Podsumowanie "Akcji Serwisowych"
Witam wszystkich forumowiczów.
Zapoznając się z "problemami wieku dziecięcego" CX-5tek na forum, oraz po mojej piątkowej (14.02) wizycie serwisowej w ASO MAZDA, chciałem w jednym wątku zebrać wszystkie "akcje serwisowe" zidentyfikowanych problemów CXa.
1. Wymiana Kamery cofania – w moim egzemplarzu (rejestracja 07.2013r) ASO stwierdziło że kamera jest już wymieniona na nową.
2. Drgające Lusterka – wymieniono mi w piątek elementy oprawy lusterka górne – malowane i dolne – czarne na bardziej "opływowe"
3. Drgająca maska – uszczelniono specjalną masą wzmocnienia maski z samą maską (pod wygłuszeniem) i wymieniono na nową (inną) uszczelkę na podszybiu.
4. Problem z przełączaniem II i III biegu (wolno spadające obroty) – "problem nierozpoznany" i nierozwiązany jak na razie przez ASO.
Na razie tyle – jeśli jest jeszcze coś co ASO MAZDA zidentyfikowała – piszcie.
Pozdrawiam
Zapoznając się z "problemami wieku dziecięcego" CX-5tek na forum, oraz po mojej piątkowej (14.02) wizycie serwisowej w ASO MAZDA, chciałem w jednym wątku zebrać wszystkie "akcje serwisowe" zidentyfikowanych problemów CXa.
1. Wymiana Kamery cofania – w moim egzemplarzu (rejestracja 07.2013r) ASO stwierdziło że kamera jest już wymieniona na nową.
2. Drgające Lusterka – wymieniono mi w piątek elementy oprawy lusterka górne – malowane i dolne – czarne na bardziej "opływowe"
3. Drgająca maska – uszczelniono specjalną masą wzmocnienia maski z samą maską (pod wygłuszeniem) i wymieniono na nową (inną) uszczelkę na podszybiu.
4. Problem z przełączaniem II i III biegu (wolno spadające obroty) – "problem nierozpoznany" i nierozwiązany jak na razie przez ASO.
Na razie tyle – jeśli jest jeszcze coś co ASO MAZDA zidentyfikowała – piszcie.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 25 lut 2014, 05:29 przez Josh, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Zmiana tytułu
Powód: Zmiana tytułu
- Od: 28 sty 2014, 22:31
- Posty: 25
- Auto: Mazda CX-5 2.0 SKYACTIVE-G 6AT SkyPASSION '17r.
Mazda 2 1.5 3D Sport '09r.
Cześć,
czy ktoś z was orientuje się, gdzie można znaleźć info na temat poprawek/ulepszeń jakie Mazda wprowadza w nowych modelach (2014)?
Tyle się czyta o drganiach lusterek, klapy czy o braku przydatnych funkcji – np. pamięć ustawień foteli czy elektryczne otwieranie klapy bagażnika.
Czy ktoś z was natknął się na jakieś rzetelne źródło informacji na ten temat?
czy ktoś z was orientuje się, gdzie można znaleźć info na temat poprawek/ulepszeń jakie Mazda wprowadza w nowych modelach (2014)?
Tyle się czyta o drganiach lusterek, klapy czy o braku przydatnych funkcji – np. pamięć ustawień foteli czy elektryczne otwieranie klapy bagażnika.
Czy ktoś z was natknął się na jakieś rzetelne źródło informacji na ten temat?
-
mastodont
Dodaję kolejną pozycję:
5. Problem z odtwarzaniem audio przez USB – Po wyłączeniu silnika pendrive z muzyką stratuje od początku, a nie od ostatniego słuchanego utworu. Po takiej informacji ASO montuje nowy moduł Bluetooth. Akcja serwisowa tylko na żądanie klienta.
5. Problem z odtwarzaniem audio przez USB – Po wyłączeniu silnika pendrive z muzyką stratuje od początku, a nie od ostatniego słuchanego utworu. Po takiej informacji ASO montuje nowy moduł Bluetooth. Akcja serwisowa tylko na żądanie klienta.
Zmieńcie nazwę wątku, bo to żadne akcje serwisowe a jedynie "choroby wieku młodzieńczego".... Na powyższe problemy są w ASO tzw. Informacje serwisowe.
Informacja Serwisowa – IS ( wymawiaj "ies" ). To w iesach są zawarte dane dotyczące problemu, powód jego powstania, sposób rozwiązania i data / nr VIN początku zmiany w produkcji wyeliminowujący problem. Do iesa sięga się w ASO w momencie zgłoszenia przez klienta problemu. Nie jest to żadna "Akcja Serwisowa", nie jest ogłaszano na zewnątrz ASO, a materiały są poufne i tylko do wewnętrznego użytku ASO.
A jak tam wałki rozrządu w dieslach 2,2 SH ? Ktoś zgłębiał temat?
Informacja Serwisowa – IS ( wymawiaj "ies" ). To w iesach są zawarte dane dotyczące problemu, powód jego powstania, sposób rozwiązania i data / nr VIN początku zmiany w produkcji wyeliminowujący problem. Do iesa sięga się w ASO w momencie zgłoszenia przez klienta problemu. Nie jest to żadna "Akcja Serwisowa", nie jest ogłaszano na zewnątrz ASO, a materiały są poufne i tylko do wewnętrznego użytku ASO.
A jak tam wałki rozrządu w dieslach 2,2 SH ? Ktoś zgłębiał temat?
No dzięki Panie i Panowie pewnie bym się bujał z tym muzykowanie na zawsze myląc, że tak ma być.
Jeszcze dziś dzwonię do ASO.
Jeszcze dziś dzwonię do ASO.
-
sekus
Dominiko napisał(a):6. Przetarcia farby na skórze kierownicy po przebiegu 20K. CX-5 2013 ASO wymieniło obręcz kierownicy na nową.
Dzisiaj właśnie przy odpowiednim oświetleniu zauważyłem kilkanaście drobnych szarych kropeczek w górnej części kierownicy, z początku myślałem, że to jakiej zabrudzenie, ale niestety są to przetarcia.
Domoniko, mówisz, że nie robili problemu z wymianą ? w jakim serwisie ?
Tylko krótki wywiad przeprowadzili, kiedy zauważyłem(odpowiedź: niedawno), czy były zakładane jakieś nakładki na kierownicę (nie), czy czymś konserwowalem (nie) i chyba tyle. Obejrzeli zrobili zdjęcia, a po jakimś czasie zadzwonili żeby przyjechać na wymianę. ASO Kielce.
Witam,
Temat dotyczy informacji jakie wypłynęły 1 lutego 2016 r.
Artykuły o rzekomej totalnej akcji serwisowej można znaleźć np. tu:
http://consumerist.com/2016/02/01/mazda ... -concerns/
http://www.cnet.com/roadshow/news/mazda ... al-recall/
http://autoweek.com/article/recalls/maz ... -fire-risk
http://www.autoblog.com/2016/02/02/mazd ... -official/
Problem dotyczy CX5 z lat 2014-2016 i możliwości pożaru z powodu wycieku paliwa w razie kolizji (przy uderzeniu w tył). Podobno Mazda nie rozwiązała jeszcze tego problemu. Mazda w USA tłumaczy, że nie odnotowano jakichś przypadków zgłoszonych przez klientów, czy instytucje, które by to potwierdzały.
Jeśli się nie mylę to mimo tych zapewnień sprzedaż w USA i Meksyku ma być wstrzymana do momentu kiedy znajdą rozwiązanie problemu. Sprawa wypłynęła dwa dni temu prawdopodobnie w USA i tam póki co m.in. organizacje konsumenckie coś robią. Nie wiem jak jest w Europie. Może sytuacja podobna jak z VW ?
Czy ktokolwiek z forumowiczów otrzymał od Mazdy Polska, lub innych źródeł, informacje w tej sprawie, ?
Temat dotyczy informacji jakie wypłynęły 1 lutego 2016 r.
Artykuły o rzekomej totalnej akcji serwisowej można znaleźć np. tu:
http://consumerist.com/2016/02/01/mazda ... -concerns/
http://www.cnet.com/roadshow/news/mazda ... al-recall/
http://autoweek.com/article/recalls/maz ... -fire-risk
http://www.autoblog.com/2016/02/02/mazd ... -official/
Problem dotyczy CX5 z lat 2014-2016 i możliwości pożaru z powodu wycieku paliwa w razie kolizji (przy uderzeniu w tył). Podobno Mazda nie rozwiązała jeszcze tego problemu. Mazda w USA tłumaczy, że nie odnotowano jakichś przypadków zgłoszonych przez klientów, czy instytucje, które by to potwierdzały.
Jeśli się nie mylę to mimo tych zapewnień sprzedaż w USA i Meksyku ma być wstrzymana do momentu kiedy znajdą rozwiązanie problemu. Sprawa wypłynęła dwa dni temu prawdopodobnie w USA i tam póki co m.in. organizacje konsumenckie coś robią. Nie wiem jak jest w Europie. Może sytuacja podobna jak z VW ?
Czy ktokolwiek z forumowiczów otrzymał od Mazdy Polska, lub innych źródeł, informacje w tej sprawie, ?
-
jazzman_am
Nic do tej pory nie otrzymałem.
- Od: 19 lip 2015, 20:08
- Posty: 22
- Auto: Mazda CX5 2.0 165km 2015
a ja niedawno zamowilem wersje 2016 ... napisałem do swojego dealera o tej akcji. Ciekawe czy mi coś odpisze
Dopisano 1 mar 2016, 18:06:
znalazłem update :
http://www.guideautoweb.com/en/articles ... -5-recall/
Dopisano 1 mar 2016, 18:06:
znalazłem update :
http://www.guideautoweb.com/en/articles ... -5-recall/
Ostatnio edytowano 1 mar 2016, 22:55 przez Tom CX-5, łącznie edytowano 1 raz
-
Tom CX-5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9