Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
Nie odbieram tego jako cwaniakowanie, tylko jako pomoc. Skąd poprowadziłeś podciśnienie do IAC? Jest jakiś wolny, duży króciec w prostym kolektorze? Powierzchnia styku przepustnicy z kolektorem jest identyczna? Pomiędzy przepustnicami KL47 i KL68 są delikatne różnice, ale mimo to stosowane są zamiennie.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Tego oleju używam od samego początku i jestem bardzo zadowolony.
Przeznaczenie MX-3 się nie zmieni, bynajmniej nie zanosi się na to.
Zaopatrzyłem się nawet w stopery na dłuższe wyjazdy.
Przeznaczenie MX-3 się nie zmieni, bynajmniej nie zanosi się na to.
Zaopatrzyłem się nawet w stopery na dłuższe wyjazdy.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Bardziej chodziło mu o to ze ten olej do jazdy na codzien srednio sie nadaje.Typowy mazut do upalania.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Po długich namysłach... Nowy wydech pod KL-ZE będzie składał się z:
-kolektora 6-2-1 TurboWorks, inlet 2", outlet 2,5" owiniętego bandażem termoizolacyjnym, ale bez impregnacji farbą żaroodporną, ponieważ bardzo szybko się kruszy,
-katalizatora sportowego RM Motors MOS 30 EURO 2 100 CPSI,
-tłumika środkowego, przelotowego RM Motors RM01 bez przetłoczenia 500mm x 110mm,
-tłumika końcowego, przelotowego RM Motors RM8XXL 350mm x 150mm z końcówką 89mm.
Liczę, że wydech będzie pięknie brzmiał i nie będzie męczył głośnością.
-kolektora 6-2-1 TurboWorks, inlet 2", outlet 2,5" owiniętego bandażem termoizolacyjnym, ale bez impregnacji farbą żaroodporną, ponieważ bardzo szybko się kruszy,
-katalizatora sportowego RM Motors MOS 30 EURO 2 100 CPSI,
-tłumika środkowego, przelotowego RM Motors RM01 bez przetłoczenia 500mm x 110mm,
-tłumika końcowego, przelotowego RM Motors RM8XXL 350mm x 150mm z końcówką 89mm.
Liczę, że wydech będzie pięknie brzmiał i nie będzie męczył głośnością.
Ostatnio edytowano 24 maja 2016, 20:15 przez mx-3lover, łącznie edytowano 1 raz
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
zelka napisał(a):Wyczuwam, że będzie dość głośno, ale jak nie do codziennej jazdy to spoko.
Środkowy mogłeś dać nieprzelotowy, trochę ciszej by było pewnie.
Założenie jest takie aby było głośniej niż w serii i układ ma składać się z tłumików przelotowych, które są duże. Obstawiałem jeszcze jeden tłumik zamiast katalizatora, ale bardziej opłaca założyć się reaktor kataliczny, który też wyciszy wydech.
weede napisał(a):Ja uważam, że jeśli chcesz zostać przy N/A 2,25 cala będzie lepsze.
Argumenty?
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
weede napisał(a):Generalnie ten silnik nie lubi odprężania.
zgodze się 2,5 do wolnossaka to za duży przelot
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
ravo napisał(a):Ja też chciałem ;–)
O i jeszcze jeden
Jakby tego było mało przepustnica zostanie rozwiercona z 60 na 65mm lub więcej, ale to dopiero jak będę montował prosty kolektor.
ravo napisał(a):czas pomyśleć o projektach ;–)
Już dawno zgłosiłem swoją EC, ale ponoć czekacie na większe zmiany.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Ja też polerowałem dolot w środku i jak ściągasz rury cieszy to oko, tylko nie podłączaj odmy w dolot jeżeli chodzi o instalacje krokówki to nie pamiętam, muszę na spokojnie sprawdzić i zrobię foto. A jeśli chodzi o wydech w 2.5 to nie był bym taki pewien tego że ciaśniejszy będzie lepszy, u mnie po zmianie z końcowego komorowego na przelotowy odczułem minimalną różnice w osiągach, więc może coś w tym jest. JarekZE miał również całkowity przelot i po strojeniu pieknie to jechało i na papierze też ekstra.
Dlatego napisalem ze tylko cieszy oko;)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości