Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626
A ja pojde dalej, gdyz mozna zalozyc hamulce z m6 do gf/ge a czy mozna do gd?
Orientuje sie ktos w takim temacie?
Orientuje sie ktos w takim temacie?
Nie widziałem takiego setupu ale wszystko w motoryzacji da się zrobić, widziałem z rx-7 do prelude musisz załatwić jeden zacisk z ge lub m6 i sprawdzić jego mocowania czy nie trzeba adapterow robić. Przewody i linki można łatwo dorobić. Używany/popsuty zacisk na jakimś szrocie na wagę szukaj, jak podpasi to kupisz dobre.
Szybkie pytanie – Mazda 6 2004 rok, CITD ma na pewno 282,5 mm, tak?
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Na 99% będzie dobrze – u mnie seryjne koła 15stki z zestawem na 283 i jest kilka (2-3?) mm zapasu.
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
ide chyba na łatwizne i pytam, czy ktoś może orientuje się jakie średnice tłoczków pomp hamulcowych mają millenia 2.3sc, mx-6 v6, 626 v6??
czy jesteś pewien michał? mierzyłeś tłoczki? różnica na oko może być słabo zauważalna, np 1 i 15/16'' ciężko ocenic bez suwmiarki.
jest podobno wzór na wyliczenie odpowiedniego zacisku, powierzchni tłoczków do siły pompy i średnicy tłoczka, ale ile w tym prawdy to nie wiem, poprostu chciałbym dobrać odpowiedni zestaw porównując go z innymi projektami hamulców i ich skuteczności.
jest podobno wzór na wyliczenie odpowiedniego zacisku, powierzchni tłoczków do siły pompy i średnicy tłoczka, ale ile w tym prawdy to nie wiem, poprostu chciałbym dobrać odpowiedni zestaw porównując go z innymi projektami hamulców i ich skuteczności.
Chcę poprawić hamulce w mojej mazdzie. Wczoraj grzebałem z [jaki?]. Chciałem zrobić to metodą: klocek, tarcz oraz jarzmo z 626 GW Ditd a zacisk zostawić swój z xedosa, bo miałem jakiś czas temu regenerowany.
Jarzmo takie jak na zdjęciu:
Witam wszystkich
Wszystko rozkręciłem i już przykręciłem jarzmo i chcę zakładać mój zacisk na jarzmo z 626 GW i odkryłem początkowo, że niby trzeba przełożyć te prowadnice zacisku. Niby żaden problem ale patrzę a tu gwnit w jarzmie od 626 jest mniejszy. Liczyłem, że mając taki zestaw wszystko będzie pasować bez przerabiania bo tego chciałem uniknąć. Chyba, że jednak nie mam jarzma z 626 GW Dtid z 2001 roku komi a sprzedający zrobił mnie w
Proszę o opinie tych co robili już coś takiego.
Jarzmo takie jak na zdjęciu:
Witam wszystkich
Wszystko rozkręciłem i już przykręciłem jarzmo i chcę zakładać mój zacisk na jarzmo z 626 GW i odkryłem początkowo, że niby trzeba przełożyć te prowadnice zacisku. Niby żaden problem ale patrzę a tu gwnit w jarzmie od 626 jest mniejszy. Liczyłem, że mając taki zestaw wszystko będzie pasować bez przerabiania bo tego chciałem uniknąć. Chyba, że jednak nie mam jarzma z 626 GW Dtid z 2001 roku komi a sprzedający zrobił mnie w
Proszę o opinie tych co robili już coś takiego.
- Od: 18 paź 2015, 09:10
- Posty: 42
- Skąd: Grodzisk Wlkp.
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 KF
A dystansu nie możesz założyć i zrobić większe negatywy?
Jak to jest w końcu z tymi tylnymi zaciskami z 626 GW ditd do mx6 ? chciałbym zrobić swap tylnych bo i tak przecieka jeden zacisk ale nie widzę nigdzie jasnej odpowiedzi czy podejdą te zaciski z 626 GW ditd bez przerabiania linek ręcznego
- Od: 28 cze 2016, 22:44
- Posty: 3
- Skąd: Kraków
- Auto: MX-6 V6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje