Zakup używanego auta – Mazda CX-5 (2012 – 2016)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez sqeldow » 3 gru 2014, 08:29

Cx5 w benzynie pali ok. 2-3 litry na 100 km wiecej niz diesel, tak wynika z postow na forum, wiec w moim przypadku (doplata 5tys zl do diesla) jest chyba ekonomicznie uzasadniona.
Początkujący
 
Od: 8 lis 2014, 13:10
Posty: 5 (1/0)

Postprzez czarmi » 3 gru 2014, 10:54

Pabloss napisał(a):Diesel 4,95
Benzyna 5,33

Witam.
Chyba powinieneś skorygować cenę benzyny sporo "w dół" :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 21:04
Posty: 1410 (38/46)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BM, 120KM 6MT, SD SkyEnergy, soul red 14'
była ...

Postprzez Pabloss » 3 gru 2014, 17:41

czarmi napisał(a):
Pabloss napisał(a):Diesel 4,95
Benzyna 5,33

Witam.
Chyba powinieneś skorygować cenę benzyny sporo "w dół" :D

Nie ma to większego znaczenia raczej uwzględnienie różnicy pomiędzy dieslem, a benzyną, ale oczywiście masz rację dzisiaj na shellu widziałem benzynę po 4,91/l
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 16:00
Posty: 428 (2/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda CX-5 2.0 AT

Postprzez sqeldow » 4 gru 2014, 08:06

No i mam zagwozdke teraz. Rozmawiałem z mechanikiem z serwsu mazdy i powiedzial mi, ze jezeli w wiekszosci jezdze na krotkich odcinkach po miescie, to powinienem wziac benzyne, bo spalanie bedzie podobne, a na przyszlosc odpadaja problemy z dpf, dwumasa itd. Z punktu widzenia serwisu sa przeklamania w danych dot. Spalania w dieslach podawanych katalogowo, a rzeczywistych. W jezdzie miejskiej jest to ok 7,5 l, a katalogowo mazda podaje 5,5l. (motor 160km, 2wd, manual)
Początkujący
 
Od: 8 lis 2014, 13:10
Posty: 5 (1/0)

Postprzez Pabloss » 14 gru 2014, 11:58

Rozmawiałem z dilerem o cx-5 po lifcie i powiedział, że dostepne będą dopiero w okolicach marca. Nie przewidują na chwilę obecną żadnych promocji. Co o tym sądzicie? Mówi prawdę czy raczej nie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 16:00
Posty: 428 (2/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda CX-5 2.0 AT

Postprzez luck » 9 sty 2015, 15:49

Witam serdecznie,
czy ktoś z Was orientuje się może na jakim etapie jest aktualna dostawa cx-5 do Polski?

Pozdrawiam
luck
 

Postprzez Pabloss » 27 sty 2015, 17:53

Diler poinformował mnie ze pierwsze sztuki to połowa lutego a prawdopodobnie początek marca


Pozdrowienia Pabloss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 16:00
Posty: 428 (2/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda CX-5 2.0 AT

Postprzez Domelek » 28 sty 2015, 20:40

Benzyna bez dwóch zdań <czarodziej>
Ropniaki idą w niepamięć powoli hyyhh <nauka>
I ten dzwięk ropniaka fuj hyhyhyhyh <dupa>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2014, 19:48
Posty: 326 (0/4)
Skąd: Szczecin
Auto: 2002 Premacy 1.8 ma 101 koniów na benzynę, ubrana w Lodowcowy Błękit vel"Mrufka"

Postprzez Marianek » 28 sty 2015, 22:18

eee gdzie idą w zapomnienie ;) Ja będę diesla kupował :) Jak większość w Belgii <diabełek> i nie tylko :)
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 13:31
Posty: 6993 (208/245)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez jaketherake » 2 mar 2015, 18:08

Relacja z testu 100tys. km w AŚ.
CX-5 z dieslem bardzo chwalą, ASO Mazdy ... <dupa>

Mazda CX-5 test.jpg


źródło
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2012, 19:01
Posty: 456 (15/2)
Skąd: Mazowieckie
Auto: M3 2.0 BK AC+ '08

Postprzez Pabloss » 5 mar 2015, 22:18

Jest też na YT filmik z tego testu niestety po niemiecku.


Pozdrowienia Pabloss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 16:00
Posty: 428 (2/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda CX-5 2.0 AT

Postprzez stachan » 30 kwi 2015, 18:19

Mazda CX-5 2.5L AWD – 2016 :)

2016-Mazda-CX-5-Grand-Touring-AWD-101-876x535.jpg
2016-Mazda-CX-5-Grand-Touring-AWD-106-876x535.jpg
2016-Mazda-CX-5-Grand-Touring-AWD-108-876x535.jpg
2016-Mazda-CX-5-Grand-Touring-AWD-110-876x535.jpg
2016-Mazda-CX-5-Grand-Touring-AWD-113-876x535.jpg
2016-Mazda-CX-5-Grand-Touring-AWD-116-876x535.jpg
2016-Mazda-CX-5-Grand-Touring-AWD-120-876x535.jpg
2016-Mazda-CX-5-Grand-Touring-AWD-121-876x535.jpg
2016-Mazda-CX-5-Grand-Touring-AWD-123-876x535.jpg
2016-Mazda-CX-5-Grand-Touring-AWD-128-876x535.jpg
2016-Mazda-CX-5-Grand-Touring-AWD-136-876x535.jpg


Więcej zdjęć u źródła...
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 16:09
Posty: 5603 (328/453)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Postprzez MagDar » 17 gru 2015, 23:01

Zdecydowałem się na Mazdę CX 5 4x4
Zupełnie nie potrafię podjąć decyzji, który silnik wybrać...
2.0 G (160 KM) czy 2.2 D (175 KM)
Pomóżcie (wszystkie opinie za i przeciw mile widziane)
:)
MagDar
 

Postprzez Damian68 » 17 gru 2015, 23:58

Za i przeciw pewnie byłoby tyle ile forumowiczów :D A tak na poważnie to sam musisz wiedzieć do jakich celów ma auto służyć . Odnośnie spraw technicznych niech wypowiedzą się ludzie bardziej kompetentni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 15:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez andrzejGb » 3 sty 2016, 00:15

witam
chcę kupić CX-5 2.0 4x2 MT
byłem na jeżdzie próbnej był tylko cx-5 2.0 4x4 AT pierwsze wrażenie – zaskoczenia – mułowaty?! nie reaguje na nacisk pedału gazu, naciskam mocniej jest reakcja ale słaba, o pisku kół zapomnij, biegi zmienia fajnie ale jak by nie było mocy. Na ręcznej zmianie wcale nie lepiej, dziwne 2.0 160km , 208Nm byłem i jestem zaskoczony!!. Pytam sprzedawcę o co chodzi mówi ze tu jest stały napęd 98%na przód 8% na tył i obciąża silnik no i AT, Po za tym trochę ciasno, wszystkie przyciski blisko siebie poupychane, bagażnik taki sobie ale większy nie potrzebny być Może ktoś ma 2.0 napęd na przód MT i napisze jak się takim jeżdzi ,bo podobno lepiej .Cx-5 ładny samochodzik ,moc wygląda że ok a tu takie zaskoczenia
myślę o CR-V 2.0 4x2MT ale czy jest lepsza??
andrzejGb
 

Postprzez Propaulus » 4 lut 2016, 14:53

yarosyaros napisał(a):Wiecie jazdy próbne odbywają się w takim terenie że nie można dać 100%% z tego auta, jeśli chodzi o porównanie do A4 to silnik mam benzynowy 130 km więc porównuje benzynę do benzyny, jeśli chodzi o 2,5 benzyna to z tego co wiem to występuje tylko w najwyższej wersji, chyba że się mylę a wtedy to już są lepsze auta za tą kasę.



Możesz wytłumaczyć jakie auto typu SUV za taką kasę ma silnik 2,5 automatyczną skrzynię biegów, przyspieszenie 8 sek, skórę, światła ledowe kompletne, nawigację, kompletne wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa i inne "bajery" ?
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2014, 19:25
Posty: 31 (0/1)
Auto: Mazda 3 Sky Energy 165 KM 2014

Postprzez Pabloss » 4 lut 2016, 19:26

Mazda CX-5 :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 16:00
Posty: 428 (2/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda CX-5 2.0 AT

Postprzez yarosyaros » 5 lut 2016, 08:09

Propaulus napisał(a):
yarosyaros napisał(a):Wiecie jazdy próbne odbywają się w takim terenie że nie można dać 100%% z tego auta, jeśli chodzi o porównanie do A4 to silnik mam benzynowy 130 km więc porównuje benzynę do benzyny, jeśli chodzi o 2,5 benzyna to z tego co wiem to występuje tylko w najwyższej wersji, chyba że się mylę a wtedy to już są lepsze auta za tą kasę.



Możesz wytłumaczyć jakie auto typu SUV za taką kasę ma silnik 2,5 automatyczną skrzynię biegów, przyspieszenie 8 sek, skórę, światła ledowe kompletne, nawigację, kompletne wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa i inne "bajery" ?


Wszystko to co napisałeś kolego poza silnikiem 2.5 jest zbędne dla większości ludzi a wtedy to już mazda nie jest konkurencyjna cenowo.
Początkujący
 
Od: 19 lip 2015, 19:08
Posty: 22
Auto: Mazda CX5 2.0 165km 2015

Postprzez Pabloss » 5 lut 2016, 08:42

Dla mnie nie jest zbędne


Pozdrowienia Pabloss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 16:00
Posty: 428 (2/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda CX-5 2.0 AT

Postprzez MakekCh » 5 lut 2016, 10:58

Cóż prawda jest taka, że samochody japońskie, które zastosowały zmienne fazy rozrządu (Honda, Toyota, Mazda) mają taka a nie inna charakterystykę. Trzeba zamykać obrotomierz, aby ładnie przyśpieszać – nie jest to jednak piłowanie – tylko tak to zostało zaprojektowane i silnik spokojnie to wytrzyma. To są silniki wysoko-obrotowe.
Dzięki temu jest niskie zużycie paliwa i zadowalające osiągi.
Ja kupując Mazdę CX-5 wiedziałem, że tak będzie, bo rodzice mają Avensisa i tam jest bardzo podobnie i był to jeden z argumentów, aby Mazdy nie kupić. Ostatecznie jednak samochód jest głównie dla żony, więc jeśli Jej to nie przeszkadza to czemu nie, ale byłem świadomy tej charakterystyki (a jak ktoś się jeszcze przesiądzie z diesla to już zupełny szok się przeżyje).
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2015, 09:54
Posty: 47
Auto: Saab 9-3 Linear

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy Moto