Denerwuje mnie ten ręczny/nozny. W tej klasie i w 2015 roku, sorry ale ręczny już powinien się sam zaciągać. Nie jest to auto sportowe, że można manualny ręczny wykorzystać do wchodzenia w zakręty z poślizgiem. Właśnie z racji przyzwyczajenia do hamulca elektrycznego parę razy przejechałem trochę na zaciągniętym i widzę, że słabo trzyma. Stąd moje pytanie:
– blokuje przednie czy tylne koła?
– regulacja jest od wewnątrz, czy gdzieś przy zaciskach?
– samemu ogarnę, czy serwis?
Regulacja hamulca postojowego
Strona 1 z 1
Nie masz kontrolki??? – może trzeba wymienić żaróweczkę.. U mnie ponad to piszczy buzer. Trudno tak jechać na ręcznym...
regulacja jest mechaniczna, hamulec bębnowy na tył.
Nie doceniasz plusów tego rozwiązania. Nie musisz w ASO wymieniać klocków (komputerem cofasz cylinderki) , nie ma serwomechanizmów które się mogą popsuć i... po co używasz ręcznego??
P- skrzyni biegów blokuje samochód...
regulacja jest mechaniczna, hamulec bębnowy na tył.
Nie doceniasz plusów tego rozwiązania. Nie musisz w ASO wymieniać klocków (komputerem cofasz cylinderki) , nie ma serwomechanizmów które się mogą popsuć i... po co używasz ręcznego??
P- skrzyni biegów blokuje samochód...
Zauważyłem, że jeśli zostawiam na P na lekkim pochyleniu, odpalając i zrzucając z P jest opór lewarka i coś jakby w skrzyni stuknęło. Wnioskuję, że jakieś zęby musza zeskoczyć z innych zębów, a będąc na pochyleniu są dodatkowo obciążanie – toteż trudniej się lewarek porusza. Chyba lewarek jest jakoś mechanicznie połączony ze skrzynią, bo w poprzednim autku było to jakby elektronicznie. Lewarek chodził z lekkością.
Trochę się obawiam czy zostawiając na lekkim pochyleniu samochód na P i nie zaciągając ręcznego cos się w skrzyni nie popsuje w momencie zrzucania z P np. na D, bo jest lekki opór i stuk. Ponadto wrzucając na P bez ręcznego i gasząc samochód, samochód na pochyleniu parę cm-ów się toczy/stacza.
Trochę się obawiam czy zostawiając na lekkim pochyleniu samochód na P i nie zaciągając ręcznego cos się w skrzyni nie popsuje w momencie zrzucania z P np. na D, bo jest lekki opór i stuk. Ponadto wrzucając na P bez ręcznego i gasząc samochód, samochód na pochyleniu parę cm-ów się toczy/stacza.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9