Jaka instalacja do CX-5 2.0 SKYACTIV-G 165 KM/145KM
Strona 1 z 1
Witam,
sporo się mówi na forum o Mazdzie CX-7 ale nikt jeszcze się nie wypowiedział o CX-5 i silnikach SKYACTIV.
Zastanawiam się nad dwoma silnikami 2.0 SKYACTIV-G 165 KM albo 2.0 SKYACTIV-G 145 KM
Jak instalacja wartoby założyć do tych silników czy możę lepiej już zainwestować w VI generację?
sporo się mówi na forum o Mazdzie CX-7 ale nikt jeszcze się nie wypowiedział o CX-5 i silnikach SKYACTIV.
Zastanawiam się nad dwoma silnikami 2.0 SKYACTIV-G 165 KM albo 2.0 SKYACTIV-G 145 KM
Jak instalacja wartoby założyć do tych silników czy możę lepiej już zainwestować w VI generację?
- Od: 26 lut 2013, 21:54
- Posty: 32
- Skąd: Zielona Góra / DE-7
- Auto: Mazda 6 GH, MZR, 1.8 Pb, L8 120KM, Rocznik'08.
w stagu 400 testują w skyactiv ale to 4 gen i na dolewce paliwa idzie
i z wyników spalanie na poziomie 3l pb i 6-7 lpg
rozwiązanie 6 gen podanie lpg przez wtryski PB – nie wiem czy ktoś ma coś do mazdy może vialle?
nie szukałem bo ze względu na cenę nie ma zainteresowania
i z wyników spalanie na poziomie 3l pb i 6-7 lpg
rozwiązanie 6 gen podanie lpg przez wtryski PB – nie wiem czy ktoś ma coś do mazdy może vialle?
nie szukałem bo ze względu na cenę nie ma zainteresowania
No średnio to wychodzi
VI też nie szybko się zwraca niestety
VI też nie szybko się zwraca niestety
flywin napisał(a):LPGTech ma wydać.
coś słyszałem, ale szczegółów nie znam
fajnie by było jakby coś polskiego pojawiło się w 6 gen
słyszałem, że agcentrum dostosowuje instalację pod samochody z bezpośrednim wtryskiem
-
Czesiek85
Witam
Też jestem zainteresowany LPG w Maździe 6 2.0 Skyactive. Wie ktoś, jaki to byłby koszt? Oczywiście zależy mi na najnowszej instalacji LPG.
Pozdrawiam
Też jestem zainteresowany LPG w Maździe 6 2.0 Skyactive. Wie ktoś, jaki to byłby koszt? Oczywiście zależy mi na najnowszej instalacji LPG.
Pozdrawiam
-
basted
basted napisał(a):Witam
Też jestem zainteresowany LPG w Maździe 6 2.0 Skyactive. Wie ktoś, jaki to byłby koszt? Oczywiście zależy mi na najnowszej instalacji LPG.
Pozdrawiam
Napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany, podam Tobie namiary i pogadacie, ale po weekendzie na spokojnie
-
makmarc
Juz od dluzszego czasu Prins ma gotowy kit do Mazdy6
http://www.prinsautogas.com/en/search_results.html
Chociaz cena jeszcze zaporowa
www.sklepprins.pl/produkt/1330.zestaw-d ... 21-kw.html
http://www.prinsautogas.com/en/search_results.html
Chociaz cena jeszcze zaporowa
www.sklepprins.pl/produkt/1330.zestaw-d ... 21-kw.html
Witam.
Napisze informacje jakie mnie się udało uzyskać na temat lpg do silnika z bezpośrednim wtryskiem 2.0 165 km.
Są instalacje. Jedna firma to viale a druga to prins. Gdy rozmawiałem z ludźmi od viale to w ogóle odradzali mi zakup tej instalacji do jakiegokolwiek auta gdyż w ich ocenie jest niedopracowana. Chodzi o pompy wysokiego ciśnienia(zacieranie sie) które są w zbiorniku lpg oraz o te ze czas przejścia z jednego paliwa na drugie to ok 15 minut. Ponoć osoby które założyły takie instalacje nie czekały te 15 min i dochodziło do mieszania się lpg z Pb i wychodziły z tego galimatia.
Co do Prins informacje uzyskałem od przedstawicielia który np na allegro lub otomoto podaje dane do siebie i przedstawia w ofercie Np Mazde 6 2015r z silnikiem 2.0 lpg.
Koszt instalki to w przypadku Mazdy ok 11 tys zł. Cena jest wyższa w porównaniu do innych marek z bezpośrednim wtryskiem ok 2 tys zł gdyż w mazdzie trzeba wymienić pompe wysokiego ciśnienia na nową. Ponoć do mazdy 2 firmy produkują te pompy i ta która jest fabryczna nie nadaje się do przeróbki. Chodzi min o nowe wejścia na rurki lpg itp. Ponoć problem z mieszaniem paliw rozwiązano tutaj w taki sposób ze łączenie się paliw odbywa się przy samej pompe paliwa i nie potrzeba tak długiego okresu na przejście z jednego paliwa na drugie. Jak wiadomo z instalacjach 6 generacji nie ma reduktor a parowanika i wtryskow gazowych przez to auto odpala na zimno na gazie. Ponoć również nie ma problemu z wypalaniem się gniazd zaworowych gdyż gaz podawany wtryskami benzynowymi rozpręża się w cylindrze i niby wręcz chłodzi elementy które często przy zwykłej instalacji ulegają przegrzaniu. Instalka jest ponoć bezobslugowa. Zapytałem czy są w Polsce auta mazdy z ta instalacją. Odpowiedział że Tak – poprosiłem aby dal mi namiary na jakiegoś użytkownika gdyż chciałbym to obejrzeć na żywo – porozmawiać o tym jak naprawdę się to spisuje- odpowiedzi i namiaru na użytkownika nie otrzymałem po dzień dzisiejszy.
Pozdrawiam
Napisze informacje jakie mnie się udało uzyskać na temat lpg do silnika z bezpośrednim wtryskiem 2.0 165 km.
Są instalacje. Jedna firma to viale a druga to prins. Gdy rozmawiałem z ludźmi od viale to w ogóle odradzali mi zakup tej instalacji do jakiegokolwiek auta gdyż w ich ocenie jest niedopracowana. Chodzi o pompy wysokiego ciśnienia(zacieranie sie) które są w zbiorniku lpg oraz o te ze czas przejścia z jednego paliwa na drugie to ok 15 minut. Ponoć osoby które założyły takie instalacje nie czekały te 15 min i dochodziło do mieszania się lpg z Pb i wychodziły z tego galimatia.
Co do Prins informacje uzyskałem od przedstawicielia który np na allegro lub otomoto podaje dane do siebie i przedstawia w ofercie Np Mazde 6 2015r z silnikiem 2.0 lpg.
Koszt instalki to w przypadku Mazdy ok 11 tys zł. Cena jest wyższa w porównaniu do innych marek z bezpośrednim wtryskiem ok 2 tys zł gdyż w mazdzie trzeba wymienić pompe wysokiego ciśnienia na nową. Ponoć do mazdy 2 firmy produkują te pompy i ta która jest fabryczna nie nadaje się do przeróbki. Chodzi min o nowe wejścia na rurki lpg itp. Ponoć problem z mieszaniem paliw rozwiązano tutaj w taki sposób ze łączenie się paliw odbywa się przy samej pompe paliwa i nie potrzeba tak długiego okresu na przejście z jednego paliwa na drugie. Jak wiadomo z instalacjach 6 generacji nie ma reduktor a parowanika i wtryskow gazowych przez to auto odpala na zimno na gazie. Ponoć również nie ma problemu z wypalaniem się gniazd zaworowych gdyż gaz podawany wtryskami benzynowymi rozpręża się w cylindrze i niby wręcz chłodzi elementy które często przy zwykłej instalacji ulegają przegrzaniu. Instalka jest ponoć bezobslugowa. Zapytałem czy są w Polsce auta mazdy z ta instalacją. Odpowiedział że Tak – poprosiłem aby dal mi namiary na jakiegoś użytkownika gdyż chciałbym to obejrzeć na żywo – porozmawiać o tym jak naprawdę się to spisuje- odpowiedzi i namiaru na użytkownika nie otrzymałem po dzień dzisiejszy.
Pozdrawiam
- Od: 14 lis 2015, 23:03
- Posty: 11
- Skąd: Przeworsk
- Auto: Mazda 6 gj 2.0 benzyna 165 km 2015r
Jak dla mnie cena z kosmosu. Po jakim czasie to sie zwroci? Chyba ze ktos pokonuje naprawde duze przebiegi roczne 50k+
Widzialem juz Mazde6 2.5 z instalacja Prins DLM
Widzialem juz Mazde6 2.5 z instalacja Prins DLM
Sprawdzałem cenę w Prins – 9 tys za wszystko , instalacja VI generacji, ale kuśi mine V generacja 5 tys. tez Prins
- Od: 15 kwi 2014, 07:48
- Posty: 5
- Auto: Mazda 3 SkyMotion SKYACTIV-G 2.0 120KM 6MT
Witam po dłuższej przerwie.
Kolego darrecki jesteś w stanie dać namiary na kolegę który założył ten gaz w nowej M6. Osobiście jestem wielkim fanem lpg i zawsze jeździłem samochodami gdzie lpg działało idealnie. Ale do najnowszej 6 boje się instalować lpg. Nie chodzi o koszt bo mimo wszystko jest to do odrobienia. Instalacja na pewno będzie działać ale pytanie jest jak długo wytrzyma silnik. Mam 2 kolegów a w sumie 3 ściągnęli Mazdy z USA z silnikami z wtryskiem pośrednim czyli z silnikami gdzie nie ma wtrysku bezpośredniego i u każdego z nich doszło do uszkodzenia silnika po przebiegu ok 70 tys km.
Każdego z nich spotkało to samo tj wypaliło gniazda i zawory.
Co do nowej 6 mam te same obawy tzn ze po większym przebiegu coś się stanie.
Kolego darrecki jesteś w stanie dać namiary na kolegę który założył ten gaz w nowej M6. Osobiście jestem wielkim fanem lpg i zawsze jeździłem samochodami gdzie lpg działało idealnie. Ale do najnowszej 6 boje się instalować lpg. Nie chodzi o koszt bo mimo wszystko jest to do odrobienia. Instalacja na pewno będzie działać ale pytanie jest jak długo wytrzyma silnik. Mam 2 kolegów a w sumie 3 ściągnęli Mazdy z USA z silnikami z wtryskiem pośrednim czyli z silnikami gdzie nie ma wtrysku bezpośredniego i u każdego z nich doszło do uszkodzenia silnika po przebiegu ok 70 tys km.
Każdego z nich spotkało to samo tj wypaliło gniazda i zawory.
Co do nowej 6 mam te same obawy tzn ze po większym przebiegu coś się stanie.
- Od: 14 lis 2015, 23:03
- Posty: 11
- Skąd: Przeworsk
- Auto: Mazda 6 gj 2.0 benzyna 165 km 2015r
Znajomy nie dawno montował instalacje z bezpośrednim wtryskiem do CX7 2,3 Turbo 260KM – Założył Zenita Pro Direct – nie wiem ile płacił ale na pewno tańsza niż Prinsa. Generalnie chyba ag centrum, dobrze się w temacie Mazdy poruszają.
- Od: 2 lut 2016, 23:56
- Posty: 6
- Auto: Mazda 626 V Sedan 2.0 115KM 2000
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość