Krótka historia:
Mazdę zakupiłem 9 marca 2016 roku. Zakup nie był zaplanowany. W wolnej chwili przeglądałem oferty sprzedaży samochodów i natrafiłem na Mazdę Xedos 6. Od razu mi się spodobała. Postanowiłem więc, że wybiorę się na oględziny. 2 dni później byłem już jej posiadaczem. Może nie jest to wzorowo utrzymany egzemplarz, ale nie ma tragedii, a najważniejsze że bardzo mi się podoba.
Podstawowe dane:
– rok produkcji: 1999,
– silnik: 2.0 V6 KF + LPG,
– moc: 140 KM,
– kraj pochodzenia: Niemcy,
– skrzynia: manual,
– kolor: HX (brylantowy czarny),
– obecny przebieg: 311 000 km.
Wyposażenie:
– klimatyzacja automatyczna,
– skórzana tapicerka,
– rozpórki,
– podgrzewane fotele,
– tempomat,
– światła przeciwmgielne,
– zmiana prędkości wycieraczek,
– podgrzewane, elektrycznie składane lusterka,
– podgrzewana tylna szyba,
– klamki i zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia,
– centralny zamek drzwi (w tym klapy bagażnika),
– obrotomierz,
– regulacja natężenia oświetlenia przyrządów,
– poduszka powietrzna kierowcy i pasażera,
– ABS,
– kierownica, gałka zmiany biegów i dźwignia hamulca ręcznego pokryte skórą,
– regulacja wysokości kierownicy,
– światła w drzwiach,
– schowek na apteczkę na tylnej półce,
– schowek w podłokietniku między przednimi siedzeniami,
– system audio z czterema głośnikami plus głośnik centralny.
Naprawy/wymiany:
– rozrząd,
– pompa wody,
– uszczelnienie silnika,
– wymiana termostatu,
– wymiana klocków hamulcowych,
– wymiana żarówek świateł mijania,
– wymiana wycieraczek,
– wymiana prawego przegubu.
Modyfikacje:
– usunięcie emblematów.
Plany:
–
– zakup felg aluminiowych i opon,
– obniżenie zawieszenia,
– modyfikacja układu wydechowego,
–
– naprawa niedziałającej elektroniki (m. in. anteny, składania lusterek).
Mini galeria: