Mazda6 GY RF-7J 2007 143KM
Witam szanownych forumowiczów!
Przyszedł czas, aby wreszcie się przemóc i zaprezentować szerszemu gronu swoją pociechę!
Auto kupiłem z końcem sierpnia 2013 roku, a zanim zdecydowałem się na ten krok jeździłem Renault Laguną II i przez dwa lata podróżując tym autem zbierałem się na odwagę aby zostać posiadaczem Mazdy 6.
Cóż, w końcu się udało i po wielotygodniowych poszukiwaniach kupiłem ten oto egzemplarz.
Mazda 6 Sport Active
GY 2007r (Data 1-szej rejestracji – 31.03.2008) Sparkling Silver Metallic 24E
RF-7J 2.0 143KM – 360Nm
Skrzynia biegów manualna 6-biegowa.
Przebieg przy zakupie 103 000km (przebieg udokumentowany – DSR sprawdzony tel w serwisie Mazdy, a ponadto mailowy od Marianka – i w 100% rzeczywisty).
Jestem 3 włascicielem (drugim w kraju).
Auto było lekko uszkodzone – przód – (w ten sposób sprowadzony do kraju) o czym jednak wiedziałem i z pełną swiadomoscią go z tą 'wadą' kupowałem.
Wyposażenie
– 6 poduszek powietrznych
– ABS + EBD – elektroniczny rozdział siły hamowania
– EBA – elektroniczny asystent hamowania
– DSC – stabilizacja toru jazdy
– TCS – kontrola trakcji
– klimatyzacja
– nagłośnienie BOSE
– zmieniarka 6 CD
– alufelgi 16"
– elektrycznie sterowane szyb
– elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
– ISOFIX
– skórzana tapicerka
– podgrzewane przednie fotele z pamięcią ustawień
– ksenony ze spryskiwaczami
– sterowanie audio z kierownicy
– tempomat
– czujnik deszczu
– czujnik zmierzchu
– parktronik przód i tył
Naprawy
– 02.2014 – wymieniony rozrząd wraz z paskiem alternatora (oryginał Mazdy), wymienione podkładki pod wtryskami, wymieniona uszczelka pod klawiaturą.
– 04.2014 – naprawa wiązki nad intercoolerem – i mnie to dopadło – Mazda odmówiła posłuszeństwa.
– 06.2014 – wymieniony skraplacz klimatyzacji Nissens + cały serwis (brakowało 50% lameli na skraplaczu i chłodnica straciła na wydajnosci).
– 09.2014 – wymiana łożyska koła LP firmy NTN.
– 10.2014 – wymiana klocków hamulcowych tył oraz przetoczenie tarcz.
– 12.2014 – czyszczenie filtra DPF. Opis w temacie o DPF. Wymiana klocków hamulcowych przednich (TRW – dostałem w spadku od poprzedniego własciciela)
O tak oczywistych rzeczach jaki wymiana oleju i filtrów nie będę pisał
Modyfikacje
– swiatła dzienne DRL
– listwy ozdobne progów
– gumowe dywaniki na zimę (wnętrze oraz bagażnik)
– opony zimowe 205/55/16 Maloya Davos
– felgi 18 od Mazdy RX-8 (opony: przód 225/40/18 Triangle :/
tył 235/40/18 Kleber Hydraxer)
– projektory Mazda na przednie drzwi (w miejsce oryginalnych kloszy – bez wiercenia)
– oswietlenie LED – pozycje oraz podswietlenie rejestracji
– przyciemnienie szyb
– wymiana bocznych kierunków na ledowe (całe klosze)
– przednia rozpórka od GSG
– obniżenie auta (sprężyny H&R dedykowane do mojego modelu – obniżenie o 4cm)
– malowanie zacisków na kolor złoty farbą firmy MOTIP
– welurowe dywaniki na lato
– oklejenie folią 'Carbon' chrom na atrapie oraz logo.
Przyszłosć
– renowacja felg
– lotka
– W ubiegłym roku w Paryżu dostałem w zadek od Portugalczyka. Niestety do dzisiaj nie usunąłem szkody więc i to mi 'wisi'
– wymiana opon letnich
– prawdopodobnie żarniki Ksenon, bo powoli się wypalają
– prace bieżące...
Przyszedł czas, aby wreszcie się przemóc i zaprezentować szerszemu gronu swoją pociechę!
Auto kupiłem z końcem sierpnia 2013 roku, a zanim zdecydowałem się na ten krok jeździłem Renault Laguną II i przez dwa lata podróżując tym autem zbierałem się na odwagę aby zostać posiadaczem Mazdy 6.
Cóż, w końcu się udało i po wielotygodniowych poszukiwaniach kupiłem ten oto egzemplarz.
Mazda 6 Sport Active
GY 2007r (Data 1-szej rejestracji – 31.03.2008) Sparkling Silver Metallic 24E
RF-7J 2.0 143KM – 360Nm
Skrzynia biegów manualna 6-biegowa.
Przebieg przy zakupie 103 000km (przebieg udokumentowany – DSR sprawdzony tel w serwisie Mazdy, a ponadto mailowy od Marianka – i w 100% rzeczywisty).
Jestem 3 włascicielem (drugim w kraju).
Auto było lekko uszkodzone – przód – (w ten sposób sprowadzony do kraju) o czym jednak wiedziałem i z pełną swiadomoscią go z tą 'wadą' kupowałem.
Wyposażenie
– 6 poduszek powietrznych
– ABS + EBD – elektroniczny rozdział siły hamowania
– EBA – elektroniczny asystent hamowania
– DSC – stabilizacja toru jazdy
– TCS – kontrola trakcji
– klimatyzacja
– nagłośnienie BOSE
– zmieniarka 6 CD
– alufelgi 16"
– elektrycznie sterowane szyb
– elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
– ISOFIX
– skórzana tapicerka
– podgrzewane przednie fotele z pamięcią ustawień
– ksenony ze spryskiwaczami
– sterowanie audio z kierownicy
– tempomat
– czujnik deszczu
– czujnik zmierzchu
– parktronik przód i tył
Naprawy
– 02.2014 – wymieniony rozrząd wraz z paskiem alternatora (oryginał Mazdy), wymienione podkładki pod wtryskami, wymieniona uszczelka pod klawiaturą.
– 04.2014 – naprawa wiązki nad intercoolerem – i mnie to dopadło – Mazda odmówiła posłuszeństwa.
– 06.2014 – wymieniony skraplacz klimatyzacji Nissens + cały serwis (brakowało 50% lameli na skraplaczu i chłodnica straciła na wydajnosci).
– 09.2014 – wymiana łożyska koła LP firmy NTN.
– 10.2014 – wymiana klocków hamulcowych tył oraz przetoczenie tarcz.
– 12.2014 – czyszczenie filtra DPF. Opis w temacie o DPF. Wymiana klocków hamulcowych przednich (TRW – dostałem w spadku od poprzedniego własciciela)
O tak oczywistych rzeczach jaki wymiana oleju i filtrów nie będę pisał
Modyfikacje
– swiatła dzienne DRL
– listwy ozdobne progów
– gumowe dywaniki na zimę (wnętrze oraz bagażnik)
– opony zimowe 205/55/16 Maloya Davos
– felgi 18 od Mazdy RX-8 (opony: przód 225/40/18 Triangle :/
tył 235/40/18 Kleber Hydraxer)
– projektory Mazda na przednie drzwi (w miejsce oryginalnych kloszy – bez wiercenia)
– oswietlenie LED – pozycje oraz podswietlenie rejestracji
– przyciemnienie szyb
– wymiana bocznych kierunków na ledowe (całe klosze)
– przednia rozpórka od GSG
– obniżenie auta (sprężyny H&R dedykowane do mojego modelu – obniżenie o 4cm)
– malowanie zacisków na kolor złoty farbą firmy MOTIP
– welurowe dywaniki na lato
– oklejenie folią 'Carbon' chrom na atrapie oraz logo.
Przyszłosć
– renowacja felg
– lotka
– W ubiegłym roku w Paryżu dostałem w zadek od Portugalczyka. Niestety do dzisiaj nie usunąłem szkody więc i to mi 'wisi'
– wymiana opon letnich
– prawdopodobnie żarniki Ksenon, bo powoli się wypalają
– prace bieżące...
ładna jest szerokości
Ładna sztuka – zadowolenia życzę
a co to jest ten przycisk? czy co to koło lewarka skrzyni biegów na tunelu środkowym? takie jakieś półokrągłe małe coś – widzę to drugi raz na fotach i nie wiem co to dzięki
a co to jest ten przycisk? czy co to koło lewarka skrzyni biegów na tunelu środkowym? takie jakieś półokrągłe małe coś – widzę to drugi raz na fotach i nie wiem co to dzięki
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Wyłączanie przedniego parktronika.
Dzięki za posty
Dzięki za posty
Ładna sztuka no i te rexy....... Tylko ramek klubowych brakuje :p
- Od: 4 lis 2014, 21:01
- Posty: 172 (2/0)
- Skąd: Kozienice
- Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE
Bardzo fajne kierunki boczne. Można wiedzieć gdzie kupiłeś ? Chętnie bym zamontował takie u siebie bo pewnie będą pasować
- Od: 9 lut 2015, 18:16
- Posty: 251 (0/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF
Jest: Renault Megane Grandtour 2010 1.5 dCi
Ładne, słuszne autko z przyjemnym silnikiem. Mam tę samą komorę silnika i tę samą rozpórkę i chciałbym sie dowiedzieć jak rozwiązałeś problem uderzającej pokrywy o rozpórkę? Podczas odpalania lub niskich, obciążonych obrotów (start pod górkę) slychać niepotrzebne stukanie. Chyba że ten problem u Ciebie nie występuje, jak tak to przepraszam
Szumi91 napisał(a):Bardzo fajne kierunki boczne. Można wiedzieć gdzie kupiłeś ? Chętnie bym zamontował takie u siebie bo pewnie będą pasować
Kupowałem na allegro u tego sprzedawcy.
LooKasH8, u mnie nic nie kołacze.
Jednak musiałem dołożyć podkładkę pod srubkę od pokrywy (tą najbliżej rozpórki). Po tym zabiegu mocniej docisnęło mi pokrywę i jest spokój.
Edit:
danmazda, poprawny. Wystarczy kliknąć zakładkę 'sprzedaję' i przenosi nas w przedmioty sprzedawcy. Celowo nie dawałem konkretnej aukcji, bo ta po jakims czasie zapewne zostanie przeniesiona do archiwum i slad po niej zaginie.
Ale, żeby nie było:
http://allegro.pl/kierunkowskazy-led-smoke-mazda-6-02-07-tuning-i5295667205.html
Ostatnio edytowano 4 maja 2015, 14:58 przez NightStalker, łącznie edytowano 2 razy
Kolejna ładna Mazdeczka Szerokości i bezawaryjności
Link nie poprawny do kierunków.
Link nie poprawny do kierunków.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Dzięki. Jak wyjąć te kierunki ? One są na zasadzie jakiś zacisków ?
- Od: 9 lut 2015, 18:16
- Posty: 251 (0/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF
Jest: Renault Megane Grandtour 2010 1.5 dCi
Lekko pociągasz ręką za lampkę, potem z jednej strony wkładasz śrubokręt aby nacisnąć sprężynkę wtedy na spokojnie wyciągasz. Tylko ze śrubokrętem delikatnie aby nie porysowac auta.
Zresztą jak będziesz miał lampkę to będzie widać co i jak.
Zresztą jak będziesz miał lampkę to będzie widać co i jak.
LooKasH8 napisał(a):jak rozwiązałeś problem uderzającej pokrywy o rozpórkę?
to może ja pomogę mała dziurka przewiercona z tyłu pokrywy i dociśnięcie trytytką plastikowej pokrywy do jakiejś rurki, która była pod ręką
Rafi dobry patent bo ja też mam ten problem ale miałem podlozony kawałek taśmy 2 stronnej a tak pokombinuje jak piszesz.
Co do kolegi NightStalker to piękny kolorek autka.
Reksie na plus tylko ten gril jak dla mnie za ciemny. Pozatym super.
Szukaj loteczki
Zadbana dopieszczona nic tylko ujezdzac
Co do kolegi NightStalker to piękny kolorek autka.
Reksie na plus tylko ten gril jak dla mnie za ciemny. Pozatym super.
Szukaj loteczki
Zadbana dopieszczona nic tylko ujezdzac
Nightfallówna
Ujeżdżam, ujeżdżam.
Od momentu zakupu zrobiłem już 40 tys.Tak więc pierwsze koty za płoty...
Co do lotki, to będzie. Przyjdą lewe fundusze, to i lotka wpadnie do auta
Od momentu zakupu zrobiłem już 40 tys.Tak więc pierwsze koty za płoty...
Co do lotki, to będzie. Przyjdą lewe fundusze, to i lotka wpadnie do auta
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości