Mazda MX-3 EC KL-DE '92 Red Bullet
Jakiś czas temu pojawiły się klubowe ramki i taki wizualny mod
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Mam małe pytanko, również posiadam MX3 z KLDE i chciałbym wiedzieć czy komp wiązka kabinowa podejdzie do kompa z 2,0 V6?
-
Helltaker
Jak masz KL-DE z xedosa w MX-3 to wloz kompa KL od xedosa, z tego co wiem to instalacja pasuje. Po co Ci komp od 2,0
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
O niebo lepiej mod na plus teraz wygląda bardziej zadziornie
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Jak dla mnie dolot w zlym miejscu, bedzie sie cala pucha nagrzewala od powietrza z chlodnicy, niby można to zasłonić i kombinować, ale po co skoro pod zbiorniczkiem wyrownawczym jest juz osloniete miejsce :-D
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Dolot według mnie nie jest jeszcze skończony (choć pomagałem w jego zakładaniu) ale z braku części składowych jest tak jest, przede wszystkim trzeba znaleźć miejsce z ciśnieniem, które będzie samo wciskać powietrze w dolot. Na razie jest lepiej bo stożek był na wysokości górnej pokrywy i chłodnicy to wtedy dopiero była kicha teraz przynajmniej jest skąd czerpać chłodniejsze powietrze.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Co do dolotu to już schodzi w dół z airboxem simoty ale to jeszcze nie ostateczna wersja
A bullet stoi od paru dni w garażu bo z takimi przewodami byłby strach na TP wjechać...
A bullet stoi od paru dni w garażu bo z takimi przewodami byłby strach na TP wjechać...
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Dzieje się, bo auto ma być w pełni sprawne na zlot Pozostało jeszcze do zrobienia powieszenie zbiornika paliwa, przekręcenie kolektora dolotowego, zalanie oraz odpowietrzenie układu hamulcowego. Wlany zostanie Motul RBF 660 DOT 4
Za pomoc dziękuję Eklerek323f
Za pomoc dziękuję Eklerek323f
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Czemu użyłeś starych śrub do przykręcenia przewodów do zacisków? Do przewodów dołączają nowe.
Jak masz stary katalizator to lepiej się go pozbądź, wysoce prawdopodobne jest, że na TP przetopi się ceramika i zrobi się korek.
Jak masz stary katalizator to lepiej się go pozbądź, wysoce prawdopodobne jest, że na TP przetopi się ceramika i zrobi się korek.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
mx-3lover napisał(a):Czemu użyłeś starych śrub do przykręcenia przewodów do zacisków?
Z tego co wiem te z zestawu są za długie, chyba.
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Ładnie się dzieje.
Czeka mnie podobna zabawa. widzę że też kupiłeś przewody w oplocie
Czeka mnie podobna zabawa. widzę że też kupiłeś przewody w oplocie
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Gumowe przewody już były mocno zmęczone, więc dla bezpieczeństwa trzeba było.
W między czasie okazało się, że sprzęgło było mocno zmęczone i trzeba było je wymienić. Za pomoc dziękuję Majki88 Przy okazji wlaliśmy też nowy olej do skrzyni. Poniżej mała fotorelacja, z zestawu okazał się nie potrzeby uszczelniacz wału, który był dobry. Wymieniony został kompletny zestaw sprzęgła oraz łożysko pilotujące na w kole zamachowym.
W między czasie okazało się, że sprzęgło było mocno zmęczone i trzeba było je wymienić. Za pomoc dziękuję Majki88 Przy okazji wlaliśmy też nowy olej do skrzyni. Poniżej mała fotorelacja, z zestawu okazał się nie potrzeby uszczelniacz wału, który był dobry. Wymieniony został kompletny zestaw sprzęgła oraz łożysko pilotujące na w kole zamachowym.
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Niestety jeszcze nie ogarnięty. Auto jest w Łodzi, ja w Wa-wie. Podejrzenia są 2: 1. przestawiony rozrząd. 2. Padnięty aparat zapłonowy. Mam nadzieję, że w ten weekend uda się zdiagnozować usterkę.
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Przyczyną jest przestawiony rozrząd o 3 zęby na przedniej głowicy w planach Piotrka jest wymiana na nowy komplet
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Wspomnienie Mega Zlotu Tor Poznań 2016:
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości