Bieżące uwagi / spostrzeżenia wynikające z Waszego przebiegu...
Powyższy wątek będzie traktowany ulgowo, można marudzić, komentować do woli. Trzymajmy się jednak kwestii technicznych, kwestie ogólne czyli np. ubezpeczenia, lakier, odpryski, opony itp. nie będą tutaj tolerowane.
Osoby, które mają jakiś problem proszone są o utworzenie nowego wątku w odpowiednim do tego dziale – dbajmy o nasze forum
darrecki
Proponuję otworzyć wątek o naszych przebiegach Mazdy3 BM.
Jako że samochód ma już u niektórych niecałe 2 lata więc przebieg może zbliżać się do około 100.000 km...taka pierwsza magiczna granica potem będzie 200.000 km
Osoby, które mają jakiś problem proszone są o utworzenie nowego wątku w odpowiednim do tego dziale – dbajmy o nasze forum
darrecki
Proponuję otworzyć wątek o naszych przebiegach Mazdy3 BM.
Jako że samochód ma już u niektórych niecałe 2 lata więc przebieg może zbliżać się do około 100.000 km...taka pierwsza magiczna granica potem będzie 200.000 km
36 tyś km, rejestracja: czerwiec 2014 – dzisiaj zapaliła się sygnalizacja niskiej baterii pilota. Poza wymianą obu mechanizmów składania lusterek, usunięcia stuków w prawym słupku A oraz dwukrotnej regulacji skrzyni biegów na początku używania samochodu, nie miałem żadnych innych problemów.
Ostatnio edytowano 23 lis 2015, 09:45 przez ulmen, łącznie edytowano 1 raz
Moja mazda jest chyba najstarsza na forum. Data 1 rejestracji październik 2013,
niestety auto 2 w rodzinie więc mam przejechane tylko 28tys km.
prac naprawczych brak
zaczyna świecić komunikat o słabej baterii w pilocie ( jaka tam jest bateria? można ją samemu wymienić?)
niestety auto 2 w rodzinie więc mam przejechane tylko 28tys km.
prac naprawczych brak
zaczyna świecić komunikat o słabej baterii w pilocie ( jaka tam jest bateria? można ją samemu wymienić?)
Ostatnio edytowano 23 lis 2015, 09:40 przez usrobo, łącznie edytowano 2 razy
Strasznie szybko zeszły Ci te tarcze z klockami Mi przy 38tys zaczęły piszczeć przy mocniejszym hamowaniu, mam nadzieję że nie jest to oznaka ich zużycia bo było by to mega dziwne wymieniać tarcze przy 40 tys, jeżdząc w miarę lekko i na dłuższych trasach.
Co prawda mam mały przebieg bo 1400km, ale doskwiera mi 3 bieg tzn. czasem musiałem włączać trójkę na 2 razy. Na poczatku tak było do około 500 km. Teraz problem ustał. Pozostały drgania od silnika wyczuwalne na lewarku przy włączonym 3 biegu. W serwisie usłyszałem, że nie ma tam możliwości regulacji, ale jak chcę to popatrzą na to.
A co do klocków hamulcowych, to w CX5 wymiana ich przed 40000km jest czesto konieczna. Może tak w Mazdach osiągnięto właściwą sprawność hamowania.
A co do klocków hamulcowych, to w CX5 wymiana ich przed 40000km jest czesto konieczna. Może tak w Mazdach osiągnięto właściwą sprawność hamowania.
lagosta napisał(a):Pozostały drgania od silnika wyczuwalne na lewarku przy włączonym 3 biegu.
Tak, też to mam. Czasami miota nim jak szatan. Przynajmniej takie mam subiektywne odczucie w porównaniu ze starym Focusem, w którym kompletnie nic nie było czuć na lewarku w żadnej sytuacji.
11 tyś. km. Dwie poprawki wg. not serwisowych. Pierwsza to stuki z przednich kolumn, druga to stukający słupek. Skrzynia sama sie dotarła i nie wymagała zadnych regulacji. Co do tarcz i klocków to z tego co pisza użytkownicy nowych Mazd Skyactiv schodzą one w oczach. Ostatnio będac w ASO uslyszalem jak mechanik mówil, o innej Maździe, że klocki i tarcze do wymiany za 2-3 tys a auto miało 30 tys. km przebiegu... Także wytrzymałość hamulcy pierwsza klasa Poprzednimi autami robilem min 120 tys na jednej tarczy, klocki wymienialem co 50-60 tys.
Przebieg 32tys. Do tej pory z napraw serwisowych to tylko wymiana uszczelki przedniej klapy (przy 1szym przeglądzie) oraz raz byl kasowany blad komputera dot systemu SCBS. Do wyeliminowania w najbliższym czasie: trzaski w lewym przednim slupku, dziwne zgrzypienie w lewym przednim kole np podczas zjeżdżania z malego krawężnika, nie wiem czy to przypadłość mazdy ale przy pełnym baku dość wyraźnie slychac chlupiące paliwo np przy manewrach na parkingu, od pewnego czasu pojawiło się dziwne piszczenie spod maski w momencie zatrzymania samochodu, tak jakby ktoryś pasek..
-
boniek911
Rejestracja maj 2014, Przebieg 26.000 km, do tej pory robione były słynne stuki w słupku A ( prawym) ), w lewym poprawione prewencyjnie. Poza tym auto sprawuje się rewelacyjnie
Wiem, że to nie jest odpowiednie miejsce, ale chciałbym się przywitać, jestem nowy, a wiele zawdzięczam temu forum. Obecny przebieg 18 tys, przy 10 tys wydmuchanie kratki nawiewu, przy 14 tys cewka paliwa, ale może mam pecha, reszta super OK. Piszę bo forum pomogło mi podjąć decyzję, więc może moje przypadki też komuś się przydadzą.
-
Lucjusz_Lucek
18000 km, nie robione nic oprócz lewego słupka w jaki sposób ASO reguluje manualna skrzynię biegów? Miałem nadzieję że się ułoży, ale czasem jednak potrafi zahaczyc. Bezproblemowo to załatwiają?
No to nieźle to mówisz że poczekać z naprawą tego do 25 tys. ? Nie chciałbym w sumie dawać za bardzo się grzebać, ale jakby pomogło...
No ale narazie cisza ...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości