Zakup używanego auta – Mazda5 CR (2005 – 2010)
Niestety chcąc mieć i duży bagażnik i dużo miejsca dla 6-7 osób to nic lepszego jak voyager/odyssey/siena nie ma. One też mają swoje wady bo są za duże do miasta,źle skracają i mają ogromne paliwozerne silniki.
Zaś taka 5 to mocny kompromis. Można tym jechać w 6-7 osob Ale na krótką trasę a nie na wczasy.
Zaś dla 4-5 osobowej rodziny idealny, zwłaszcza suwaka drzwi przy małych czortach to zbawienie.
nadane telegrafem G4
Zaś taka 5 to mocny kompromis. Można tym jechać w 6-7 osob Ale na krótką trasę a nie na wczasy.
Zaś dla 4-5 osobowej rodziny idealny, zwłaszcza suwaka drzwi przy małych czortach to zbawienie.
nadane telegrafem G4
No te przesuwne drzwi to rzeczywiście jest wypas. Zero stresu, że dzieciaki przyłożą na parkingu albo w garażu podziemnym w jakieś inne auto. Potwierdzam – dla rodziny 2+2 autko idealne. A i fotele chowane w bagażniku już kilkukrotnie się przydały na krótkiej trasie. Dla mnie
AXe_MeXx napisał(a):Fakt, faktem, aczkolwiek po rozłożeniu 3 rzędu siedzeń zostaje około 30cm bagażnika (włożyłem walizkę na sztorc), u kuzyna w Toyocie corolla Verso, połowe mniej, chcoć tam jest szerzej w drugim rzędzie. Sprawdziłem, zmierzyłem, i tak jak mówisz rozwiazanie z premki byłoby wypaśne. Szerokość wszystkich tylnych siedzień w premce to 135cm, w M5 123cm....
a najfajniejsze jest to że miejsce w M5 na 3 wydzielone fotele jest. Przecież w M5 w najwyższej wersji wyposażania są po bokach podłokietniki! Skośnoocy wymyślili system Karakui, ale moim zdaniem to robią oni sobie powolne Harakii .
Grzyby napisał(a):Nie rozumiem takich półśrodków jak "kompaktowy" VAN
W ogóle bezsensownie lansowany w EU układ foteli w vanach 2 + 3 + 2 jest z założenia niewygodny. Posadź ludzi w 2 rzędzie i spróbuj dostać się do trzeciego (albo wyjść z trzeciego rzędu przy pełnym aucie)...
A ja uważam że siedzenia 3 rzędu w M5 lepiej mieć niż nie mieć. Chowają się w płaską podłogę, bagażnik jest wciąż funkcjonalny, duży i dzięki jeżdżącym siedzeniom 2 rządu bardzo praktyczny. 3 rząd już mi ratował tyłek gdy nie mogłem wpiąć 3go fotelika w 2 rząd, wiec dzieciak trafiał do 3 rządu, 2 wózki trafiały do połówki bagażnika i jakoś się jechało. Ja dalej będę twierdził swoje, 2 rząd w M5 beznadziejny z tym cholernym wypierdkiem po środku. A kompaktowe vany czy minivany- jaki ich tam zwał, są ciekawą alternatywą dla tych, którzy chcą mieć mimo wszystko 7 miejsc do dyspozycji i wciąż mieścić auto na miejscu postojowym.
hrabia82 napisał(a):Niestety chcąc mieć i duży bagażnik i dużo miejsca dla 6-7 osób to nic lepszego jak voyager/odyssey/siena nie ma. One też mają swoje wady bo są za duże do miasta,źle skracają i mają ogromne paliwozerne silniki.
moim zdaniem alternatywą jest jeszcze expert/jumpy/scudo od PSA. I tak można kupić takie auto w wersji krótkiej z 9 fotelami w układzie 3+3+3, wyrzucasz 3 rząd i zostaje 6 siedzeń z ogromnym bagażnikiem, w wersji długiej nawet przy 3 rzędach wciąż pozostaje ogromny bagażnik do dyspozycji. Osobiście szukałem wersji krótkiej ale trafił się scudo w wersji długiej. Wiec mi już podróżowanie w 7-8 os nie jest straszne. średnie spalanie 7,7l/100 km. Minusem tego auta jest "dostawczy" rodowód- tu wszystko piszczy, skrzypi i odpada z byle powodu
lukakolo napisał(a):A kompaktowe vany czy minivany- jaki ich tam zwał, są ciekawą alternatywą dla tych, którzy chcą mieć mimo wszystko 7 miejsc do dyspozycji i wciąż mieścić auto na miejscu postojowym.
Pod warunkiem że uzywasz ich na krótkich przebiegach
vide
hrabia82 napisał(a):Zaś taka 5 to mocny kompromis. Można tym jechać w 6-7 osob Ale na krótką trasę a nie na wczasy.
Bardzo krótką
hrabia82 napisał(a):One też mają swoje wady bo są za duże do miasta,źle skracają i mają ogromne paliwozerne silniki.
Nie są za duże, zależy co kto lubi Co do skręcania to uwierz, Grand Voyager skręca nie gorzej niż 626 Cronos. A co do ogromnych paliwożernych silników – można kupić klekota, który spali 8-9l ON. Nie musi być od razu 3.3 lub 3.8 palący 16-18l w mieście. Inna sprawa że te silniku lubią LPG, a wtedy przestaje być tragicznie. Na dodatek to są pancerne konstrukcje, nie to co np. 1,8 z piątki....
No i jedna zaleta, o której można w M5 pomarzyć. Komfort podróżowania nawet na krótkich odcinkach.
Zresztą, pomimo swoich gabarytów takie klocki zaskakująco wyśmienicie się prowadzą na drodze.
Hehe, parę miesięcy temu pisałem, że w drugim rzędzie są tak naprawdę dwa miejsca i niektórzy chcieliby mnie wtedy pogryźć i uznali za osobnika niespełna rozumu. A tu proszę – niektórzy też twierdzą, że miejsce dwadzieścia kilka cm to nie miejsce .
nemi napisał(a):Hehe, parę miesięcy temu pisałem, że w drugim rzędzie są tak naprawdę dwa miejsca i niektórzy chcieliby mnie wtedy pogryźć i uznali za osobnika niespełna rozumu. A tu proszę – niektórzy też twierdzą, że miejsce dwadzieścia kilka cm to nie miejsce .
Ci co tak piszą że dostawka, wypierdek, jest taka fajna, nigdy chyba nie próbowali na maxa wykorzystać 2 rządu, w szczególności z dziećmi.
Spójrzmy prawdzie w oczy M5 to samochód 7 os, którym wygodnie mogą podróżować 4.
Nie bój się, nie jesteś sam
Nie bez kozery wersje USA są 6cio osobowe, ale ja nadal będe się upierał, że w ostatnim rzędzie dzieci mogą podróżować wygodnie, czyli 6 osób wygodnie piątką pojedzie, wszakże dziecko to też osoba
Jak patrzę na to scenerię to kojarzę, że Mazda robiła w latach 90-tych samochody w których mieściło się więcej ludzi
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Paweł napisał(a):Znalezione w klubowym archiwum:
Najbardziej zadowolony 1 rząd, w 2gim rzędzie osoba na dostawce udaje że jest zadowolona, w 3 rzędzie nie śmieje już się nikt
Dopisano 21 mar 2017, 21:54:AXe_MeXx napisał(a):Nie bez kozery wersje USA są 6cio osobowe, ale ja nadal będe się upierał, że w ostatnim rzędzie dzieci mogą podróżować wygodnie, czyli 6 osób wygodnie piątką pojedzie, wszakże dziecko to też osoba
Box na dach i wszyscy szczęśliwi
Witam. Chce kupić mazde 5. Mam trójkę małych dzieci i czwarte w drodze. Czy naprawdę jest aż tak tragicznie z tym miejscem w tych samochodach? W dalekie trasy nie będę jeździł. Bardziej po mieście. Zmieszczą się 4 foteliki + dwie dorosłe osoby?
- Od: 21 cze 2014, 21:04
- Posty: 8
- Auto: Mazda Premacy 2000r 1.8 benzyna gaz
Będzie to bardzo niewygodne, bo trzeba będzie zdejmować foteliki z drugiego rzędu, żeby umieścić dzieci w trzecim rzędzie – inaczej ciężko będzie przesunąć fotel i złożyć oparcie. I nie będzie praktycznie bagażnika (wózek typu parasolka się zmieści, ale już nie jestem pewien, czy zgrzewka wody da radę).
Isofix jest tylko na skrajnych fotelach w drugim rzędzie.
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Isofix jest tylko na skrajnych fotelach w drugim rzędzie.
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Zmieszczą się 4 foteliki + dwie dorosłe osoby?[/quote]
nie zmieszcza się. wiem co mówię, mam 3 małych dzieci w fotelikach i było ciężko, przy czwórce nie dasz rady. ja z tego powodu musialem rozstać się z 5ką. przesiadłem się na fiat scudo 8 os w wersji long. natomiast jeśli chcesz małe auto a zmieścić 6 os plus mieć bagażnik na wozek obejrzyj sobie honde FRV. pozdrawiam
Dopisano 28 kwi 2017, 23:35:
potwierdzam
nie zmieszcza się. wiem co mówię, mam 3 małych dzieci w fotelikach i było ciężko, przy czwórce nie dasz rady. ja z tego powodu musialem rozstać się z 5ką. przesiadłem się na fiat scudo 8 os w wersji long. natomiast jeśli chcesz małe auto a zmieścić 6 os plus mieć bagażnik na wozek obejrzyj sobie honde FRV. pozdrawiam
Dopisano 28 kwi 2017, 23:35:
nemi napisał(a):Będzie to bardzo niewygodne, bo trzeba będzie zdejmować foteliki z drugiego rzędu, żeby umieścić dzieci w trzecim rzędzie – inaczej ciężko będzie przesunąć fotel i złożyć oparcie.
potwierdzam
krypa1920 napisał(a):Dziękuję za odpowiedź. A jak sprawa wygląda z mpv?
Miałem MPV. Teraz 5. I przy 4 dzieci odradzam 5. Mpv znacznie lepiej się spisze. Tam możesz fotele wyjmować. I np wyjmujac srodkowy lub boczny z drugiego rzędu nasz swobodne dojście do trzeciego rzędu. A i bagażnika jeszcze co nieco zostaje dużą torba i wózek typu parasolka się spokojnie pomieści.
Jedynie nie ma isofix.
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Witam wszystkich forumowiczów i miłośników Mazdy.
Jestem tu nowy, mam na imię Łukasz i nie mam jeszcze Mazdy ale bardzo poważnie przymierzam się do kupna. Ponieważ mam dwójkę dzieci 7 i 8 lat i trzecie w drodze wybór padł na Mazdę 5. Żonę też mam Co prawda już po gwarancji ale jeszcze na chodzie
Nie wiem czy tutaj dobrym miejscem oprócz przywitania jest poniższe pytanie ... jeśli nie – proszę o przeniesienie postu albo o info to sam wrzucę wątek gdzie indziej? Chodzi o to, że mając budżet na auto około 35k można kupić M5 I i/lub M5 II ... proszę o porady na jakim modelu, rocznikach się skupić? ... silnik interesuje mnie raczej benzynowy z gazem albo do zagazowania, szczególnie 2.0.
Jestem tu nowy, mam na imię Łukasz i nie mam jeszcze Mazdy ale bardzo poważnie przymierzam się do kupna. Ponieważ mam dwójkę dzieci 7 i 8 lat i trzecie w drodze wybór padł na Mazdę 5. Żonę też mam Co prawda już po gwarancji ale jeszcze na chodzie
Nie wiem czy tutaj dobrym miejscem oprócz przywitania jest poniższe pytanie ... jeśli nie – proszę o przeniesienie postu albo o info to sam wrzucę wątek gdzie indziej? Chodzi o to, że mając budżet na auto około 35k można kupić M5 I i/lub M5 II ... proszę o porady na jakim modelu, rocznikach się skupić? ... silnik interesuje mnie raczej benzynowy z gazem albo do zagazowania, szczególnie 2.0.
- Od: 16 kwi 2018, 09:25
- Posty: 7
- Auto: Mazda 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości