Mazda6 GH 2.5L 170KM – jaka instalacja?
Mam Staga 300-4 zmieniona listwa i wtryskiwacze HANA zielone i poza małą stratą mocy jest wszystko OK teraz zrobiłem 40tyś na gazie i mam lubryfikacje.Nie sądzę żeby robiła jaką szkodę,w starej 6ce nie miałem smarowania i wypaliło zawory po 100tyś na gazie.Z LPG jest problem przy źle dobranej instalacji lub źle ustawionych parametrach
lubryfikacja to dodatek smarujący którego brakuje w gazie,jak był ołów w benzynie to był dodatkiem smarującym.kupiłem 323F 1.5 98r z wypalonymi zaworami a samochód bez LPG czyli złe podzespoły benzyny!
singo napisał(a):lubryfikacja to dodatek smarujący którego brakuje w gazie,jak był ołów w benzynie to był dodatkiem smarującym.kupiłem 323F 1.5 98r z wypalonymi zaworami a samochód bez LPG czyli złe podzespoły benzyny!
Nie opowiadaj bajek. Olow nigdy niczego nie smarowal. Byl dodatkiem przeciwstukowym. Zawory nie wymagaja zadnego smarowania poza odrobina oleju w prowadnicy.
-
Przemek323c
dokładnie ołów zapobiegał spalaniu stukowemu i chronił gniazda zaworów po wprowadzeniu benzyny bezołowiowej zostały teoretycznie ulepszone gniazda zaworowe i zawory,żeby radziły sobie z tym problemem.gaz ma dużo wyższą temperaturę spalania i głowica się bardziej grzeje
PS ilu speców zapytasz o cokolwiek tyle usłyszysz opinii,zawsze ktoś ma racje ale nie wiesz kto dopóki sam tego nie doświadczysz a to najczęściej jest kosztowne
PS ilu speców zapytasz o cokolwiek tyle usłyszysz opinii,zawsze ktoś ma racje ale nie wiesz kto dopóki sam tego nie doświadczysz a to najczęściej jest kosztowne
singo napisał(a):gaz ma dużo wyższą temperaturę spalania i głowica się bardziej grzeje
No dobra. To JAKIE KONKRETNIE sa temperatury spalania ? Duzo wyzsze to pojecie wzgledne. Ja mierzylem i jedno i drugie, mozemy porownac wyniki.
-
Przemek323c
proponuje postudiować testy:http://suw.biblos.pk.edu.pl/resources/i1/i4/i4/i2/i7/r14427/OleksykP_WplywZasilania.pdf
miłego studiowania ja to doświadczyłem na własnej skórze nie mechanik płaci za naprawę tylko Ty, wciskając ciemnotę mają robotę
miłego studiowania ja to doświadczyłem na własnej skórze nie mechanik płaci za naprawę tylko Ty, wciskając ciemnotę mają robotę
Znam to tylko gdzie tam sa podane KONKRETNE wartosci temperatury spalania paliwa bo jakos nie widze, za to wszedzie jest podane to co bylo napisane wczesniej ze zawory wypalaja sie przez uboga mieszanke. Dziwnym tez trafem wszedzie zakladali BRC a nie podawali nawet reszty gratow. Duzo zdan brzmi jak typowy belkot marketingowy nie poparty danymi. Jak mozna w naukowym podejsciu porownywac 2 wielkosc a nie podac konkretnej wartosci temperatury ?
-
Przemek323c
konkretna wartość temperatury spalanie benzyny w cylindrze to około 4000 st a gazu około 4500-4600st w zależności od składu mieszanki uboga wyższe spalanie,bogata niższe,wylot spalin w kolektor to już tylko około 450st .ma też znaczenie styl jazdy jak się pyrka to gniazda wytrzymają dłużej.
Najlepiej się uczyć na własnym doświadczeniu żeby takie mieć to trzeba trochę pojeździć ja zrobiłem jakieś 500 tyś km na benzynie i na LPG /temat to lubryfikacja/
PS w jaki sposób zmierzyłeś temperaturę w cylindrze wsadziłeś termometr zamiast świecy?
Najlepiej się uczyć na własnym doświadczeniu żeby takie mieć to trzeba trochę pojeździć ja zrobiłem jakieś 500 tyś km na benzynie i na LPG /temat to lubryfikacja/
PS w jaki sposób zmierzyłeś temperaturę w cylindrze wsadziłeś termometr zamiast świecy?
Wsadzilem 4 termopary blisko kanalow wydechowych w glowicy i bylo daleko do twoich 4000st. Tyle jesli chodzi o temp gazow wylotowych ale nawet temp plomienia daleko do wartosci ktore podales.Zastanow sie co piszesz...
Moge prosic zrodlo ?
Moge prosic zrodlo ?
-
Przemek323c
spaliny przy wylocie w kolektor mają około 450st to nie jest temperatura spalania tylko po spaleniu
DALEKO DO WARTOŚCI TO POJĘCIE WZGLĘDNE nie moich wartości tylko badań laboratoryjnych tak jak pisałeś podaj swoje pomiary,może zostaniesz fizykiem
źródło: FIZYKA
DALEKO DO WARTOŚCI TO POJĘCIE WZGLĘDNE nie moich wartości tylko badań laboratoryjnych tak jak pisałeś podaj swoje pomiary,może zostaniesz fizykiem
źródło: FIZYKA
Odkopałem ten temat i: 4600 stopni temperatura spalania gazu? Jaki blok silnika by to wytrzymał
chelek666 napisał(a):Jakby ktoś się jeszcze zastanawiał jak wygląda regulacja luzów w M6 GH 2.5 to jest to za pomocą płytek.
To już udało mi się znaleźć; Pytanie tylko czy konieczny jest demontaż wałków przy regulacji ?
Czasami jeśli płytki są nad szklankami to możliwa jest ich wymiana za pomocą specjalnego urządzenia.
Gorzej jak płytki są pod szklankami wtedy trzeba demontować wałki.
Więc jak tu jest ?
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
Panowie konkretne pytanie i proszę o konkretną odpowiedź. Jaka butla (wymiary zewnętrzne) maksymalnie wchodzi bez podnoszenia podłogi (nie wiem czy jest róznica hatchback/sedan/kombi ale pewnie nie). Czy może ktos ma większą z podniesioną podłogą 2-3 cm jestem w stanie przeboleć tym bardziej ze będę przesiadał sie z 323f to bagażnik dla mnie i tak jest ogromny . Bardziej zależy mi na zasięgu bo trasy długie będą.....
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości