po pierwsze primo: ile bierze oleju i czy nie kopci – to najważniejsze, odpal koniecznie na zimnym i sprawdź czy nie puszcza dymka po jakichś 40sek od odpalenia, następnie:
-rdza przy przedniej szybie – u góry w kącikach
-rdza przy tylnych nadkolach,
-rdza w miejscu koło nadkoli wewnątrz bagażnika, jak podniesiesz wykładzinę to będzie widać po bokach auta,
-rdza na dolnych krawędziach drzwi,
-jak ma podgrzewane fotele to na pewno nie działają
-zahamuj z puszczoną kierownicą i sprawdź czy nie ściąga,
-sprawdź czy guma dolotu jest cała, jak pęknięta to będzie przerywał,
-nie wiem jak sprawdź czy nie jest zalany jakimś motodoktorem, np zobacz czy pod korkiem oleju nie ma dziwnych substancji lub na bagnecie (nie wiem czy to pomoże, ale kolega się tak nadział dlatego wyczulam),
-sprawdź czy nawiew ładnie się przełącza bo ma elektryczną zmianę kierunku,
-wolne obroty powinny być na rozgrzanym aucie ok 750/min,
reszta to już jak w każdym aucie, sprawdzenie czy wszystkie podzespoły elektryczne działają – szyby lusterka, fotel, klima
skręcanie kół od oporu do oporu i jazda na tak skręconych, jazda po nierównościach.
i mam jeszcze jeden tip dla Ciebie, jak na odpalonym aucie odkręcisz korek oleju to auto zgaśnie, nie wszystkie samochody tak mają i jak właściciel o tym nie wie to możesz zagrać głupiego, że silnik jest zepsuty oczywiście jeśli potrafisz i chcesz zbić cenę
na razie nic innego nie przychodzi mi do głowy
Skopiowałem to z pierwszego postu, bo nie wiem co mam Ci jeszcze napisać... może tylko to, że za 5,5k będzie Ci ciężko kupić igłę, no i może jeszcze, że w tym aucie nie ma części które się sypią jak np wielowahacz w audi i vw. Jak kupisz sztrucla to będziesz co chwilę coś wymieniał, a jak nie to będziesz jeździł i jeździł, jak poprzedni właściciel wymieniał na czas to będziesz zadowolony, jak nie to nie, normalne. Najlepiej weź sobie kogoś kto ma xedosa jak będziesz jechał kupić
btw: dokładnie rok temu w sylwestra mój xedos ratował rodzinkę która się rozbiła hyundaiem coupe na oblodzonej drodze