Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Taco » 22 lip 2016, 20:06

Teeee, też bym dał inną elektronikę. Ile jednak osób, tyle poleceń różnych elektornik. ja mogę mówić o tym, co stestowałem. wtrsykiwacze i redukotr też bym zmienił. wtryski hecrules / baraki a reduktor tur.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez zelka » 24 lip 2016, 17:53

Cokolwiek byś nie dał, niech nikt Ci nie puści autokalibracji... Każdy powie, by zapodać inną elektronikę, założy mu majster i co wtedy skoro nie będzie wiedział co z czym się je... Ja jakoś założyłem Staga, choć miałem inny wybór. Wielu tak również jeździ.
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez KrzysiekK76 » 8 wrz 2016, 17:39

Witam, chcę założyć instalacje LPG do mojej Mazduni 3 2.0 Benzyna 2004r Jaka by była najbardziej odpowiednia do tego silnika ?
Dzięki za ewentualne podpowiedzi. <nauka>
KrzysiekK76
 

Postprzez marcinwa70 » 9 wrz 2016, 20:28

Najodpowiedniejsza będzie taka, która będzie prawidłowo zamontowana i wyregulowana i regularnie serwisowana

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2014, 14:30
Posty: 65 (0/4)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda3 BK Hatch 2004
1.4 pb

Postprzez Taco » 12 wrz 2016, 20:42

Klucz do sukcesu:
– komponenty instalacji dobrane do parametrów silnika
– poprawny montaż tychże komponentów
– dbanie o instalację (regularne serwisy etc.)

Mając odhaczone te punkty to możesz skupić się na wyborze dłuższej gwarancji na sterownik, zasięgu gwarancji, popularności danej instalacji.

Też stawałem nie jeden raz przed wyborem instalacji do samochodów. Celowałem w polskie opcje (osobiście za włoskie marki podziękowałem, choć Ci którzy mają, pewnie chwalą – i dobrze, ich prawo). Ja chwalę to co u mnie pod maską pracuje. Z polskich masz sporo opcji instalacji – one mają w większości większe zagęszczenie warsztatowe.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez KrzysiekK76 » 13 wrz 2016, 14:02

Dzięki za odpowiedź, zakładam STAG QBOX wtryski HANA i lubrikant, co sądzisz (sądzicie) o tym wyborze ?
Pozdro .
KrzysiekK76
 

Postprzez atikow » 13 wrz 2016, 20:55

Na stagu Qbax z hanami przelatałem już 80 tysięcy i nic sie nie dzieje nie mam lubryfikacji i była mi odradzana podobno to bajką. Kluczem do sukcesu są tez terminowe przeglądy . Jaki masz przebieg?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2014, 15:50
Posty: 50
Skąd: Wa-wa
Auto: Mazda 3 BK 2.0 2007

Postprzez Taco » 14 wrz 2016, 06:56

Lubra nie jest konieczna. Zresztą ma rzesze zwolenników i przeciwników. Ja bym nie zakładam. Zestaw tez bym zmodyfikowal, ale to juz wolność tomku
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez marcinwa70 » 1 lis 2016, 18:16

Jakie macie butle lpg tzn. ilu litrową? i jak rozwiązaliście problem z półką plastikową? chodzi mi o hatchbecka 3 bk.
Gaziarz mi proponuj zbiornik 48 litry, ale będzie wystawał ponad podłogę bagażnika, zastanawiam się czy trzeba tą półkę całkiem wywalić czy można wyciąć w niej środek na kształt samej butli, a boki zostawić co by mieć równą podłogę.
U mnie wyszło tak butla 48l
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2014, 14:30
Posty: 65 (0/4)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda3 BK Hatch 2004
1.4 pb

Postprzez tetris » 14 lis 2016, 14:20

Taco napisał(a):Też stawałem nie jeden raz przed wyborem instalacji do samochodów. Celowałem w polskie opcje (osobiście za włoskie marki podziękowałem, choć Ci którzy mają, pewnie chwalą – i dobrze, ich prawo). Ja chwalę to co u mnie pod maską pracuje. Z polskich masz sporo opcji instalacji – one mają w większości większe zagęszczenie warsztatowe.


W pełni się zgadzam. Polską instalacje naprawi się w każdym praktycznie warsztacie gazowym.
Z włoskimi jest duży problem a naprawa czy serwis instalacji holenderski to już tragedia jeżeli chodzi o dostepność warsztatów i części zamiennych. Do tego koszty naprawa i serwisowania instalacji zwłaszcza holenderskich są 0 200-300% większe niż w przypadku polskich instalacji.

Doskonale wiedzą to posiadacze instalacji BRC, którzy nie mogą znaleźć nikogo kto im ogarnie instalacje.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 paź 2016, 14:36
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 1.6 benzyna 2004

Postprzez adrinek » 24 lis 2016, 16:25

Witam dostałem propozycję takich zestawów do montażu w mojej Mazdzie :

1: BRC SQ 32 OBD – PEŁNA WŁOSKA KOMPLETACJA
2. Prins VSI-2.0, PEŁNA HOLENDERSKA KOMPLETACJA

Obie z gwarancją 2 butla w kole 47L
Lubryfikatora na życzenie.

Ktoś ma może którąś u siebie? Jak to się sprawuję z naszymi silnikami?

Co innego można założyć?

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2008, 14:46
Posty: 58 (0/3)
Skąd: CK\WAW
Auto: Mazda 3 2.0 BK 150KM 2006r Lift

Postprzez Danmazda » 24 lis 2016, 17:18

W jakich cenach te instalacje ?
adrinek napisał(a):Lubryfikatora na życzenie
To to sobie daruj, to nic nie szkodzi ale też nie pomaga.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez adrinek » 24 lis 2016, 17:35

1: Brc – 2900 zł
2: Prins – 3800 zł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2008, 14:46
Posty: 58 (0/3)
Skąd: CK\WAW
Auto: Mazda 3 2.0 BK 150KM 2006r Lift

Postprzez SVVR » 24 lis 2016, 18:06

Ja w BL 2.0 mam BRC i to już któreś z kolei auto z tą instalacją i NIGDY się nie zawiodłem dosłownie ZERO najmniejszych problemów. Prins to top model, ale czy warto, -nie wiem (ja szedł bym w to tylko w przypadku gdy nic innego by się nie dało założyć ze względu na cenę.
Początkujący
 
Od: 26 cze 2016, 10:01
Posty: 22 (0/2)
Auto: 3 BL 2.0 Automat HB

Postprzez Danmazda » 24 lis 2016, 18:15

Właśnie, co do prinsa mam takie samo zdanie. BRC słyszę różne opinie, ale to też zależy kto i jak ją założy, i wyreguluję. Ale raczej więcej opinii jest pozytywnych. Osobiście śmigam na Stagu, i paru znajomych i nikt nie narzeka/ł.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Taco » 24 lis 2016, 21:19

Stosunkowo niewiele jest warsztatów dobrze robiących brc, a jeszcze mniej prinsa.
Osobiście też jeżdzę na agcentrum, ale z 2 powyższych to raczej ta instalka, której zasięg serwisowy będzie większy.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez adrinek » 21 gru 2016, 13:24

Witam panowie a co powiedzie na instalację Elpigaz :

Instalacja Elpigaz z obd + dotrysk benzyny powyżej 3,5 tyś obrotów + butla w kole + wlew obok wlewu paliwa + wyrównanie bagażnika coś ala pianka tylko twarde ;) za 3400zł gwarancja na całą instalację nie na pojedyncze podzespoły. Gazownik mówił że sprawdzanie luzów co 30tyś ( regulacja za pomocy wymiany szklanek podobno nasze silniki tak mają tj 2.0 150 km 2006r po lift). Ktoś ma taką instalację i zrobił już na niej sporo kilometrów ? Dzięki Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2008, 14:46
Posty: 58 (0/3)
Skąd: CK\WAW
Auto: Mazda 3 2.0 BK 150KM 2006r Lift

Postprzez sebekle » 21 gru 2016, 17:08

zrezygnować z dotrysków i jak gazownik dobry to powinno działać. jak każda z resztą
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Taco » 21 gru 2016, 20:21

To prawda, ten dotrysk to zbytek, a na dodatek kosztowny zbytek. Jeśli już ktoś się decyduje na dotrysk to przy wysokich obrotach, 5000-6000, przy 3500 to coś, czego trzeba unikać.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez sebekle » 21 gru 2016, 20:47

moim skromnym zdaniem te dotryski to takie pudrowanie syfa. tylko maskuje niewydolną instalację albo brak umiejętności stroiciela
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy LPG