toomaas napisał(a):AC i GAP. Jak chcą to Ci na lawecie wywiozą albo dadzą w łeb i samemu oddasz kluczyki.
AC wiadomo, będzie nowe auto, natomiast o GAP nie słyszałem wcześniej.
Dziękuję za cenną radę
www.mazdaspeed.pl
toomaas napisał(a):AC i GAP. Jak chcą to Ci na lawecie wywiozą albo dadzą w łeb i samemu oddasz kluczyki.
sevecc napisał(a): natomiast o GAP nie słyszałem wcześniej.
brii napisał(a):Jak kupujesz AC z GAP to szkoda na to kasy. Inna sprawa to, że kradną drogie samochody z tym systemem ładując je do odpowiedniego kontenera... Na każde zabezpieczenie jest jakaś metoda.
sevecc napisał(a):Podobno radiówka właśnie jest "odporna" na kontenery.
brii napisał(a):sevecc napisał(a):Podobno radiówka właśnie jest "odporna" na kontenery.
Fizyki się nie oszuka – klatka Faradaya (duże uproszczenie) działa niezależnie do tego co by chcieli i pisali marketingowcy firm od zabezpieczeń
stachan napisał(a):Ukryty moduł GPS z własnym zasilaniem, to jest dobry pomysł na zabezpieczenie samochodu. Jednak sensownie działa w połączeniu z powiadomieniem GSM o opuszczeniu strefy. Można takie urządzenia zakupić na rynku a abonament za taką usługę nie jest konieczny. Jedyne koszty, to samo urządzenie oraz zasilenie karty sim.
BTW ja w mojej GE miałem fajny patent – silnik można było uruchomić wtedy, gdy było włączone radio. Tu zabezpieczenie niejako podwójne, bo zwykle panel przedni zabieramy ze sobą (w przypadku modeli ze zdejmowanym panelem oczywiście)
stachan napisał(a):Nie, gdyż nie chodziło o pozostawienie włączonego radia na czas nieobecności, lecz o włączenie go przed przekręceniem silnika
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 15 gości