Mazda RX-8 (FE) – Opinie i Informacje
Witam,
mam problem z niestabilną pracą kontrolek :
1-ciśnienia powietrza opon
2-kontroli trakcji
3-regulacji reflektorów
Podczas wizyty w ASO otrzymałem informację,iż problem może wynikać w obszarze KALIBRACJI i nie posiadają odpowiedniego upgrade oprogramowania (będzie za tydzień).
Czy jest ktoś z Was kto ma jakieś sugestie co do potencjalnych przyczyn i zna rozwiązanie tego problemu?
Macie wiedzę na temat lokalizacji modułu odpowiadającego za ww dolegliwości?
Czekam z niecierpliwością na pomoc.
mam problem z niestabilną pracą kontrolek :
1-ciśnienia powietrza opon
2-kontroli trakcji
3-regulacji reflektorów
Podczas wizyty w ASO otrzymałem informację,iż problem może wynikać w obszarze KALIBRACJI i nie posiadają odpowiedniego upgrade oprogramowania (będzie za tydzień).
Czy jest ktoś z Was kto ma jakieś sugestie co do potencjalnych przyczyn i zna rozwiązanie tego problemu?
Macie wiedzę na temat lokalizacji modułu odpowiadającego za ww dolegliwości?
Czekam z niecierpliwością na pomoc.
- Od: 28 mar 2013, 23:01
- Posty: 12
- Auto: MAZDA RX8 (2005)
ZREZYGNOWAŁEM z zakupu MAZDA 6 (2013)
Znowu zawitałem na forum po dłuższej przerwie pojawił sie znowu temat kupna mojego wymarzonego ReXa.... Teraz pytanie na co zwracać uwage przy kupnie żeby pojeździć troche tym autem. Mały przebieg to napewno, dobra kompresja, coś jeszcze???
-
yakuza92
Pojedz z kimś kto ma pojecie 2 sprawa to kojot sprzedaje po remoncie świeżo 25K chce
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
Zgadza się, mam srebrna mazdę do sprzedania.
Można podjechać na warsztat i wtedy wszystko powiem, pokaże.
Dla zapoznania się z autem zapraszam na jazdę próbną.
Jest dostępna w ogłoszeniu :
http://otomoto.pl/mazda-rx-8-nowy-silni ... 88921.html
Pozdrawiam
Można podjechać na warsztat i wtedy wszystko powiem, pokaże.
Dla zapoznania się z autem zapraszam na jazdę próbną.
Jest dostępna w ogłoszeniu :
http://otomoto.pl/mazda-rx-8-nowy-silni ... 88921.html
Pozdrawiam
SILNIK WANKLA OD A-Z ! WSZYSTKIE Japońce
Naprawa, tuning, skup i sprzedaż!
https://www.facebook.com/kojotgarage
668 824 980 – Kojot
www.kojotmagazine.pl
-------------------------------------------------
Zielonka k/ Warszawy
ul. Paderewskiego 2
Naprawa, tuning, skup i sprzedaż!
https://www.facebook.com/kojotgarage
668 824 980 – Kojot
www.kojotmagazine.pl
-------------------------------------------------
Zielonka k/ Warszawy
ul. Paderewskiego 2
Witam wszystkich serdecznie nosze sie z zamiarem zakupu rexa i chciałbym prosić o małą pomoc osoby ogarnięte w temacie które miały rexy jeździły itp. a mianowicie chodzi o wersję 193 konna i tą 231 czy różnica w mocy jest mocno odczuwalna?? Czy warto dołożyć parę złoty do mocniejszej?? Czy np wziąć słabszą ale z lepszym wyposażeniem??
Z góry dziękuję za wszystkie sensowne odpowiedzi Pozdrawiam
P.S. zupełnie nie miałem pojęcia gdzie to pytanie zadać więc myślę że tu będzie ok
Z góry dziękuję za wszystkie sensowne odpowiedzi Pozdrawiam
P.S. zupełnie nie miałem pojęcia gdzie to pytanie zadać więc myślę że tu będzie ok
Poszukujue Mazdy 323f BA 97r wszelkie informacje na gg 2236198 :)
Zapraszam w nasze szeregi
http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=210505
Zapraszam w nasze szeregi
http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=210505
Aż tak odczuwalnej różnicy nie ma. Low Power ma większy moment obrotowy i niżej kręci, ma też skrzynie 5-cio biegową. Ani High Power ani Low Power nie są demonami prędkości w porównaniu do uturbionych przeciwników.
Lepiej dołożyć parę złotych do zdrowego egzemplarza nie ważne czy LP czy HP.
Lepiej dołożyć parę złotych do zdrowego egzemplarza nie ważne czy LP czy HP.
- Od: 4 lip 2014, 13:42
- Posty: 22
- Skąd: Łaziska Górne
- Auto: RX-8
jeżeli szukasz auta do jazdy codziennej, spokojnej ( w miarę hehee) korki, miasto itp to Standard power lepiej się sprawuje... więcej ma siły na niższych obrotach... high power kręci się wyżej ale niestety "dół" jest tragiczny więc operacyjny zakres obrotów jest podobny, natomiast do zabawy jest dużo fajniejszy. Eksploatacja obydwóch jest dokładnie taka sama, podobnie jak spalanie. Bardziej bym się zastanawiał czy kupować auto z małym przebiegiem... heheh wszystkie na alledrogo mają między 70 a 90 tysi ... czy kupić auto z padniętym silnikiem i dobrym wyposażeniem. Wtedy można zbudować fajną jednostkę.. nawet lekko pomodzoną lub poprostu kupić i założyć nowy silnik....
myślę, że można się postarać i spokojnie postawić fajne auto z nowym silnikiem w kwocie 26... 28 tysi
myślę, że można się postarać i spokojnie postawić fajne auto z nowym silnikiem w kwocie 26... 28 tysi
ROTARY ENGINE VEHICLES SERVICE
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
Witam po raz kolejny coraz bliżej powrotu do ojczyzny coraz bliżej zakupu rexa przeglądając nasze portale zainteresowały mnie 3 sztuki odpowiadające moim wymaganiom podrzucam linki może ktoś z forum "zna" je i mógł by coś więcej na ich temat powiedzieć był bym bardzo wdzięczny
http://allegro.pl/mazda-rx-8-2006r-231k ... 76504.html
http://olx.pl/oferta/mazda-rx-8-xenon-s ... 6AcjT.html
http://olx.pl/oferta/mazda-rx-8-wersja- ... 5xRmj.html
Pozdrawiam
P.S każda sugestia jest na wagę złota
http://allegro.pl/mazda-rx-8-2006r-231k ... 76504.html
http://olx.pl/oferta/mazda-rx-8-xenon-s ... 6AcjT.html
http://olx.pl/oferta/mazda-rx-8-wersja- ... 5xRmj.html
Pozdrawiam
P.S każda sugestia jest na wagę złota
No niestety, silnik jest ''specjalnej troski'' dlatego najlepszym posunięciem jest pozbycie się tego szajsu i wstawienie czegoś z turbo – mniejsza awaryjność, mniej nerwów, tańsza eksploatacja i więcej kasy w portfelu bo silnik w mieście pali jak smok a jedzie to – jako tako
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Nie dodałeś, że taki gruz po swapie możesz naprawić tylko u tego co go popełnił bo nikt poza nim się tego dotknąć nie chce a jak już to za t.zw dopłatą
Masz auto zwierzątko , które po przesunięciu magla samo zmienia pasy i wybiera sobie tor jazdy bo akermany to już tylko wspomnienie
Fajnie też wygląda taki ulep po wypadku jak głowica wpada do kabiny razem z nagrzewnicą.
Wstawienie porządnie tłokowca jeżeli zlecisz to komuś to koszty w okolicach 13-16 tyś albo i lepiej. i dalej masz używany silnik w niewiadomym stanie . Za taki chajs buduje się wankla na Oem gratach po modach, z usuniętymi wadami panewek + strojenie gdzie wóz pali do 30% mniej.
Najlepiej poczytaj opinie użytkowników a nie osób postronnych, które Wankla i Swap widzą tylko na forum i na zlotach. Poczytaj też ile trzeba wpompować żeby auto jechało bo zwykły kibel Hondy może ewentualnie klimę napędzić. Jak już na bidoka cebuloka się stroić to był do kupienia rx 1.4 z Polówki .... albo 1.9 TDI. Pancerny, ma niuta i mało pali
Masz auto zwierzątko , które po przesunięciu magla samo zmienia pasy i wybiera sobie tor jazdy bo akermany to już tylko wspomnienie
Fajnie też wygląda taki ulep po wypadku jak głowica wpada do kabiny razem z nagrzewnicą.
Wstawienie porządnie tłokowca jeżeli zlecisz to komuś to koszty w okolicach 13-16 tyś albo i lepiej. i dalej masz używany silnik w niewiadomym stanie . Za taki chajs buduje się wankla na Oem gratach po modach, z usuniętymi wadami panewek + strojenie gdzie wóz pali do 30% mniej.
Najlepiej poczytaj opinie użytkowników a nie osób postronnych, które Wankla i Swap widzą tylko na forum i na zlotach. Poczytaj też ile trzeba wpompować żeby auto jechało bo zwykły kibel Hondy może ewentualnie klimę napędzić. Jak już na bidoka cebuloka się stroić to był do kupienia rx 1.4 z Polówki .... albo 1.9 TDI. Pancerny, ma niuta i mało pali
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości