Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlody1921 » 12 lip 2015, 15:08

I tą właśnie droge obieram, bedzie Fe3N turbo, szukam jeszcze tłoków, najsłabszym punktem narazie by spokojnie dmuchac ponad 1 bar są tłoki, a raczej stopień sprężania.
Wałki mam ostrzejsze, kwestia mocniejszy sprężynek by spokojnie można było na 8 tyś ustawić odcinke

Zobaczymy jak to wyjdzie do odważnych świat należy :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez OddajMiKase » 12 lip 2015, 17:00

a tam z forda cos nie podejdzie??Kanapka albo frezowanie tlokow??
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez mlody1921 » 12 lip 2015, 21:17

No wlasnie lipa no niema uszczelek metalowych trzeba by na zamowienie robic, z F2T tloki ponoc cienkie i mocno odprezana, zostaje frezowanie tlokow ale to oslani je napewno, ja celuje w tloki z 3sgte 1mm nizsze i sprezyny zawodowe zewnetrzne z vr6 walki 250 wznios ponoc na hydro mozna smialo kreci 8-8.5 tys obr
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 20 lip 2015, 19:49

ja pierdziu ale Ty kombinujesz.
Seryjny słupek zniesie pewnie więcej niż BPek, a głowica ma takie przepływy że ja nawet po obróbce takich nie będę miał.
Ja bym wrzucał silnik tak jak stoi i zaczął w końcu jeździć !!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 20 lip 2015, 23:01

Spokojnie :) tłoki beda pod 9,2:1 uszczelka miedziana 9:1 do 1,5 bara moze dozyje :) nie wydaje mi sie zeby szmacianka pod głowice zniosła bara
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez OddajMiKase » 20 lip 2015, 23:13

a podpytaj czy tutaj ogarna metalowa?
http://www.oliwasc.com/index.php?id=273 ... st&lang=pl
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez blackbull » 20 lip 2015, 23:21

Widzę że będzie gruuubo ile chcialbys wycisnac z fe3n?
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Postprzez mlody1921 » 21 lip 2015, 12:48

OddajMiKase oni robią zwykłe uszczelki z tego co z nimi rozmawiałem kręgielit plus okucia tak mówili,

http://www.autouszczelki.pl/onas.htm oni robią z stopu miedzi dowolnej grubości zapewne trzaba ja zakładać na Loctite 3020 tylko ciekwi mnie wytrzymałość takiej uszczelki? zakładałeś takie? używałeś?

Co tu można mówić o mocach, wyjdzie co wyjdzie na pewno minimum to 300 jakby sie udało ze stopniem sprężania zejść na 8,8-9 to pewnie sporo wiecej
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez OddajMiKase » 21 lip 2015, 19:00

nie uzywalem takich.A co za problem kupic metalowa z jebaja???
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez Andrzej24 » 21 lip 2015, 21:29

A na jakim jebaju są metalowe do fe3?
Początkujący
 
Od: 11 maja 2013, 21:03
Posty: 15
Skąd: Rudnik Mały
Auto: Mazda323f 1.8BP+T BA

Postprzez OddajMiKase » 21 lip 2015, 22:26

No jakos inni znajduja a jak nie jutro zagadam czy z japonii da sie cos sciagnac
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez Andrzej24 » 21 lip 2015, 22:46

Ja szukałem i nic metalowego nie ma. No ale jak masz dostęp do metalowych pisz mi pw . Cena czasz oczekiwania itd. Ja jestem zainteresowany.
Początkujący
 
Od: 11 maja 2013, 21:03
Posty: 15
Skąd: Rudnik Mały
Auto: Mazda323f 1.8BP+T BA

Postprzez tekkenfan » 21 lip 2015, 22:54

ja kiedyś chyba widziałem ale to było dawno temu i już nie pamiętam. Inna kwestia że młody nie jest pierwszą osobą która robi "mocne" FE3 i nie wierzę że nie ma nigdzie porządnej uszczelki pod głowicę :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 22 lip 2015, 22:30

Ja znam tylko jedno mocne fe3n które się składa, bogdan w probe ma fe3 na kutych tłokach on miał dorabiana w pl uszczelkę pod głowice zapytam pogadam dam znać
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez OddajMiKase » 23 lip 2015, 15:45

200zl uszczelka ori mazda ale z jakiego materialu ona jest kij wie
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez mlody1921 » 23 lip 2015, 17:56

Ori do fe3 jest tzw. szmacianka obkuta, zapewne sie zdecyduje chyba na ta z stopu miedzi
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez onyx » 23 lip 2015, 20:37

http://www.gasketstogo.com/Kia.htm

Ja bym zrobił uszczelnienie na piramidki, niż się bawił w jakieś miedziane wynalazki. Wszystkie mi znane, robione w PL miedziaki jak zobaczyły nadciśnienie kończyły swój żywot.

http://garage.k64.pl/piramids.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez redi211 » 31 lip 2015, 12:41

Witam


Mam pytanie odnosnie korbowodow od Mazdy Miler 2.3 czy sa one wytrzymalsze od zwyklych 2.5 klze i czy beda one pasowac do silnika klze?

Dopisano 31 lip 2015, 12:46:

2.5 V6 KL-DE ( Mazda MX-6 )
– korbowody z Millera


Czy korbowody z milera sa wytrzymalsze od oryginałów od 2.5 klze bo wlasnie taki silnik mam u siebie chce założyć turbo i szukam korbowodow i tlokow .
Początkujący
 
Od: 30 lip 2015, 15:40
Posty: 7
Auto: MAZDA MX3 2.5 KL-ZE J-SPEC

Postprzez mlody1921 » 31 lip 2015, 13:42

Korby z millera 2.3 są dużo mocniejsze ale same korby to koszt około 600zł i przeróbka tulejki w korbie 650zł bierze Dziak w Lublinie, mają inną średnice sworznia tłoka
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez redi211 » 3 sie 2015, 09:20

A czy długość jest taka sama jak w KLZE ?
Początkujący
 
Od: 30 lip 2015, 15:40
Posty: 7
Auto: MAZDA MX3 2.5 KL-ZE J-SPEC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy

cron