Mazda Millenia TA KL-DE '02
Załatwią załatwią, u mnie niedługo rok będzie i zarówno tuleje z Vectry jak i regenerowane sworznie są mega sztywne bo w zeszłym tygodniu robiłem przegląd przy okazji walki z tylną końcówką
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Wyjezdzone pare zbiorników gazu i spalanie uwaga 11-12l wiec gitara, gorzej z działaniem samej instalacji poniewaz ginie gdzies zasilanie na sterowniku i sie wyłacza Zaczynam coraz bardziej żałowac ze wogóle to założyłem.
Szkoda właśnie, że przez druciarskie instalacje ludzie zrażają się do LPG. Pali malutko. Może masa słaba? Nie znam się ale to jedyne co mi do głowy przyszło. Reklamowałeś już?
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
freezoneq napisał(a):Szkoda właśnie, że przez druciarskie instalacje ludzie zrażają się do LPG. Pali malutko. Może masa słaba? Nie znam się ale to jedyne co mi do głowy przyszło. Reklamowałeś już?
Nie zraziłem sie do LPG, miałem pare mazd v6 z gazem i zero problemów z tego powodu. Poprostu mogłem dołozyc pare zł i zaprowadzić tam gdzie Ty. Sprawdzałem wszystkie połaczenia i stawiam na walniety sterownik lub kabelkologie bo nawet ECU mi resetuje czyli jest niezły bałagan, no nic jutro prowadze do nich auto zobaczymy co z tego wyjdzie
[/quote]deejay27 napisał(a):Oby kolego Twój problem skończył się tylko tym . Tak jak pisałem wcześniej porządna instalacja musi z wyglądu być poprawnie zamontowana , i przez właściwych ludzi.
Mam taka nadzieje bo już wychodze z siebie, oczywiscie ze powinna być pozadnie zamontowana i sprawdzona a nie z podejsciem jak do starego poloneza.
Nie ma co rozdrapywać, trzeba to doprowadzić do ładu. Widzę, że nocny marek jesteś, szkoda, ze daleko mieszkam, bo też ostatnio mało sypiam powodzenia.
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
no mus to doprowadzić do ładu bo czuje sie jakbym na bombie jezdził
Raczej nocny monter garażowy, siedze i X6 do KLa montuje Do mnie aż tak daleko nie masz, bierz drivera to cykniem po
Raczej nocny monter garażowy, siedze i X6 do KLa montuje Do mnie aż tak daleko nie masz, bierz drivera to cykniem po
Odwiedzę, ale dopiero w grudniu bo jutro Xedos robi 1350km na strzała. Może będę szukał większego autka po nowym roku i pewnie będzie to Xedos... także będę się odzywał.
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Auto odebrane od gazownika ale co ciekawe nie stwierdzono żadnej usterki instalacji LPG, mam przypuszczenia w czym może tkwić problem i dam znać jak sie z tym uporam.
(23,09,2014)
Znalazłem chwile czasu żeby zająć sie autem, wpadła nowa cewka zapłonowa oraz tuleje pływające wahaczy srodkowych. Co ciekawe udało mi sie znależć zamienniki firmy OYODO w bardzo przystepnej cenie
(23,09,2014)
Znalazłem chwile czasu żeby zająć sie autem, wpadła nowa cewka zapłonowa oraz tuleje pływające wahaczy srodkowych. Co ciekawe udało mi sie znależć zamienniki firmy OYODO w bardzo przystepnej cenie
Udało mi sie wkońcu znalezc przyczyne wyłaczania sie gazoliny oraz resetu ECU, problem tkwił w module zapłonowym który nie wytrzymywał przeciazen jakie wytwarzała instalacja LPG. Auto znowu śmiga jak trza
Ile te tuleje I jak wchodzą w wahacz Nic nie trza rzeźbić
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
wiem, wiem ja tez we wczesniejszej dziewiatce wysyłałem do regeneracji i przelatały juz ponad 30tys. ale teraz nie chciałem unieruchamiac auta , zobaczymy ile te wynalazki wytrzymaja
No ciekawe, myślę że różnie może być. Do BA dużo klamotów miałem oyodo, a do brata maximy wsadziłem na przednie zawieszenie też wszystko oyodo i przednie gumy wokół tulejki się całe rozerwały ale że obydwie na raz? Może kwestia przypadku albo niektóre części mają gorsze. Też z tymi częściami różnie bywa
Ja im daje 10-20tys. raczej nie wiecej. Najlepij było by ładowac orginalne czesci, wtedy to by troche polatało ale niestety cena czyni cuda
jakiej by to firmy zamiennik nie był i nie tylko zawieszenie ale i np. rozrzady czy inne elementy to teraz robia jeden wielki szajs.
jakiej by to firmy zamiennik nie był i nie tylko zawieszenie ale i np. rozrzady czy inne elementy to teraz robia jeden wielki szajs.
Najlepiej dać doszlifować Lemfordera z Vectry B, powinien oblatać minimum 50tys. km. ale cena, do tego obróbka...mnie taki dopasowany Lemforder wychodził 90zł za sztukę.
Bardzo ładnie silnik wygląda wewnątrz, chyba na syntetyku jeździł od nowości, instalacja LPG-> "DRUT".
Z drugiej strony, Oyodo nie jest złe... ogólnie.
Bardzo ładnie silnik wygląda wewnątrz, chyba na syntetyku jeździł od nowości, instalacja LPG-> "DRUT".
Z drugiej strony, Oyodo nie jest złe... ogólnie.
jak kupiłem to był na Castrolu 10/40 ale na szczescie poprzedni własciciel zrobił tym autem tylko 7tys.km, odrazu po zakupie zalałem Valvo 5/30 i nie dolewam nic wiec jest ok. Miałem przerabiac te z vectry ale Lemforder też nie jest taki wspaniały , widziałem przypadki ze po paru tys.km i te tuleje sie zrywały. Na naszych drogach nic dlugo nie wytrzyma.
Wszystko dziala okazalo sie ze nie z winy LPG i hejty juz cisza
A ja jestem z kolei ciekaw jak auto śmiga teraz na LPG, skrobnij coś
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości