Tuning silnika a jego żywotność
Strona 1 z 1
Witam wszystkich, jestem tu nowy i nie wiem czy dobrze umiesciłem temat jeśli nie to proszę o przeniesienie z góry dziękuje.A więc tak posiadam Mazdę 323 f bg 1990r i chciał bym troszkę poprawić osiągi auta, a mianowicie poprawić reakcje auta na gaz zeby sie szybciej zaczoł wkrecac na obroty. Biorąc pod uwagę fakt ze to wolnossak to poprawienie czego kolwiek to wyczyn. Zastanawiałem się nad założeniem kompresora dla ułatwienia przepływu powietrza, i tu moje pytanie czy orientuje sie ktoś jakie cisnienie będzie bezpieczne dla tego silnika( B6E 1.6 8v).
- Od: 29 sty 2017, 18:25
- Posty: 4
- Skąd: Skwierzyna
- Auto: Mazda 323 f bg 1.6 mazda 323 bg 1.3
Witam wiesz chyba nikt czegoś takiego nie robił i będzie problem z odpowiedzią, od siebie powiem że szkoda pieniędzy ponieważ nie uzyskasz wiele a zniszczysz silnik napracujesz sie nad tym i nic, najpopularniejsze i najłatwiejsze jest zrobienie swap na 18 16v GT 128 km co przyniesie żądany efekt.
Odwiedza pewnie masa ludzi ....
Pytanie zadawane 3 tryliony razy :
Taniej i lepiej będzie wykrzesać te 84 konie z tego silnika niż ładować kompresor.
To tylko moje zdanie.
Obadaj projekt kolegi którego wymieniłeś w poście i porównaj motory ...
Pozdro
Pytanie zadawane 3 tryliony razy :
B6E napisał(a): i tu moje pytanie czy orientuje sie ktoś jakie cisnienie będzie bezpieczne dla tego silnika( B6E 1.6 8v).
Taniej i lepiej będzie wykrzesać te 84 konie z tego silnika niż ładować kompresor.
To tylko moje zdanie.
Obadaj projekt kolegi którego wymieniłeś w poście i porównaj motory ...
Pozdro
- Od: 19 lis 2007, 12:57
- Posty: 159
- Skąd: B-B
- Auto: 323 GTX with GT4
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości