Witam...z gory dziekuje wszystkim za ewentualne rady...oto opis mojego problemu...kumpel podpinal mi się pod komp od gazu aby przestawić temp przełączania na gaz (wymieniłem termostat)..przy okazji stwierdzil że nie było ustawionych map przestawiał cisnienienie na parowniku ..I niby miało być dobrze...ale pojawił się problem po przeliczeniu na gaz (po 30 stopniach) auto ma ciezko wkrecic sie z najnizszych obrotow na 3 tyś...wyżej jest już w miarę ok...czasem jazda po miescie jest wręcz niemożliwa gdyż po wyrzuceniu wyższego biegu i wcisnieciu gazu auto sie przydlawia a po dluzszej chwili dopiero wkreca sie na wyzsze obroty..zanim nic nie było przedstawiane nic takiego sie nie działo...mazda 626 2002r 2.0 16v mieszalnik zavoli zeta n (150 KM) listwa valtek 3 ohm komp oscar n ale po podlaczeniu przejsciowki laczy sie programem od Stag (bez przejsciowki program VECTOR)....czy ktos moze ma zrzut ekranu jak powinny byc ustawione parametry w tym programie? Chciałbym mniej wiecej się orientować co jest nie tak zanim postawię do gazownika .BARDZO proszę o porady....
acha problem jest większy zanim auto osiągnie pełną temperature...po uzyskaniu jej nadal jest ale w niewielkim M stopniu
problem z gazem przy wkrecaniu na obroty
Strona 1 z 1
Nie ma to jak skoczyć do dobrego gazownika bo tak samemu to nie zrobisz nic a jednak instalacja musi być dobra .
__________________
busy warszawa holandia – polecam
__________________
busy warszawa holandia – polecam
-
Walbkifros
No raczej, że nie ma sensu kombinować samemu przy gazie. Jedź lepiej do gazownika.
- Od: 8 sty 2019, 22:41
- Posty: 30
- Auto: Mazda MX-3, 1.6, 1992
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości