Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]

Pogaduchy motoryzacyjne.

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
33
69%
Nie
0
Brak głosów
Różnie bywa
15
31%
 
Liczba głosów : 48

Postprzez ewemarkam » 27 lut 2014, 15:45

Tez dzis wlalem ok 250 ml przed tankowaniem. Odezwe sie za ok 600km jak spalanie.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 08:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez boczek » 27 lut 2014, 18:57

Po co lejecie ten mixol? Przecież to syntetyk i tworzy nagary. Lepiej wlać lepsze paliwo, które ma o wiele lepsze właściwości czyszczące i smarne. Z paliw premium jest o wiele większy pożytek.
"Kiedy jade, czuje ulge. Nie czuje zadnych ograniczen..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 00:19
Posty: 34 (0/2)
Skąd: Kalisz
Auto: Mazda 323f 1,5 PB

Postprzez smile » 27 lut 2014, 21:16

boczek lobbuje na rzecz sprzedawców paliw premium :P A paliwa premium to paliwa normalne z dodatkiem... :) My robimy to samo, uszlachetniamy zwykłe paliwo starą, dobrą metodą :)
Aha, wlewamy półsyntetyk......... :D
Zresztą kolega boczek ma "benzynkę". Znajdź kogoś, kto jest z dolewania oleju 2T do diesla niezadowolony. Powodzenia.
Pzdr.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Kety » 28 lut 2014, 08:05

Skoro poruszyliscie watek: syntetyk, polsyntetyk, mineralny. Niech sie ktos wypowie ktory sie nadaje a ktory nie. Wady i zalety. Trzeba poszerzac zakres wiedzy <nauka>
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2007, 10:29
Posty: 290
Skąd: zachodnia Norwegia
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03

Postprzez smile » 28 lut 2014, 08:13

półsyntetyk, więcej wieczorem.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez ewemarkam » 28 lut 2014, 16:29

Panowie narazie silnik sie wyciszyl. Potwierdzil to tez mechanik.

Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 08:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez tomxl » 1 mar 2014, 10:40

...chyba też bede musiał spróbować , mam nadzieję ze poza plusami minusów brak <oczy>
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2009, 21:01
Posty: 199
Skąd: 3miasto
Auto: V70 D5

Postprzez smile » 1 mar 2014, 10:53

Minus jest taki, że trzeba kupić olej 2T :P :) A plusy są duuuużo większe, wlejesz – zobaczysz :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez tomxl » 4 mar 2014, 21:10

Olej Orlen 2T Semisynthetic już kupiony teraz tylko trzeba zaaplikować 250 ml -300 ml i zatankowac do pełna. O efektach nie omieszkam napisać :D
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2009, 21:01
Posty: 199
Skąd: 3miasto
Auto: V70 D5

Postprzez Kety » 5 mar 2014, 08:06

A czy mozna to lac do mzr-cd (CITD)? Ktos probowal?
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2007, 10:29
Posty: 290
Skąd: zachodnia Norwegia
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03

Postprzez smile » 5 mar 2014, 09:55

Można. Były przypadki, że po laniu 2T do MZR-CD korekty wtryskiwaczy lepiej wchodziły :)
Nie masz DPF-u więc spokojnie możesz zastosować półsyntetyk 2T.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Leoo » 7 kwi 2014, 18:36

Wartości korekt wtrysków: W1 – 1, W2 – 0, W3 – 1, W4 – 6.
Tankowanie do pełna + 200ml LM1052 + 25ml Kleen-flo (Diesel Fuel Conditioner).
Po przejechaniu 70km: W1 – 0, W2 – 0, W3 – 0, W4 – 1.
Aktualnie po 150km: W1 – 0, W2 – 0, W3 – 0, W4 – 0 –> normalnie czary jakieś <czarodziej> <co?> <spoko>
Zobaczymy jak to będzie wyglądało w czasie dalszej eksploatacji.
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2013, 22:05
Posty: 485 (0/21)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: M6 GY MZR-CD 136KM '03

Postprzez tadziol » 7 kwi 2014, 20:08

Kleen-Flo to bardzo dobra rzecz.tylko te 25 ml to nie za mało troszkę?
pamiętam,jak na rajdach 4x4 lałem na 55L ON 1L Kleen-Flo <lol> stary Nissan patrol,a "szedł"jak "przecinak" <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 18:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez smile » 8 kwi 2014, 00:25

tadziol napisał(a): te 25 ml to nie za mało troszkę?
"Rewelacyjne efekty uzyskuje się stosując preparat przez cały rok, w temperaturach dodatnich dodając 150 ml produktu do 350 l paliwa. " – Znalezione na stronie jakiegoś sklepu internetowego.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Filop » 8 lis 2017, 17:03

Moja Mazda (akurat 323F ale silnik ten sam) była sprowadzona z przebiegiem około 190000 km w 2010 roku. Przebieg raczej jest realny, tym bardziej, że samochód był osobiście sprowadzony z Austrii, a tam cofanie licznika nie jest tak popularne jak w Polsce. Tym bardziej że na słupku jest naklejka 150000 km w 2005 roku, więc przebieg wydaje się być realny. Po kupnie została zregenerowana pompa wtryskowa, a od tej pory tylko nie zawsze regularne wymiany oleju i jakieś tam drobne rzeczy w zawieszeniu. Rok temu zregenerowany rozrusznik i wymienione świece żarowe. W zimie pali jak ta la la, a aktualnie na liczniku jest ok. 306000 km. Więc silnik traktowany w trudnych warunkach jest po prostu pancerny i tyle. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2017, 18:44
Posty: 87 (0/5)
Skąd: Opolskie, Brzeg
Auto: Mazda 323F BJ RF '00 DiTD Glacial Silver

Hyundai i30 Kombi '13r. 1.6 CRDi 128KM.

Postprzez Steve » 13 lis 2017, 09:36

Filop napisał(a): około 190000 km w 2010 roku. Przebieg raczej jest realny, tym bardziej, że samochód był osobiście sprowadzony z Austrii, a tam cofanie licznika nie jest tak popularne jak w Polsce. Tym bardziej że na słupku jest naklejka 150000 km w 2005 roku, więc przebieg wydaje się być realny. Po kupnie została zregenerowana pompa wtryskowa.....D


Nie chcę cię rozczarować <głaszcze>, ale konieczność regeneracji pompy wskazuje, ze raczej był kęcony.
Chyba, że woda była lana do baku. <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 18:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez Filop » 5 lut 2018, 21:07

W sumie pompa po kupnie była już uszkodzona, ale jeszcze przez kilka miesięcy dało się na niej polatać, a po drugie podłączenie tego modelu i z tego roku do komputera graniczy z cudem, w PL nikt nie ma do tego przejściówki. Samo zużycie materiałów we wnętrzu nie wskazuje raczej na kręcony licznik a jak już to niewiele. Na pewno nie jest to tak popularne auto jak np. Passat, więc prawdopodobieństwo kręcenia mniejsze, ale możliwe i to. Skanery numeru VIN nie wykazują żadnych podejrzeń, ale nikt nie ma pewności.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2017, 18:44
Posty: 87 (0/5)
Skąd: Opolskie, Brzeg
Auto: Mazda 323F BJ RF '00 DiTD Glacial Silver

Hyundai i30 Kombi '13r. 1.6 CRDi 128KM.

PostTen post został usunięty przez Biniu 6 lut 2018, 08:49.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Moto