SWAP w MX-3 – DYSKUSJA OGÓLNA
Oczywiście, swap się udał. Nie odpalał z błahego powodu. Pomylone węże paliwowe mimo sprawdzania tego kilka razy .
Auto się porusza bo nie powiem że jedzie. Zostało trochę rzeczy do porobienia jeszcze.
I tak dla potomnych komputer KL59 pasuje do poliftowej instalacji. Nie trzeba się bawić w dokładanie ECTF jeżeli silnik takiego czujnika nie posiada. Jedynie mam problem z EGR. Podłączyć go nie mogłem bo moja wtyczka nie pasuje do gniazda w EGR. Myślałem że podłączenie samego tego czujnika czy co to jest z mojego EGRu rozwiąże sprawę ale niestety nie, błąd świeci nadal.
Auto się porusza bo nie powiem że jedzie. Zostało trochę rzeczy do porobienia jeszcze.
I tak dla potomnych komputer KL59 pasuje do poliftowej instalacji. Nie trzeba się bawić w dokładanie ECTF jeżeli silnik takiego czujnika nie posiada. Jedynie mam problem z EGR. Podłączyć go nie mogłem bo moja wtyczka nie pasuje do gniazda w EGR. Myślałem że podłączenie samego tego czujnika czy co to jest z mojego EGRu rozwiąże sprawę ale niestety nie, błąd świeci nadal.
hej. jestem w trakcie przekładania silnika na 2.5 turbo w mx 3. Zaległy stary temat. Projekt kilkuletni. . Czy ktoś na forum jest w stanie mi pomoc w wystrojeniu auta na SMT6? Temat będzie do ogarnięcia za ok miesiąc, dwa jak poskładam wszystko mechanicznie. dzięki
- Od: 27 maja 2009, 13:54
- Posty: 257
- Skąd: Legnica
- Auto: MX3 2.5 V6 + turbo
Ten post został usunięty
przez Piotrek_154 8 paź 2016, 21:55.
Powód: Ogłoszenia sprzedaży –> Dział sprzedam
Powód: Ogłoszenia sprzedaży –> Dział sprzedam
Panowie czy wiecie jak wygląda przełożenie instalacji gazowej z K8 1.8 v6 do 2,5 KLDE ? Instalacja chyba BRC , Normalnie to podejdzie czy to coś całkiem innego ?
- Od: 7 lis 2016, 20:51
- Posty: 85
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6
Ja u siebie zmieniałem z 2,0 na 2,5 musiałem wymienić parownik na taki powyżej 150 KM i przewód pod autem na 8mm Wymieniłem też inne węże przy okazji
Wszystko zależy jakie masz teraz podzespoły Jak przystosowane do mocy to tylko wystroic u gazownika i ogień :–)
Wszystko zależy jakie masz teraz podzespoły Jak przystosowane do mocy to tylko wystroic u gazownika i ogień :–)
Witam , jestem już po wymianie silnika jednak nadal nie mam aparatu zapłonowego , mój jest wadliwy i nie wkręca na wysokie , Udało mi się tanio dostać aparat od 2.0 KF z mx 6 ale nie ma na nim w ogóle iskry , wtyczki wszystkie pasuję :/ Co może być przyczyną?
- Od: 7 lis 2016, 20:51
- Posty: 85
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6
wiesz może więc jak te kable pozmieniać ?
- Od: 7 lis 2016, 20:51
- Posty: 85
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6
Jak aparat kupiłeś? Kf34? Zmieniłeś tylko silnik czy elektryke z kompem też? Czy przy sprawdzaniu iskry odlaczyles od aparatu te 2 kostki elektryczne? Jeżeli nie to bardzo możliwe że już tej iskry nie zobaczysz
Silnik kupiłem zdrowe K8 więc wszystko pozostało ze starego silnika , Tak kf34
Dopisano 13 gru 2016, 17:49:
Mechanik mówi że to przez to iż stary aparat miał 2 czujniki wału a ten KF podobno ma 1.
Dopisano 13 gru 2016, 17:49:
Mechanik mówi że to przez to iż stary aparat miał 2 czujniki wału a ten KF podobno ma 1.
- Od: 7 lis 2016, 20:51
- Posty: 85
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6
Trochę odkop, ale może ktoś kiedyś to będzie czytał i się zasugeruje odpowiedzią powyżej a później będzie powielał błędy dalej.
Aparaty zapłonowe można prawie dowolnie zamieniać.
K834=KF34
KL01=K834/KF34 po zamianie dwóch przewodów w kostce 3 pinowej.
Itd...
Aparaty zapłonowe można prawie dowolnie zamieniać.
K834=KF34
KL01=K834/KF34 po zamianie dwóch przewodów w kostce 3 pinowej.
Itd...
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości