Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress
I tą właśnie droge obieram, bedzie Fe3N turbo, szukam jeszcze tłoków, najsłabszym punktem narazie by spokojnie dmuchac ponad 1 bar są tłoki, a raczej stopień sprężania.
Wałki mam ostrzejsze, kwestia mocniejszy sprężynek by spokojnie można było na 8 tyś ustawić odcinke
Zobaczymy jak to wyjdzie do odważnych świat należy
Wałki mam ostrzejsze, kwestia mocniejszy sprężynek by spokojnie można było na 8 tyś ustawić odcinke
Zobaczymy jak to wyjdzie do odważnych świat należy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
a tam z forda cos nie podejdzie??Kanapka albo frezowanie tlokow??
No wlasnie lipa no niema uszczelek metalowych trzeba by na zamowienie robic, z F2T tloki ponoc cienkie i mocno odprezana, zostaje frezowanie tlokow ale to oslani je napewno, ja celuje w tloki z 3sgte 1mm nizsze i sprezyny zawodowe zewnetrzne z vr6 walki 250 wznios ponoc na hydro mozna smialo kreci 8-8.5 tys obr
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
ja pierdziu ale Ty kombinujesz.
Seryjny słupek zniesie pewnie więcej niż BPek, a głowica ma takie przepływy że ja nawet po obróbce takich nie będę miał.
Ja bym wrzucał silnik tak jak stoi i zaczął w końcu jeździć
Seryjny słupek zniesie pewnie więcej niż BPek, a głowica ma takie przepływy że ja nawet po obróbce takich nie będę miał.
Ja bym wrzucał silnik tak jak stoi i zaczął w końcu jeździć
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Spokojnie tłoki beda pod 9,2:1 uszczelka miedziana 9:1 do 1,5 bara moze dozyje nie wydaje mi sie zeby szmacianka pod głowice zniosła bara
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
a podpytaj czy tutaj ogarna metalowa?
http://www.oliwasc.com/index.php?id=273 ... st&lang=pl
http://www.oliwasc.com/index.php?id=273 ... st&lang=pl
OddajMiKase oni robią zwykłe uszczelki z tego co z nimi rozmawiałem kręgielit plus okucia tak mówili,
http://www.autouszczelki.pl/onas.htm oni robią z stopu miedzi dowolnej grubości zapewne trzaba ja zakładać na Loctite 3020 tylko ciekwi mnie wytrzymałość takiej uszczelki? zakładałeś takie? używałeś?
Co tu można mówić o mocach, wyjdzie co wyjdzie na pewno minimum to 300 jakby sie udało ze stopniem sprężania zejść na 8,8-9 to pewnie sporo wiecej
http://www.autouszczelki.pl/onas.htm oni robią z stopu miedzi dowolnej grubości zapewne trzaba ja zakładać na Loctite 3020 tylko ciekwi mnie wytrzymałość takiej uszczelki? zakładałeś takie? używałeś?
Co tu można mówić o mocach, wyjdzie co wyjdzie na pewno minimum to 300 jakby sie udało ze stopniem sprężania zejść na 8,8-9 to pewnie sporo wiecej
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
nie uzywalem takich.A co za problem kupic metalowa z jebaja???
No jakos inni znajduja a jak nie jutro zagadam czy z japonii da sie cos sciagnac
ja kiedyś chyba widziałem ale to było dawno temu i już nie pamiętam. Inna kwestia że młody nie jest pierwszą osobą która robi "mocne" FE3 i nie wierzę że nie ma nigdzie porządnej uszczelki pod głowicę
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Ja znam tylko jedno mocne fe3n które się składa, bogdan w probe ma fe3 na kutych tłokach on miał dorabiana w pl uszczelkę pod głowice zapytam pogadam dam znać
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
200zl uszczelka ori mazda ale z jakiego materialu ona jest kij wie
http://www.gasketstogo.com/Kia.htm
Ja bym zrobił uszczelnienie na piramidki, niż się bawił w jakieś miedziane wynalazki. Wszystkie mi znane, robione w PL miedziaki jak zobaczyły nadciśnienie kończyły swój żywot.
http://garage.k64.pl/piramids.html
Ja bym zrobił uszczelnienie na piramidki, niż się bawił w jakieś miedziane wynalazki. Wszystkie mi znane, robione w PL miedziaki jak zobaczyły nadciśnienie kończyły swój żywot.
http://garage.k64.pl/piramids.html
Witam
Mam pytanie odnosnie korbowodow od Mazdy Miler 2.3 czy sa one wytrzymalsze od zwyklych 2.5 klze i czy beda one pasowac do silnika klze?
Dopisano 31 lip 2015, 12:46:
2.5 V6 KL-DE ( Mazda MX-6 )
– korbowody z Millera
Czy korbowody z milera sa wytrzymalsze od oryginałów od 2.5 klze bo wlasnie taki silnik mam u siebie chce założyć turbo i szukam korbowodow i tlokow .
Mam pytanie odnosnie korbowodow od Mazdy Miler 2.3 czy sa one wytrzymalsze od zwyklych 2.5 klze i czy beda one pasowac do silnika klze?
Dopisano 31 lip 2015, 12:46:
2.5 V6 KL-DE ( Mazda MX-6 )
– korbowody z Millera
Czy korbowody z milera sa wytrzymalsze od oryginałów od 2.5 klze bo wlasnie taki silnik mam u siebie chce założyć turbo i szukam korbowodow i tlokow .
- Od: 30 lip 2015, 15:40
- Posty: 7
- Auto: MAZDA MX3 2.5 KL-ZE J-SPEC
Korby z millera 2.3 są dużo mocniejsze ale same korby to koszt około 600zł i przeróbka tulejki w korbie 650zł bierze Dziak w Lublinie, mają inną średnice sworznia tłoka
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości