Mazda MX-3 EC KL-DE '92 Red Bullet
Cześć
Chciałem Wam pokazać moją nową Mazdę, którą nabyłem 31.12.2015 r. w Bytomiu.
Auto posiada oryginalny pakiet V6 (spojler, nakładki progowe i nakładka z przodu). We wnętrzu są: elektryczne szyby, elektrycznie sterowane lusterka, centralny zamek, elektryczny szyberdach, wspomaganie kierownicy. Jest też klimatyzacja, ale nie ma sprężarki – ze względu na przeznaczenie auta (weekendowe zabawy ) ten element wyposażenia nie jest potrzebny
Sercem jest silnik 2,5 V6 KL – podobno z Xedosa 9. Skrzynia jest od silnika K8, więc auto zbiera się bardzo dobrze
Auto oczywiście nie jest idealne, jest kilka rzeczy do poprawy:
1. przewody hamulcowe,
2. falujące obroty po wrzuceniu biegu,
3. lakier i rdza na lewym tylnym nadkolu,
4. rdza na podłodze na prawym przodzie progu,
5. wolno działające szyby,
6. obniżenie auta.
Sprzedający był na forum mx-3, więc mogłem prześledzić co działo się z autem. Auto zostało sprawdzone na stacji diagnostycznej co potwierdziło bardzo dobry stan hamulców i zawieszenia oraz pozwoliło znaleźć drobne mankamenty. Poniżej znajduje się lista rzeczy wymienionych przez poprzedniego właściciela:
1. Filtr oleju Mann
2. Świece NGK
3. Olej 10W40 Shell
4. Kompletny remont zawieszenia P+T:
– łączniki stabilizatora RTS
– gumy łącznika stabilizatora Oyodo
– górne mocowania amortyzatorów RTS
– komplet poliuretanów Deuter (średnia twardość)
– 2 tuleje tył + 2 sworznie OE Mazda (nie ma zamienników)
– regeneracja 2 tylnych wahaczy
5. Nowy układ hamulcowy:
-klocki EBC Yellow Stuff plus tarcze ATE (przód)
– klocki ATE plus tarcze ATE (tył)
– płyn DOT 4 Renault
6. Nowe przewody do chłodnicy
7. Nowy płyn chłodnicy Renault
8. Przegub zewnętrzny P
Na razie tyle, poniżej zdjęcia
Wygląd na kwiecień 2016r.
Chciałem Wam pokazać moją nową Mazdę, którą nabyłem 31.12.2015 r. w Bytomiu.
Auto posiada oryginalny pakiet V6 (spojler, nakładki progowe i nakładka z przodu). We wnętrzu są: elektryczne szyby, elektrycznie sterowane lusterka, centralny zamek, elektryczny szyberdach, wspomaganie kierownicy. Jest też klimatyzacja, ale nie ma sprężarki – ze względu na przeznaczenie auta (weekendowe zabawy ) ten element wyposażenia nie jest potrzebny
Sercem jest silnik 2,5 V6 KL – podobno z Xedosa 9. Skrzynia jest od silnika K8, więc auto zbiera się bardzo dobrze
Auto oczywiście nie jest idealne, jest kilka rzeczy do poprawy:
1. przewody hamulcowe,
2. falujące obroty po wrzuceniu biegu,
3. lakier i rdza na lewym tylnym nadkolu,
4. rdza na podłodze na prawym przodzie progu,
5. wolno działające szyby,
6. obniżenie auta.
Sprzedający był na forum mx-3, więc mogłem prześledzić co działo się z autem. Auto zostało sprawdzone na stacji diagnostycznej co potwierdziło bardzo dobry stan hamulców i zawieszenia oraz pozwoliło znaleźć drobne mankamenty. Poniżej znajduje się lista rzeczy wymienionych przez poprzedniego właściciela:
1. Filtr oleju Mann
2. Świece NGK
3. Olej 10W40 Shell
4. Kompletny remont zawieszenia P+T:
– łączniki stabilizatora RTS
– gumy łącznika stabilizatora Oyodo
– górne mocowania amortyzatorów RTS
– komplet poliuretanów Deuter (średnia twardość)
– 2 tuleje tył + 2 sworznie OE Mazda (nie ma zamienników)
– regeneracja 2 tylnych wahaczy
5. Nowy układ hamulcowy:
-klocki EBC Yellow Stuff plus tarcze ATE (przód)
– klocki ATE plus tarcze ATE (tył)
– płyn DOT 4 Renault
6. Nowe przewody do chłodnicy
7. Nowy płyn chłodnicy Renault
8. Przegub zewnętrzny P
Na razie tyle, poniżej zdjęcia
Wygląd na kwiecień 2016r.
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
KL1A1 i przepływka KL02 komp jeszcze nie sprawdzony
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
adis555 napisał(a):Ostatnio zwiększa się populacja tego modelu na forum. Na pewno da dużo frajdy jazda takim ogórkiem
Połączenie KLa ze skrzynią K8 daje frajde jazdy, sam pewnie o tym wiesz Strach po mieście tym latać bo nie wiadomo kiedy i już mamy o 50 za dużo na budziku
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Kolektor na pewno jest z xedosa skoro przeplywka kl02 to komputer tez kla bo na tym z k8 za dobrze to by nie pracował
Kiedys juz ja chyba widzialem na sprzedaż
Kiedys juz ja chyba widzialem na sprzedaż
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Ciesze się, że MX3 poszedł w "dobre ręce", oby się sprawował jak najlepiej.
Temat będę śledził
Pozdr
PG
Temat będę śledził
Pozdr
PG
-
pyjte
Będzie czas i warunki pogodowe to się wszystko sprawdzi. Na razie jestem bardzo zadowolony Auto daje dużo frajdy Nawet teraz w ten mróz bez problemu odpalił
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Dzięki wszystkim za dobre słowo
Dolot jest zrobiony na razie nic przy nim nie robię. Na wydech przyjdzie czas A civic'i to już się boją
Dolot jest zrobiony na razie nic przy nim nie robię. Na wydech przyjdzie czas A civic'i to już się boją
Bartg napisał(a):Super, że w Łodzi w końcu jakiś fajny MX jest Zrobic dolot, wydech i będzie brzmiało jak trzeba i straszyło większość civiców
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Dlatego napisałem, że na razie nic nie robię, bo by ręce prędzej odmarzły
Na wiosnę pomyśli się o izolacji rury i o stożku w carbon-puszce lub innej izolacji i doprowadzeniu go w zimne rejony
A że KL-e to dobre piecyki grzewcze to już wiem z autopsji KL-i w Grupie Łódzkiej
Na wiosnę pomyśli się o izolacji rury i o stożku w carbon-puszce lub innej izolacji i doprowadzeniu go w zimne rejony
A że KL-e to dobre piecyki grzewcze to już wiem z autopsji KL-i w Grupie Łódzkiej
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Dziś z pomocą kolegi Eklerek323f oraz przy asyście Yoki-ego, Misik-a, KoRnFun-a i pomocy przy oświetleniu miejsca pracy przez Justynę udało się zlokalizować i naprawić przyczynę nie działających spryskiwaczy przedniej szyby. Powodem był zamarznięty płyn... Płyn został wymieniony na zimowy oraz zostało uszczelnione miejsce wycieku.
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
W poprzedni weekend do MX-a wpadła rozpórka tył i wyleciały plastiki z bagażnika i głośniki tył – redukcja masy Poprawiliśmy też mocowanie kubła, ale jeszcze nie jest idealnie... Oczywiście zawsze pomocna była Grupa Łódzka w składzie: Eklerek323f i KoRnFun
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Udało się w końcu poprawić dolot Jest teraz nisko umieszczony airbox Simoty.
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości