Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '16 SkyPassion 赤 侍 by KMB
No brawo. Czekałem na to. Bąki to są **uje. Więc wolę się identyfikować się z tym pożytecznym brzęczkiem.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Piękna... Felgi OZ do mnie w ogóle nie przemawiają. Wyglądają jak zdjęte z jakiegoś wiejskiego oudi a4 w 1.9 tdi albo innego passerati.
Znajdz coś z klasą, a nie tylko znaczkiem firmowym
Znajdz coś z klasą, a nie tylko znaczkiem firmowym
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Spokojnie. Na razie zostaje fabryka.
A jako ciekawostka – na trasie (Wrocław – Wołów) gdzie "trójką" mój rekord spalania to 6.1 l/100 km i to naprawdę się starając, "szóstką" zrobiłem 5.8 l / 100 km na luzie i chyba jadąc nieco dynamiczniej...
Generalnie dostrzegam różnicę od 0,5 do 1 litra mniej w trasie przy podobnych prędkościach.
W mieście jest podobnie w dużych korkach I-Stop coś tam daje. Na teraz, przez 1100 km silnik był wyłączony przez 3 godziny i 20 minut. Biorąc pod uwagę, że to trochę ponad dwa baki paliwa zatankowałem od nowości to jakaś tam oszczędność jednak jest. Tam gdzie ten 2.5 motor spaliłby więcej (jałowo, gdy samochód stoi) od 1.6 z "trójki" jest wyłączony. Nadrabia tą oszczędność przy ruszaniu. Ale per saldo wychodzi na jedno. Zobaczymy jak będzie się zachowywał w dłuższej trasie autostradowej – wkrótce to sprawdzę.
A jako ciekawostka – na trasie (Wrocław – Wołów) gdzie "trójką" mój rekord spalania to 6.1 l/100 km i to naprawdę się starając, "szóstką" zrobiłem 5.8 l / 100 km na luzie i chyba jadąc nieco dynamiczniej...
Generalnie dostrzegam różnicę od 0,5 do 1 litra mniej w trasie przy podobnych prędkościach.
W mieście jest podobnie w dużych korkach I-Stop coś tam daje. Na teraz, przez 1100 km silnik był wyłączony przez 3 godziny i 20 minut. Biorąc pod uwagę, że to trochę ponad dwa baki paliwa zatankowałem od nowości to jakaś tam oszczędność jednak jest. Tam gdzie ten 2.5 motor spaliłby więcej (jałowo, gdy samochód stoi) od 1.6 z "trójki" jest wyłączony. Nadrabia tą oszczędność przy ruszaniu. Ale per saldo wychodzi na jedno. Zobaczymy jak będzie się zachowywał w dłuższej trasie autostradowej – wkrótce to sprawdzę.
Ostatnio edytowano 8 lip 2016, 09:45 przez KMBak, łącznie edytowano 2 razy
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
KMBak napisał(a):Zobaczymy jak będzie się zachowywał w dłuższej trasie autostradowej – wkrótce to sprawdzę.
IMO będzie jeszcze lepiej, bo tu w szczególności małe silniki wcale mało nie palą a wyniki spalania świetne – najnowsze silniki Mazdy pod tym względem są rewelacyjne znajomy przykładowo przesiadł się z z RAV4 II gen na CX-5 i średnie spalanie SkyActiv 2.0 160KM (4x4) wychodzi mu porównywalne dieslem o mocy 116KM (o różnicy w osiągach wspominać chyba nie trzeba? )
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Dziś ruszyłem w plenery no kilka ustrzeliłem...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Marek82 napisał(a):KMBak napisał(a):Tak, identycznie było w trójce. Jest niebieska i czerwona. Jak gaśnie niebieska znaczy silnik ma optymalną temperaturę i można cisnąć.
W 3 niebieska ikonka temperatury gaśnie w temperaturze ok. 55 stopni, zapewne w 6 jest podobnie. Zatem zanim zacznie się cisnąć, należy jeszcze poczekać no i pamiętać, że to nie płyn chłodniczy ma osiągnąć właściwą temperaturę a olej silnikowy.
W octavii II 1.4 tsi miałem wskaźnik temperatury oleju (funkcja komputera) i płynu. Latem powyżej 20 stopni temperatura oleju szła w górę prawie równo z temperaturą płynu.
Zimą, poniżej 0 stopni, płyn pokazywał że ma 90 stopni, ale wskaźnik temperatury oleju długo pokazywał jeszcze '--' i dopiero po kilku kilometrach od startu (około 6) zaczynał pokazywać wartości powyżej 55 stopni.
- Od: 10 lut 2016, 21:14
- Posty: 35
- Auto: Mazda 3 BM, htb. skyMotion 120km
Ale się świeci Świetne fotki!
fotka jak zwykle klasa. Zwłaszcza te znad wody. Spalanie bardzo fajne – ja ma jednak chyba za ciężką nogę i pewnie z litr by trzeba było dorzucić, choć jak pamiętam ze swojego test drive 2.0 Skyactive w GJ sedan bez napinki 7 wykręciłem i leciało dalej w dół, więc kto wie
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
Niby jeszcze lato, ale trzeba myśleć o zimie... Wkrótce chcę kupić opony, zrobić przymiarkę, czy kalkulatory dobrze wszystko policzyły i czy wszystko siądzie jak trzeba.
Na razie na zimę będą 17-stki na felgach, które mam.
Ale teraz szukam punktu we Wrocławiu, który tą felgę:
Zmieni w tą:
Czyli kolor zbliżony do oryginalnej 19-stki.
Żeby docelowo było jakoś tak:
Robiliście gdzieś we Wrocławiu malowanie kółek? Musi być zrobione dobrze – bo zimą warunki są trudniejsze...
Na razie na zimę będą 17-stki na felgach, które mam.
Ale teraz szukam punktu we Wrocławiu, który tą felgę:
Zmieni w tą:
Czyli kolor zbliżony do oryginalnej 19-stki.
Żeby docelowo było jakoś tak:
Robiliście gdzieś we Wrocławiu malowanie kółek? Musi być zrobione dobrze – bo zimą warunki są trudniejsze...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Jaką masz wysokość opony na lato a jaką na zimę
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Profil 45 letnie –> 19", około 10 cm gumy
Bedzie 55 zima –> 17", około 12.5 cm gumy
Szerokość 225 oba.
Bedzie 55 zima –> 17", około 12.5 cm gumy
Szerokość 225 oba.
Ostatnio edytowano 28 lip 2016, 23:36 przez KMBak, łącznie edytowano 1 raz
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Samurai bezpiecznie i gładko dowiózł nad Bałtyk i do domu.
Celowo piszę dowiózł, bo większość trasy z tym adaptacyjnym tempomatem musiałem tylko kierownicy pilnować – chociaż dzięki systemom i ta się sama nieźle pilnowała.
W naszej kwaterze stałem przy głównej ulicy prowadzącej na osiedle...
Tak sobie siedziałem, piwko popijałem i słuchałem jak przechodzący jegomoście zachwycali się Mazdą 6. Przyjemne – nie powiem.
Mazd na miejscu i w trasie sporo.
Zachwycony jestem silnikiem oraz skrzynią. Przy 130 kph –> 2500 RPM. Ale jak jest potrzeba >> kickdown i kolejne 50 kph pojawia się natychmiast.
Spalanie też super. Auto wyładowane, 3 osoby dorosłe + córa (przy mojej nadwadze można założyć 4 osoby dorosłe) wyszło średnio około 7.4 litra, a na S3 sobie nie żałowałem i tam było dużo więcej, ale pierwsze 150 km od Wrocławia i ostatnie 60 km do celu – emerycko – taka droga i 6 litrów.
Jakby jechał 110-120 max to pewnie w 6.5 spokojnie by się zmieścił.
Dziś po trasie auto wyczyszczone z robactwa i innego badziewia, a jutro powrót do szarej rzeczywistości.
Celowo piszę dowiózł, bo większość trasy z tym adaptacyjnym tempomatem musiałem tylko kierownicy pilnować – chociaż dzięki systemom i ta się sama nieźle pilnowała.
W naszej kwaterze stałem przy głównej ulicy prowadzącej na osiedle...
Tak sobie siedziałem, piwko popijałem i słuchałem jak przechodzący jegomoście zachwycali się Mazdą 6. Przyjemne – nie powiem.
Mazd na miejscu i w trasie sporo.
Zachwycony jestem silnikiem oraz skrzynią. Przy 130 kph –> 2500 RPM. Ale jak jest potrzeba >> kickdown i kolejne 50 kph pojawia się natychmiast.
Spalanie też super. Auto wyładowane, 3 osoby dorosłe + córa (przy mojej nadwadze można założyć 4 osoby dorosłe) wyszło średnio około 7.4 litra, a na S3 sobie nie żałowałem i tam było dużo więcej, ale pierwsze 150 km od Wrocławia i ostatnie 60 km do celu – emerycko – taka droga i 6 litrów.
Jakby jechał 110-120 max to pewnie w 6.5 spokojnie by się zmieścił.
Dziś po trasie auto wyczyszczone z robactwa i innego badziewia, a jutro powrót do szarej rzeczywistości.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
KMBak napisał(a):wyszło średnio około 7.4 litra
Piękny wynik – jednak co Mazda to Mazda
KMBak napisał(a):jutro powrót do szarej rzeczywistości.
Co dobre – szybko się kończy...
KMBak napisał(a):Robiliście gdzieś we Wrocławiu malowanie kółek? Musi być zrobione dobrze – bo zimą warunki są trudniejsze...
http://www.malowaniefelg.com/ – Stabłowicka 120, wjazd trochę ukryty
Nie polecam czekać, bo jak zacznie sie sezon, to Michał jest tak zawalony felgami, że albo nie przyjmuje więcej, albo czekasz miesiąc
Malowałem w zeszłym roku na niebieski, przelatałem całą zimę – żadnych złych objawów.
ostatnio bylem w salonie mazdy u siebie dopytac o nowa 6 z silnikiem od CX9, ale nie ma niestety na 2017 jeszczce w ofercie... no ale do rzeczy... co ciekawe... salon na 192 auta sprzedane w roku sprzedaje srednio 2-3 nowe szostki.... a 80% to SUV tylko...
przykre to bo szostka prezentuje sie zdecydowanie lepiej niz te wszystkie SUV.
przykre to bo szostka prezentuje sie zdecydowanie lepiej niz te wszystkie SUV.
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Taka teraz moda.., ale dobra Nasza przez kilka lat rynek się nasyci wszelkiej maści SUV'ami a taka KMBak'owa szósteczka będzie niczym unikat – trzymać wygląd oraz cenę.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości