
Mazda6 GY L3 '06 by NIEBO!™ 2,3l 166KM SportWagon 220V LPG


Mazda 6 Sakata 1.8 16V 120KM Comfort
Logo Mazda- i jest jazda :]
Mazda to nie tylko samochód- to filozofia i styl życia :)
Logo Mazda- i jest jazda :]
Mazda to nie tylko samochód- to filozofia i styl życia :)
- Od: 11 lip 2014, 23:28
- Posty: 200 (0/5)
- Skąd: Cork/ Łódź
- Auto: Mazda6 GG L8 '06 Sakata 1.8 16V Comfort
- Od: 17 cze 2007, 23:11
- Posty: 396 (10/4)
- Skąd: Kraków
- Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)
2 ale z wymiana grilla na ciekawszy i w kolorze budy 
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Dziękuję za opinie jak widać jest podział i trochę osób jest przy opcji 1 więc na razie pozostanę przy 1, ale jak kiedyś nabiorę większą ochotę na pakiet to polecę po całości. Na razie w planach nie mam ani pakietu, ani orania gleby, więc w półśrodki bawić się nie będę.
A jak to ostatnio ktoś napisał, żeby nie było samego tekstu to wstawię ostatnią focię

P.S. To też nie Norwegia
A jak to ostatnio ktoś napisał, żeby nie było samego tekstu to wstawię ostatnią focię
P.S. To też nie Norwegia
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
gdyby był konkurs "Mazda i wiatraki" wygrałbyś 

andryjan napisał(a):To ja od razu zapytam: dlaczego masz zapalone światła mijania i do jazdy dziennej jednocześnie?. Przecież to zabronione!.
Właśnie
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
One nie są zapalone jak w dzień. Są załączone na około 30% mocy. Zauważyłem, że wiele nowych aut ma tak to rozwiązane, więc i ja specjalnie zamówiłem światła dzienne z modułem, który to umożliwia i tak sobie podłączyłem
Sprawdziłem organoleptycznie, że przy tej mocy wieczorem nie oślepiają i wyglądają dobrze. Oczywiście zostawiłem furtkę bezpieczeństwa tzn dezaktywacja tej opcji trwa ~10sek. Wiele patroli mnie już widziało w nocy i żaden jeszcze nie zatrzymał więc nie kłuje w oczy
Wiem, że teoretycznie jestem udupiony, bo musiałbym wyciągnąć żarówki z postojowych żeby tamte robiły za postojowe, ale nie mogę ich zapalić z manetki i bez bez kluczyka, więc bez sensu by to było... no i mają tylko homologacje RL i nie mają homologacji na pracę jako postojowe... gdyby się nie przygaszały i gdybym zauważył, że z naprzeciwka oślepiają i są uciążliwe dla innych uczestników to oczywiście bym tego tak nie zostawił. Ale jak piszę – widziałem w nocy i jest OK, a i nikt jeszcze z przeciwka nie mrugnął, a jeżdżę już tak od stycznia 
Na dowód...
Chciałem Wam też na filmie pokazać jak szybko mogę to dezaktywować (pisałem już o tym pstryczku tutaj)... podnoszę maskę i się mega...
Wlazła mi jakaś
pod maskę i narobiła spustoszenia ... już to kiedyś widziałem u kolegi kciuku88 i myślałem, że nie jest możliwe żeby mnie to spotkało... a jednak ... człowiek wyjedzie na chwilę z miasta do dziczy i już – za przeproszeniem – jakieś zwierzę zrobiło niespodziankę... co z tym zrobić ?!? ...
. Podejrzewam kota ... wlazł zaraz po trasie... jak dostał się na kolektor wydechowy to sobie podsmażył co nieco i próbował uciekać gdzie popadnie ...
Jak widziałem u kciuku88 to myślałem wtedy, że ma poważnie uszkodzone ...natomiast u mnie to jakaś masakra
wszystko wisi... A tego elementu w całości to pewnie żaden kurier nie dowiezie
Czy to spełnia tylko jedną funkcję wygłuszenia czy dodatkowo jeszcze jakaś osłona termiczna np dla lakieru na masce?!?
Na dowód...
Chciałem Wam też na filmie pokazać jak szybko mogę to dezaktywować (pisałem już o tym pstryczku tutaj)... podnoszę maskę i się mega...


Wlazła mi jakaś


Jak widziałem u kciuku88 to myślałem wtedy, że ma poważnie uszkodzone ...natomiast u mnie to jakaś masakra
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
To koledzy bylo nic innego jak KUNA! Dzieki Bogu wersje usa maja wygluszenie z innego mocniejszego materialu i one sie tego nie chytaja.Kupisz sobie na auto zlomie za grosze to od maski bo na grodziowej pewnie bedzie problem,ale trzeba popytac.U ojca w golfie tak kuna poszarpala ale on ma diesla i dziwie sie ze w benzynce to sie stalo bo ropniaki dluzej trzymaja cieplo wiec one tam lubia buszowac.Posprawdzajcie kable jakies czy nie przegryzione bo w VW pogryzla franca i nie palilo auto.Laweta zabrala bo autko bylo na wsi 60 km od Tarnowa
.
-
WisniaUs
No nie za takie grosze... koszt około 100zł ... pomyślę jeszcze co z tym zrobić ... grodziową chyba po prostu podkleję, a od maski ... mam pewien plan, ale chyba nie wyjdzie to estetycznie.
Pozostaje albo pianka jaką podał Geniek lub podobna, albo szukać oryginału na szrocie w jakieś okazyjnej cenie
Czy któryś kolegów znający się na oponach zna odpowiedź na nurtujące mnie pytanie?
Jeśli wiecie... lub nie... poszukuję letnich opon w klasie ekonomicznej (w miare znanej marki) ze stosunkowo DUŻYM RANTEM OCHRONNYM.... dzisiaj zgłupiałem:
W poprzednim aucie miałem Kleber Dynaxer 195/50R15 na feldze Dezent V Dark 15'' i rant tam wyszedł zadowalający... dzisiaj widziałem te same opony na passacie na większym kole i rantu prawie nie było widać... Od czego to zależy jak duży wychodzi rant? Czy może ma na to wpływ szerokość w danym modelu ... Wybrałem generalnie już Barum Bravuris 3HM 215/45R17 87V FR i na fotkach mają raczej duży rant ochronny... ale co jeśli kupiłbym 225/45R17? Rant wyjdzie głębszy?!?
Teraz mam np Pirelli P ZERO NERO 215/45R17 i rant jest w zasadzie na równo z felgą, a w Octavii widziałem Pirelli P7 Cinturato 215/45 R17 i już rant miały konkretny ... o co tu chodzi?
Na BMW z oponą 225/50/R17 Continental SportContact2 rantu było z 5mm!!! Chętnie bym takie kupił, ale nie chcę wydawać 2kzł na komplet opon. Co ma wpływ na rant? Tylko oznaczenie FR czy tam RFP, MFS (zwał jak zwał), czy wpływ ma szerokość opony... czy tylko model? Jak robią szerszą oponę danego modelu na taką samą felgę? Muszą chyba to uzyskiwać szerszym rantem, coś w ten deseń:

Mylę się czy nie? Wybaczcie mój brak wiedzy w tym temacie i proszę o wyjaśnienie – potrzebuję duży rant, bo nie umiem jeździć
Sugestie innych opon też mile widziane ... budżet 1000-1250zł/kpl
16'' to dla mnie za mało
Moje auto ma homologację na 17'' i na lato mam właśnie taki zestaw
Poza tym nie uważam żeby rant nie pomagał ... Miałem jak pisałem rant przy Hondzie i felgi nie przytarłem nawet minimalnie przez 5 lat...
Nie najeżdżam na krawężniki jak wariat ... najeżdżam powoli i staram się pod jak największym kątem itp żeby nie było przycierki. RANT chroni bez dwóch zdań. Tylko dlaczego ten sam model opony przy różnych rozmiarach ma inny rant ... mam wrażenie, że przy szerszej oponie jest po prostu większy ... np dla felgi 7JJ większy rant będzie miała opona 225 niż 215. Albo dla 6JJ 195 będzie miało większy rant niż 185 ... mylę się?
Chcę kupić opony z dużym rantem żeby zminimalizować ryzyko uszkodzenia, bo mam w planie regenerację felg po poprzedniku, który je nieźle poobcierał, a chciałbym je mieć w stanie idealnym tak jak na Hondzie przy takim rancie:

Obecnie mam taki i moim zdaniem jest niewystarczający.

Sprawdziłem te co podałeś ...

Te mają super rant ale przy tej cenie to miałabym dopiero parę więc odpada ...
Tutaj wyglądają jakby nie miały prawie wcale ... więc te odpadają

Te co znalazłem też wyglądają sensownie, ale kurde to też zakup w ciemno, bo nie wiem czy to tylko wizualizacja czy naprawdę tak wypadną na moich felgach...
Chociaż na większości "zdjeć" tak wyglądają to może jednak będą OK ...


Ale nadal bez odpowiedzi pozostaje moje pytanie i czy ktoś zna na nie odpowiedź ...
Mam felgę 7JJ
Biorę np oponę Barum Bravuris 3HM 87V FR
czy w tym modelu opona 215/45R17 będzie miała tej samej głębokości rant co szerokość 225/45R17
Zapoczątkowałem temat tutaj , ale coś słabo się to rozwija
Więc może tutaj znajdzie to więcej osób znających się na rzeczy.
Pozostaje albo pianka jaką podał Geniek lub podobna, albo szukać oryginału na szrocie w jakieś okazyjnej cenie
Czy któryś kolegów znający się na oponach zna odpowiedź na nurtujące mnie pytanie?
Jeśli wiecie... lub nie... poszukuję letnich opon w klasie ekonomicznej (w miare znanej marki) ze stosunkowo DUŻYM RANTEM OCHRONNYM.... dzisiaj zgłupiałem:
W poprzednim aucie miałem Kleber Dynaxer 195/50R15 na feldze Dezent V Dark 15'' i rant tam wyszedł zadowalający... dzisiaj widziałem te same opony na passacie na większym kole i rantu prawie nie było widać... Od czego to zależy jak duży wychodzi rant? Czy może ma na to wpływ szerokość w danym modelu ... Wybrałem generalnie już Barum Bravuris 3HM 215/45R17 87V FR i na fotkach mają raczej duży rant ochronny... ale co jeśli kupiłbym 225/45R17? Rant wyjdzie głębszy?!?
Teraz mam np Pirelli P ZERO NERO 215/45R17 i rant jest w zasadzie na równo z felgą, a w Octavii widziałem Pirelli P7 Cinturato 215/45 R17 i już rant miały konkretny ... o co tu chodzi?
Na BMW z oponą 225/50/R17 Continental SportContact2 rantu było z 5mm!!! Chętnie bym takie kupił, ale nie chcę wydawać 2kzł na komplet opon. Co ma wpływ na rant? Tylko oznaczenie FR czy tam RFP, MFS (zwał jak zwał), czy wpływ ma szerokość opony... czy tylko model? Jak robią szerszą oponę danego modelu na taką samą felgę? Muszą chyba to uzyskiwać szerszym rantem, coś w ten deseń:
Mylę się czy nie? Wybaczcie mój brak wiedzy w tym temacie i proszę o wyjaśnienie – potrzebuję duży rant, bo nie umiem jeździć

CLAU napisał(a):Rant nic Ci nie da, przy krawężniku opona się ugnie i może dalej otrzeć ale jeżeli już się upierasz to Fulda Carat Progresso oraz Turanza ER300 mają duży rant ochronny, opona 205/55/16.
16'' to dla mnie za mało
Poza tym nie uważam żeby rant nie pomagał ... Miałem jak pisałem rant przy Hondzie i felgi nie przytarłem nawet minimalnie przez 5 lat...
Nie najeżdżam na krawężniki jak wariat ... najeżdżam powoli i staram się pod jak największym kątem itp żeby nie było przycierki. RANT chroni bez dwóch zdań. Tylko dlaczego ten sam model opony przy różnych rozmiarach ma inny rant ... mam wrażenie, że przy szerszej oponie jest po prostu większy ... np dla felgi 7JJ większy rant będzie miała opona 225 niż 215. Albo dla 6JJ 195 będzie miało większy rant niż 185 ... mylę się?
Chcę kupić opony z dużym rantem żeby zminimalizować ryzyko uszkodzenia, bo mam w planie regenerację felg po poprzedniku, który je nieźle poobcierał, a chciałbym je mieć w stanie idealnym tak jak na Hondzie przy takim rancie:
Obecnie mam taki i moim zdaniem jest niewystarczający.
Sprawdziłem te co podałeś ...
Te mają super rant ale przy tej cenie to miałabym dopiero parę więc odpada ...
Tutaj wyglądają jakby nie miały prawie wcale ... więc te odpadają

Te co znalazłem też wyglądają sensownie, ale kurde to też zakup w ciemno, bo nie wiem czy to tylko wizualizacja czy naprawdę tak wypadną na moich felgach...
Chociaż na większości "zdjeć" tak wyglądają to może jednak będą OK ...


Ale nadal bez odpowiedzi pozostaje moje pytanie i czy ktoś zna na nie odpowiedź ...
Mam felgę 7JJ
Biorę np oponę Barum Bravuris 3HM 87V FR
czy w tym modelu opona 215/45R17 będzie miała tej samej głębokości rant co szerokość 225/45R17
Zapoczątkowałem temat tutaj , ale coś słabo się to rozwija
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
nie sugeruj się tymi fotkami z serwisów oponiarskich. Jedynie na własne oczy ocenisz czy dana opona ma spoko rant czy nie, bo jak sam zauważyłeś inny rozmiar i już rant jest inny. A te fotki to bardziej wizualizacje niż zdjęcia, a na dodatek jedna dla wszystkich rozmiarów, głównie aby pokazać rzeźbę bieżnika.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości