temp. oleju – Auto Gauge SM Peak Edition
Nowe oponki Nokian Zline 225/40 + klocki tył + sprężyny tył i podkładka pod filtr oleju dla wskaźników
Wskaźniki od doładowania, ciśnienie oleju i temp. oleju – Auto Gauge SM Peak Edition
Nowe oponki Nokian Zline 225/40 + klocki tył + sprężyny tył i podkładka pod filtr oleju dla wskaźników
Nie śpimy – modzimy ! Sezon się zbliża wielkimi krokami
Znowu troszkę mnie nie było i pozmieniało się kilka rzeczy
Zostały zamontowane wskaźniki, wymienione sprężyny, klocki, zregenerowany zacisk i założone lpg
Kilka fotek
Teraz jest ogień
Bo autko musi być czyste
Zostały zamontowane wskaźniki, wymienione sprężyny, klocki, zregenerowany zacisk i założone lpg
Kilka fotek
Teraz jest ogień
Bo autko musi być czyste
Niespecjalnie Odcina przy 7000 rpm, ale i tak nie warto ciągać go do takich obrotów – najlepiej zmienić bieg koło 5000
On tam nie ma wankla już...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Okolo 400 km tygodniowo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości