MAZDA 323F BA KL-ZE '98 2,5 V6 ZXI SE
No mówią, że Millers dobry. Wróciłem do 5W40 znowu bo myślałem, że klekotanie po odpaleniu na zimnym ustanie ale nie ustało.
Trochę się zmniejszyło ale nie wiem czy to przez olej czy temperaturę otoczenia.
Był artykuł w "BANZAI" o tym oleju Millersa NanoDrive i niby robili pomiar na hamowni (dwa razy) i moc i moment nieznacznie wzrosły przez to ich Low Friction Technology w porównaniu do innego oleju.
Ale czy to prawda to nikt nie wie, pewnie zasada podobna jak z filtrem stożkowym
Trochę się zmniejszyło ale nie wiem czy to przez olej czy temperaturę otoczenia.
Był artykuł w "BANZAI" o tym oleju Millersa NanoDrive i niby robili pomiar na hamowni (dwa razy) i moc i moment nieznacznie wzrosły przez to ich Low Friction Technology w porównaniu do innego oleju.
Ale czy to prawda to nikt nie wie, pewnie zasada podobna jak z filtrem stożkowym
[url]http://www.millersoils.pl/wp-content/uploads/2013/01/WRC-magazyn-artykuł.pdf[/url]
Jak dla mnie różnice są bardziej oczywiste niż po montażu stożka. Nie czekaj do lata i shamuj ją jak najszybciej. Masz dolot, wydech, strojenie. Trzymam kciuki, żeby pękło 200 tym bardziej, że masz ten olej.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Niezły filmik.
Zaskoczony jestem tym olejem HKSa np Millers jest droższy niż inne oleje trochę ale HKS jest jakies 3 do 4 razy droższy o ile dobrze pamiętam od Millersa więc ciekawe to jest.
Może mniej koni wychodzi na tym oleju ale lepsza ochrona silnika czy coś, bo jakoś nie wierze żeby produkty HKSa były kiepskie
Co do 200 koni to ciesze się, że ktoś wierzy w mój samochód ale szczerze nie wydaje mi się aby tyle miał
Jak zrobię jeszcze parę modów to zmierzę i zobaczymy, mailowałem do firmy która obrabia i poleruje przepustnice i kolektory dolotowe ale nie odpisali. Muszę w PL jakiegoś kogoś poszukać co się na tym zna...
Zaskoczony jestem tym olejem HKSa np Millers jest droższy niż inne oleje trochę ale HKS jest jakies 3 do 4 razy droższy o ile dobrze pamiętam od Millersa więc ciekawe to jest.
Może mniej koni wychodzi na tym oleju ale lepsza ochrona silnika czy coś, bo jakoś nie wierze żeby produkty HKSa były kiepskie
Co do 200 koni to ciesze się, że ktoś wierzy w mój samochód ale szczerze nie wydaje mi się aby tyle miał
Jak zrobię jeszcze parę modów to zmierzę i zobaczymy, mailowałem do firmy która obrabia i poleruje przepustnice i kolektory dolotowe ale nie odpisali. Muszę w PL jakiegoś kogoś poszukać co się na tym zna...
Dzieki Panowie za pozytywne opinie i prosze o wiecej (pozytywnych) opini
Na dniach moze wrzuce jakies foty ale za wiele sie nie zmienilo olej, filtry, kierwonice wreszcie zalozylem i jeszcze drobnostka w postaci foteli Corbeau RRB
Foto kiepskie bo to tylko przymiarka byla...
Na dniach moze wrzuce jakies foty ale za wiele sie nie zmienilo olej, filtry, kierwonice wreszcie zalozylem i jeszcze drobnostka w postaci foteli Corbeau RRB
Foto kiepskie bo to tylko przymiarka byla...
Ostatnio edytowano 6 wrz 2016, 14:32 przez yezyk07, łącznie edytowano 1 raz
Bardzo fajny temat wszystko z dobrej półki i że smakiem
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
mx-3lover Jezeli masz na mysli ze kiera i fotele nie pasuja do skorzanego wnetrza to pewnie masz troche racji ale skory predzej czy pozniej wyleca...
Joszi Co za bzdura przeciez Mazda jest z Japonii wiec kierownica po wlasciwej jak najbardziej stronie, nie znacie sie
Joszi Co za bzdura przeciez Mazda jest z Japonii wiec kierownica po wlasciwej jak najbardziej stronie, nie znacie sie
Mazda obecnie stoi na kanale na lewarkach i cegłach
Bez kół bo felgi się regenerują, bez półosi- półosie się regenerują, bez lusterek, klamek i dokładki przedniej.
Plastiki dałem do malowania w kolor nadwozia bo już nie mogłem na nie patrzeć.
Będą również zmieniane piasty tył, tarcze i klocki na tyle i cały płyn hamulcowy na Millera.
Udało mi się naprawić jedną rzecz bez wydawania pieniędzy a dokładniej zamek od strony pasażera (nie działał od zakupu)– wyjąłem, rozebrałem, nasmarowałem i śmiga
Korek spustowy Majszajmoto
Klameczki lusterka razem z tymi czarnymi plastikami i dokładka pomalowane nie wiem dlaczego tego wcześniej nie zrobiłem.
Półosie po regeneracji.
Ciekawe ile tygodni wytrzymają
Dokładkę pomalowałem a potem okleiłem Carbonem, żeby ją ochronić (gdzie w tym logika )
Bez kół bo felgi się regenerują, bez półosi- półosie się regenerują, bez lusterek, klamek i dokładki przedniej.
Plastiki dałem do malowania w kolor nadwozia bo już nie mogłem na nie patrzeć.
Będą również zmieniane piasty tył, tarcze i klocki na tyle i cały płyn hamulcowy na Millera.
Udało mi się naprawić jedną rzecz bez wydawania pieniędzy a dokładniej zamek od strony pasażera (nie działał od zakupu)– wyjąłem, rozebrałem, nasmarowałem i śmiga
Korek spustowy Majszajmoto
Klameczki lusterka razem z tymi czarnymi plastikami i dokładka pomalowane nie wiem dlaczego tego wcześniej nie zrobiłem.
Półosie po regeneracji.
Ciekawe ile tygodni wytrzymają
Dokładkę pomalowałem a potem okleiłem Carbonem, żeby ją ochronić (gdzie w tym logika )
Ostatnio edytowano 24 wrz 2017, 23:00 przez yezyk07, łącznie edytowano 2 razy
Lusterka zmaściłeś, same obudowy poliftowych lusterek w kolorze wyglądają dużo lepiej niż z trójkątami w kolorze
Update żeby nie było,że nic się nie dzieje
Jakiś pasek z napisem Terakota czy coś takiego założyłem...
Piszcie co myślicie ok czy zdjąć toto?
Zmieniłem świece na HKS
Co oznacza ten kolor brązowy jest podobno metaforą
Nowe kable Magnecor po chyba 2 miesiącach czekania (aby się dogadać z Magnecor UK trzeba mieć anielską cierpliwość)
Dokładka przednia oklejona pseudo carbonem, plastiki w kolorze nadwozia, felgi zmieniły kolor na złoty, zaciski po profesjonalnej regeneracji zmieniły kolor na czarny- malowane proszkowo tym razem, nowe oponki bardziej cywilne niż poprzednie Pirelli P Zero. Auto po glinkowaniu glinką Meguiars i nawoskowane woskiem AutoGlym HD Wax. Opony nażelowane żelem Meguiars do opon no i jak widać na przedniej szybie zaczęło padać.
Jakiś pasek z napisem Terakota czy coś takiego założyłem...
Piszcie co myślicie ok czy zdjąć toto?
Zmieniłem świece na HKS
Co oznacza ten kolor brązowy jest podobno metaforą
Nowe kable Magnecor po chyba 2 miesiącach czekania (aby się dogadać z Magnecor UK trzeba mieć anielską cierpliwość)
Dokładka przednia oklejona pseudo carbonem, plastiki w kolorze nadwozia, felgi zmieniły kolor na złoty, zaciski po profesjonalnej regeneracji zmieniły kolor na czarny- malowane proszkowo tym razem, nowe oponki bardziej cywilne niż poprzednie Pirelli P Zero. Auto po glinkowaniu glinką Meguiars i nawoskowane woskiem AutoGlym HD Wax. Opony nażelowane żelem Meguiars do opon no i jak widać na przedniej szybie zaczęło padać.
Ostatnio edytowano 24 wrz 2017, 22:03 przez yezyk07, łącznie edytowano 1 raz
Nie wiedziałem że są takie świece. Drogie Toto? Dobre ma opinie?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
No właśnie poczytałem o nich i ludzie piszą, że te kable i świece są dobre ale szczerze to ŻADNEJ różnicy nie widzę. Cena chyba ponad 100 funtów za komplet nie pamiętam dokładnie bo to już jakiś czas temu kupiłem tylko oczywiście nie było czasu założyć.
Ciekawostką jest, że na świecach HKS jest napisane NGK Japan podejrzane...
Fotele już siedzą na gotowo- myślałem, że ta moja instalacja wyjdzie niżej ale siedzi się tylko trochę niżej niż na ori fotelach
Część plastików wnętrza została wyflokowana (więcej zdjęć wkrótce) cośtam widać na zdjęciu min tunel środkowy i słupki A i B
Ciekawostką jest, że na świecach HKS jest napisane NGK Japan podejrzane...
Fotele już siedzą na gotowo- myślałem, że ta moja instalacja wyjdzie niżej ale siedzi się tylko trochę niżej niż na ori fotelach
Część plastików wnętrza została wyflokowana (więcej zdjęć wkrótce) cośtam widać na zdjęciu min tunel środkowy i słupki A i B
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości