Mazda 626 GD FE '92 2.0 90km – Szynowóz
Jutro zaczyna się "ostre cięcie". Mechanik na dzień dobry się mnie pyta czy warto to robić
Póki co się nie poddaje, zobaczymy co wyjdzie po "otworzeniu" niektórych części. 
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Wszystko poszło wek
Tapicerka i podłoga będzie prana. Wszystkie maty wygłuszające będą wywalone i w ich miejsce pójdzie nowa, a w pozostałe miejsca będzie położona pianka kauczukowa czy tam silikonowa na wygłoszenia
Ale to po spawaniu.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
No ja kładłem opalarką mate bitumiczną i na to 9mm pianka kauczukowa, 11mm lub 13mm też by spokojnie weszło. 280zł za cały środek. Zamawiałem na bitmat.pl
Wypruj fotele i wypierz tapicerkę w pralce jak ja. Drewniane boczki drzwi normalnie też pod wodą prałem i szorowałem. Jedyne co to błąd, że prałem gąbki z siedzenia.. jest bardzo gruba i trzeba ją dobrze wycisnąć, bo na słońcu nie wyschnie w środku.
Wypruj fotele i wypierz tapicerkę w pralce jak ja. Drewniane boczki drzwi normalnie też pod wodą prałem i szorowałem. Jedyne co to błąd, że prałem gąbki z siedzenia.. jest bardzo gruba i trzeba ją dobrze wycisnąć, bo na słońcu nie wyschnie w środku.
Widzę, że okolica mocowania baku też podgnita. tam trzeba kombinowac zeby nie urwać podłogi zdjemujac bak. Cieszy mnie, że reanimujesz blachy 
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Podłoga od bagażnika już się pierze
Za fotele i kanapy wezmę się pewnie w weekend, będę zdejmował tylko tapicerkę i do pralki 
Bylem dzisiaj zobaczyć postęp prac, niestety jeszcze nic nie ruszyli ale już stoi w środku. Rozmawiałem chwile z jednym z pracowników i już mnie wystraszył że to nie będzie tania zabawa
Powiedział mi jeszcze ciekawostkę że jeżeli nie pomaluje od razu błotników w kolor to potem mogą wyjść mi tłuste plamy na podkładzie od konserwacji. Prawda to ? Nie chce na razie malować bo nie wiem ile to wszystko wyjdzie kasy
a chciałem jeszcze zrobić sprzęgło i zawieszenie ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Bylem dzisiaj zobaczyć postęp prac, niestety jeszcze nic nie ruszyli ale już stoi w środku. Rozmawiałem chwile z jednym z pracowników i już mnie wystraszył że to nie będzie tania zabawa
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Weekendowe robótki ręczne 
Rozbieranie tapicerki tylko dla tych co maja dużo czasu i cierpliwości
Wszystko trzyma się na takich drucikach które trzeba rozginać kombinerkami albo śrubokrętem.
A w międzyczasie coś tam zaczęli grzebać przy Madzi.
Zastanawiam się ile kupić mat do wygłuszenia podłogi i pianki kauczukowej.
Maty będę kładł w te same miejsca co była oryginalna, a pianka pójdzie na całą resztę i może w drzwi.
Rozbieranie tapicerki tylko dla tych co maja dużo czasu i cierpliwości
Wszystko trzyma się na takich drucikach które trzeba rozginać kombinerkami albo śrubokrętem.
A w międzyczasie coś tam zaczęli grzebać przy Madzi.
Zastanawiam się ile kupić mat do wygłuszenia podłogi i pianki kauczukowej.
Maty będę kładł w te same miejsca co była oryginalna, a pianka pójdzie na całą resztę i może w drzwi.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Obklej całą podłogę matami, nie zastanawiaj się tylko weź miarkę i policz wszystko
ja już nie pamiętam.. Ale chyba niecałe 2 metry kwadratowe mi wyszły. U mnie czuć różnice wygłuszenia, z tym że muszę grodź wygłuszyć bo słuchać teraz silnik jak od podłogi zrobiło się ciszej...
Wczoraj prace wyglądały tak:
Dzisiaj byłem zobaczyć to maja już skończona prawie jedna i druga stronę. Teraz zostało im szpachlowanie, łatanie dziur w bagażniku, nadkolach i podłodze
Potem zostanie czyszczenie i konserwacja.
Zastanawiam się czy kupić maty samoprzylepne czy te pod opalarkę ? A może nie ma różnicy ?
Dzisiaj byłem zobaczyć to maja już skończona prawie jedna i druga stronę. Teraz zostało im szpachlowanie, łatanie dziur w bagażniku, nadkolach i podłodze
Zastanawiam się czy kupić maty samoprzylepne czy te pod opalarkę ? A może nie ma różnicy ?
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Nie ma różnicy. Mata niby ma klej, ale jest sztywna jak plastik, dopiero "pod" opalarką się robi formowalna. Tzn są też bez kleju, tańsze. Ja bym je wziął bo ten klej nic nie daje.
Ile Ci w końcu powiedzieli za blacharkę, malowanie i za konserwację?
Ile Ci w końcu powiedzieli za blacharkę, malowanie i za konserwację?
A wiec tak, dzisiaj bylem zobaczyć i blacharka skończona. Błotniki wstawione, progi wstawione, podłoga i nadkola wyspawane. Błotnik jest wyszpachlowany i pomalowany podkładem tak jak próg, wszystkie oznaki korozji pomalowane specjalnym środkiem na rdze, wszystkie wgłębienia szparki i zagięcia zamalowane szczeliwem. Do tego zakonserwowane wszystkie profile i cala podłoga. Oczywiście wszystko było odpowiednio oczyszczone. Ogólnie to mi się podoba i chyba jestem zadowolony, cena pewnie trochę mniej bo za to wszystko powiedział 2000 zł plus moje blachy które wyszły 400 zł. Jutro zabierają się za sprzęgło, powiedzieli że max 500 zł wymiana, a za sprzęgło dałem 400 zł
Do tego jeszcze muszę zamówić maty. Wiec póki co robocizna 2500, części 1000
, nie wspomnę o malowaniu i moim czasie... 
Ta miłość jest ślepa
W sobotę odbieram samochód wiec zrobię jakieś dokładniejsze zdjęcia aparatem i będziecie mogli ocenić czy warto było wydać tyle kasy
Pozdrawiam.
Ta miłość jest ślepa
W sobotę odbieram samochód wiec zrobię jakieś dokładniejsze zdjęcia aparatem i będziecie mogli ocenić czy warto było wydać tyle kasy
Pozdrawiam.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna napisał(a):W sobotę odbieram samochód wiec zrobię jakieś dokładniejsze zdjęcia aparatem i będziecie mogli ocenić czy warto było wydać tyle kasy
Warto czy nie to zależy jak to zostało zrobione... bo z tym bywa różnie no i czy auto zostaje u Cb do końca swoich dni jak tak to pewnie że warto.

- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
A mi ktoś wmawiał w moim temacie, że 1100zł to dużo za robotę mój magik wziął.. wymiana progów, łatanie nadkoli, podłogi, wnęk, bagażnika + wymiana błotnika + wymienił mi od razu moje amorki i springi i na koniec to wszystko pomalował ( moim kupionym lakierem) i zakonserwował
Zależy jak się do tego przyłożył. Ogólnie się trzyma. Od razu jak już piszę tutaj to zapytam za pamięci. W nogach pasażera gdy odkleisz matę bitumiczną z tej części ukośnej co już w nadkole się zamienia, jest jak by rozdwojona podłoga i od strony koła jest zwykła gumowa zaślepka. U mnie ona gdzieś wypadała i nie wiem czy mi tam woda nie naleci, ale chyba by nie zrobili pustej wnęki bez żadnego ujścia..? boje się, że tam kiedyś mi ruda zagości bo niczym tego nie zalewałem, a moglem jakaś oliwę wlać..
Samochód odebrany. Za tą kasę myślałem że będzie lepiej to wszystko wyglądać. Znalazłem im dzisiaj jeszcze jedna dziurę która spawali. Zgubili mi śrubę od fotela i sworzeń od drzwi. Przy przełączniku gazu migają wszystkie 4 diody od wskaźnika paliwa, ale wszystko się przełącza i działa bez problemu. Jak zaczynam delikatnie poszczać sprzęgło przy ruszaniu to delikatnie coś bije, ale jak już puszcze całkiem to jest ok. Łapie dopiero przy max wciśniętym pedale, ale to może trzeba jeszcze odpowietrzyć albo podregulować przy pompce. Te korki co są w podłodze musieli dzisiaj jeszcze raz przykleić bo jak dotknąłem to odpadły. Ogólnie chyba naprawdę zacznę sam wszytko robić przy samochodzie
Zdjęcia może jutro, samochód i tak będzie stał pewnie kolejny tydzień bo muszę rozebrać kokpit, uszczelnić dmuchawę, położyć maty i poskładać wszystko do kupy. A po pracy mam nie za wiele czasu żeby zrobić wszystko w jeden dzień
Zdjęcia może jutro, samochód i tak będzie stał pewnie kolejny tydzień bo muszę rozebrać kokpit, uszczelnić dmuchawę, położyć maty i poskładać wszystko do kupy. A po pracy mam nie za wiele czasu żeby zrobić wszystko w jeden dzień
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Masakra... W każdej dziedzinie życia i branży są dziś prawie same oszołomy. Ja mam wysokie wymagania wobec siebie, ale i wobec innych. Jak oglądam partactwo wokół to się dziwie, że rynek takiego mongolstwa nie zweryfikował... Ale nie – bo Ci co dobrze robią i biorą większą kasę już się zwinęli albo wyjechali. Zostały zasrane lemingi i garstka ludzi, którzy by chcieli, ale z jakiś względów nie mogą. Naprawdę wszystko schodzi na psy. A jak Ty czy ja czegoś wymagamy to patrzą na nas jakbyśmy byli nienormalni, że wymagamy.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Jak odjeżdżałem to powiedziałem że jestem upierdliwym klientem i na pewno tam po niedzieli wrócę 
Dopisano 24 maja 2015 0:12:
Aaa i jeszcze centralny nie działa ale to może wina baterii w kluczyku.
Dopisano 24 maja 2015 0:12:
Aaa i jeszcze centralny nie działa ale to może wina baterii w kluczyku.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna napisał(a):Łapie dopiero przy max wciśniętym pedale, ale to może trzeba jeszcze odpowietrzyć albo podregulować przy pompce.
Dolej płynu i pomachaj pedałem trochę. Kiedyś myślałem, że sprzęgło mi się kończy
Odpowietrznik od tego układu jest CHYBA przed skrzynią biegów.
KMBak napisał(a):A jak Ty czy ja czegoś wymagamy to patrzą na nas jakbyśmy byli nienormalni, że wymagamy.

Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość