Mazda6 GG LF-DE '07 2,0 163 KM/191Nm/4511rpm Lampy MPS+A-spec,stacja multimedialna[Sedan Rules]
Pierwsza Mazda jaka miałem była to 626. Jeździłem nią prawie 6 lat, nigdy mnie nie zawiodła. Po sprzedaży miała być M6 ale jakoś tak wyszło ze kupiłem Opla Omegę, nawet roku nią nie jeździłem trzeba było sprzedać. Nawet chwili się nie zastanawiałem co zastąpi złomegę od razu wiedziałem że będzie to Mazda 6 i tak się stało. Po oględzinach kilku sztuk już wątpiłem że kupie dobre i bez wypadkowe M6 z nie kręconym licznikiem. Udałem się do Pana Andrzeja z Carpasja kilka dni wcześnie sprowadził Magdalenę od pierwszego właściciela bez wypadkową z udokumentowanym przebiegiem (DSR)
Zdecydowałem się na kupno. Madzia ma zabezpieczoną podłogę i ranty nadkoli przed korozja wykonaną przez aso, gwarancja na 12 lat, pozostało jeszcze 6 lat, warunek jest taki że raz w roku trzeba podjechać na serwis i wykonać przegląd powłoki antykorozyjnej co z pewnością będę wykonywał.
Zrobiony przegląd w (ASO)
-filtr powietrza
-filtr paliwa
-filtr oleju
-filtr kabinowy
-wymiana oleju
-sprawdzenie powłoki antykorozyjnej
przebieg 90550 tyś. km.
Marka/model: Mazda 6 GG
Typ nadwozia: Sedan
Kolor nadwozia: Silver contrail 25H
Wersja wyposażenia: Exclusive
Rok produkcji: 2007
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Pojemność silnika: 1999 ccm
Silnik: LF-DE 16V DOHC 147 km
Pierwsza rejestracja: 02.02.2007
Data zakupu przeze mnie: 12.02.2014
przebieg przy zakupie: 90600 km
Kupiona od: Carpasja
-światła do jazdy dziennej w zderzaku
-sterowanie radiem i tempomatem w kierownicy
-6 x poduszki powietrzne SRS (kierowca, pasażer, 2 x boczne, 2 x kurtyny)
-kontrolka płynu do spryskiwaczy
-przyciemnione szyby
-obniżone zawieszenie EIBACH -30mm
-4 elektryczne szyby
-domykanie szyb z pilota
-centralny zamek
-immobiliser
-spryskiwacze reflektorów
-tempomat
-kierownica skórzana, wielofunkcyjna
-regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
-wspomaganie kierownicy
-podłokietnik z przodu i z tyłu
-Fabryczne radio
-climatronic
-podgrzewane siedzenia
-DSC, ABS z EBD, TCS
-2 x elektryczne i podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia
-system ISOFIX
-komputer pokładowy
-dzielona tylna kanapa
-6 głośników + w tylnej półce głośnik basowy i wzmacniacz
-stacja multimedialna
-opony zimowe Hankook Winter i cept rs w442 195/65/R15 na stalowych felgach
-opony letnie Fulda SportContol 215/45/17 felgi aluminiowe Dotz Rapier shine
Po kliknięciu na napis "Str" automatycznie zostaniemy przekierowaniu do stron wykonanych modów.
-klubowe ramki rejestracji (zrobione) Str.1
-dywaniki welurowe na lato (kupione) Str.1
-końcówki tłumików (zrobione) Str.1
-nowe opony letnie (kupione) Str.2
-nowe felgi 17 (kupione) Str.3
-zmieniarka mp3 (zrobione) Str.5
-obniżenie o 30mm (zrobione) Str.9
-kamera cofania(monitor w lusterku wstecznym)(zrobione) Str.10
-oświetlenie podłogi (zrobione) Str.12
-doświetlenie bagażnika taśmą led (zrobione) Str.12
-zmiana oświetlenia wnętrza na ledy (zrobione) Str.13
-żarówki lamp przednich (zrobione) Str.16
-przyciemnić szyby (zrobione) Str.21
-lotka tylnej klapy (taka jak w MPS) (zrobione) Str.23
-dywaniki gumowe na zimę (kupione) Str.33
-rozpórka na kielichy (zrobione) Str.36
-nakładki progowe (aluminiowe z napisem Mazda 6) (zrobione) Str.44
-aluminiowe nakładki na pedały (zrobione) Str.46
-usunięcie listew z drzwi (zrobione) Str.53
-nakrętki na wentyle z logo Mazdy (zrobione) Str.55
-malowanie zacisków (zrobione) Str.55
-nakładki na ogranicznik drzwi, osłony na rygiel i antena Mazdaspeed (zrobione) Str.57
-kierunkowskazy boczne led (zrobione) Str.59
-rozklejanie lamp, malowanie środków, dołożenie xenonów (zrobione) Str.68 Str.69
-zmiana żarówek postojowych i żarówek od kierunkowskazów na chromowane (zrobione) Str.70
-zmiana modułu z świateł skandynawski na europejski, montaż świateł do jazdy dziennej + ringi(mały poradnik) (zrobione) Str.71 Str.72
-Lampy tył MPS,światła A-spec+mgielne,światła wsteczne LED, kierunki chromowane (zrobione) Str.75 Str.76
-montaż stacji multimedialnej w miejscu oryginalnej nawigacji (zrobione) Str.98 Str. 99
-car audio subwoofer (free air) Galden M8, wzmacniacz Blaupunkt EMA255 (zrobione) Str. 101
-zmiana felg od rx8 18 cali 8J opony Hankook 215/40 (zrobione) Str.103
-Podświetlane luterka (zrobione) Str.124 i Str.125
-Podświetlanie klamki i uchwyt zamykania bagażnika (zrobione) Str.125
Wymiana świec zapłonowych 93814 tyś.km NGK
Wymiana przednich klocków24.06.2014 96845 tyś.km ATE
Wymiana klocków tył 11.07.2014 97265 tyś.km ATE
Montaż instalacji lpg 29.07.2014 98414 tyś.Km STAG
Wymiana akumulatora 16.09.2014 102356 tyś.km YOUSA
Wymiana oleju silnikowego i filtra 12.12.2014 106282 tyś.km DEXELIA 5W30,JC
Naprawa tylnego lewego zacisku 12.12.2014 106282 tyś.km ZEZ,NAPRA
Wymiana przednich klocków 17.08.2015 115321 tyś.km TRW
Wymiana oleju silnikowego i filtra 12.12.2015 125200 tyś.km DEXELIA,BOSCH
Wymiana płyny hamulcowego 19.03.2016 126264 tyś.km ATE
Wymiana płynu chłodniczego 19.03.2016 126264 tyś.km Prestone
Wymiana oleju skrzyni biegów 19.03.2016 126264 tyś.km Motul
Wymiana filtru kabinowego 19.03.2016 126264 tyś.km Knecht
Wymiana szyby czołowej 18.04.2016 127978 tys.km Nordglass
Wymiana zacisku lewy tył+klocki 14.05.2016 128985 tyś.km hella pagid/ATE
Pełny serwis klimatyzacji 21.07.2016 132574 tyś.km Magneti Marelli
Wymiana wahaczy przód. L,P "prostych" 06.08.2016 134139 tyś.km Delphi
Czyszczenie filtra stożkowego 25.08.2016 134930 tyś.km J-Tec
Wymiana oleju, filtra 30.12.2016 138373 tyś.km Dexelia 5W30,Knecht
Naprawa zacisków przód 30.12.2016 138373 tyś.km Autofren
Czyszczenie filtra stożkowego 03.08.2017 144444 tys.km Jet-tec
Wymiana filtru i oleju 02.02.2018 145895 tys.km Dexilia 5W30,knecht
Czyszczenie filtra stożkowego 22.06.2018 150590 tyś.km J-tec
Wymiana świec zapłonowych 11.08.2018 152227 tyś.km NGK
Wymiana przednich tarcz, klocków 22.08.2018 153046 tys.km zimmermann.textar wymiana, ASO
Regeneracja zacisków przednich 22.08.2018 153046 tys.km Autofren,frenkit naprawa W ASO
Czyszczenie przepustnicy 27.08.2018 153280 tyś.km Samodzielne czyszczenie
Wymiana poduszki silnika ”olejowa” 12.09.2018 153707 tys.km Yamato
Wymiana poduszki silnika dolna i pod akumulatorem 12.04.2019 154800 Japanparts
Wymiana oleju i filtra 12.04.2019 154800 Dexilia,Mann
Wymiana filtra kabinowego 29.06.2019 154756 tys.km Kamoka
Wymiana łożyska koła tylnego lewego 26.07.2019 155874 tys.km optimal
Wymiana klocków tył 13.01.2020 157165 tys.km. Trw
Wymiana oleju i filtra oleju 14.04.2020 157890 tys.km Dexilia,Mann
Wymiana filtra stożkowego 30.09.2020 158681 tys.km
Wymiana oleju i filtra oleju 22.10.2021 160872 tyś.km
Wymiana piasty tył prawy 23.12.2021 161100 tyś km
Czym pielęgnuje swoje auta.... Przez te kilkanaście lat trochę chemii się przewinęło, te z niższej półki jak i średniej a także wyższej. To może od początku
Zaczniemy od wnętrza Pewnie każdy używał plaka do deski, ja też... najgorsze badziewie jakie tylko może być, tłusty i zostawia ślady, kurz przyciąga strasznie. Po raz pierwszy użyłem mleczka od K2, nie jest wcale takie złe. Kurz na pewno mniej przyciąga niż plak, łatwe w użyciu ale dość krótko się utrzymuje, przy każdym czyszczeniu trzeba go ponownie nakładać. Szukałem czegoś co mi się w miarę długo utrzyma bez ponownego nakładania mleczka po przetarciu kurzu. Znajomy odlał mi trochę RR Customs RRC Cockpit Dressing Satin, tyle osób sobie to chwaliło, filmiki na yt, trzeba było spróbować. W mojej ocenie ten produkt jest jakościowo zbliżony do K2. Zakupiłem Poorboy's Word Natural look Marcepanowy 500ml, jest bardzo wydajny, mam go już koło 3 lat i zostało jeszcze koło 200ml. W ciągu roku nakładam go z 3-4 razy przy dość częstym przecieraniu plastików w kokpicie. Ładny zapach który nawet utrzymuje się kilka godzin, długo utrzymuje się na plastikach po przecieraniu. Nie przyciąga kurzu tak jak inne produkty używane przez mnie. Do czyszczenia/przygotowania plastików pod Poorboy's używam Adbl Apc, tego raczej zmieniać nie będę, jest to koncentrat, rozrabiam go według zabrudzeń w aucie. Spryskuje plastiki pojedynczo i ściereczką z mikrofibry wycieram, drugą już do sucha. Do tego używam pędzelka do zakamarków w desce i innych ciężko dostępnych plastikowych miejsc. Jakie ściereczki ? kilka ściereczek z mikrofibry, nie jakieś super drogie, według mnie spokojnie wystarczają takie z hipermarketów po 1-2 zł za sztukę Do nakładania dressingu używam aplikatorów od K2, później docieram mikrofibrom. Czyszczenie szyb, zwykłe płyny do mycia szyb ze sklepów, tu chyba nie ma co wydziwiać i kupować drogich płynów, każdy daje radę. Dużą uwagę skupiam na ściereczkach papierowych do szyb, jest tyle tego i nie każdy nadaje się do mycia szyb, a dlatego że większość zostawia pył. Nie napiszę jakiej firmy używam, dostaje je od znajomego ale są super, nie zostawiają żadnego pyłku. Odkurzanie wnętrza takiego porządnego odbywa się na działce, jest trochę daleko a że jestem dość pedantyczny to zostaje mi odkurzacz przy stacjach benzynowych. Ciągnąć ciągną, nie tak jak Sasha Grey ale ujdzie. Plan był by kupić jakiś dobry odkurzacz samochodowy, nie mam jakiegoś dużego brudu w Mazdzie ale po opiniach każdy odradzał. Może Wy macie jakiś sprawdzony taki odkurzacz
To przechodzimy do karoserii Co do wosków, woski twarde. K2 są godne polecenia jak na ich niską cenę. Ładnie nabłyszczają, wodę odpycha w miarę dobrze, ale tylko przez tydzień. Kolejny nisko budżetowy wosk spełniający swoje funkcję to autoland, krótko się trzyma ale ładnie nabłyszcza lakier. Trzymanie na poziomie K2. RRC woski, dużo jest w sieci ich reklam że niby takie wspaniałe itp. w mojej ocenie nie są lepsze od K2. Wosk twardy dał taki sam efekt jak nisko budżetowy wosk. Przez około 2 lat używałem Porzelack teflon, bardo dobry wosk za nie wielkie pieniądze, trzymanie nie co ponad miesiąc, elegancko nabłyszczał i można go nakładać na mokro co jest super sprawą jesienią i zimą gdy nie ma możliwości wysuszenia auta. Wosk koloryzujący, w moim posiadaniu były tylko trzy firmy, CarPlan T-CUT Color Fast, Sonax i Turtle Wax Color Magic, ten ostatni najlepszy. Dobrze nabłyszczał i maskował micro ryski i w miarę się trzymał , koło 2-3 tygodniu. Było jeszcze parę innych wosków, ale to już prehistoria i nie ma co o nich wspominać To by było na tyle... Przechodzimy wyżej. Wosk soft99, opinie ma super, każdy go używa i poleca, kupiłem i ja... Wosk bardzo długo trzyma się na karoserii, 6-8 miesięcy w zależności od warunków zewnętrznych, moja M stoi pod chmurką, 8 miesięcy jednego roku wytrzymał, jedyny wosk który ta długo mi się trzymał na lakierze, i tyle mogę dobrego o nim napisać. Używam go na zimę, żeby za często nie marznąć w garażu. Dobrze odpycha wodę, kropelkowanie fajne Ale jak za tą cenę (–+90 zł) to trochę dużo za taki wosk. W między czasie kupiłem Finish Kare 1000P HI-TEMP, dużo lepszy od softa w nabłyszczaniu kropelkowaniu i maskowaniu swirli i nie dużych zarysowań, minus, trzyma tylko koło 3-4 miesięcy. Jak dotąd najlepszy wosk jaki kiedykolwiek miałęm, Angelwax Desirable High Endurance Wax, super nabłyszcza, maskuje swirle i zarysowania, wyciąga głębie koloru czego inne dotychczasowe woski nie potrafiły. Pierwszy wosk który nie przyciąga kurzu, soft i fk niestety strasznie go przyciągają. Na drugi dzień po umyciu na karoserii było go dość dużo, po angelwax w ogóle go nie ma Trzyma się koło 3-4 miesięcy ale jest mega. Cena może trochę odstraszać, 400 zł za 250ml. Są także testery 33ml za 100 zł, taki właśnie zakupiłem na próbę, starczy na jakieś 4-5 razy. teraz się skończył i będę kupował coś nowego, na pewno coś z tej firmy. Tera coś o QD...
Qd od RRC najgorszy jaki tylko miałem, docieranie to jakaś masakra, ile by się nie wcierało to i tak zawsze zostawały jakieś mazy, masakra, prawie cała buteleczka poszła do kibelka. Morning Dew Detailer, ciężkie docieranie przy czym efekt mało zadowalający, krótka trwałość, kiepskie kropelkowanie. Quik wax od Good Stuff, łatwy w docieraniu, troszkę przyciemnia lakier, trzyma się koło 2-3 tygodni, nie złe kropelkowanie jak na tego typu wosk. Na sezon 2020 będę zamawiał Good Stuff Gloss Detailer.
Przygotowanie lakieru pod wosk... Pewnie większość pomyśli że jest głupi ale praktycznie do dnia 2018 roku używałem pasty polerskiej mocnościernej od K2. Nie zauważyłem żeby negatywnie ona wpłynęła na lakier. Poleruje ręcznie, usuwa smołę, asfalt itp. a co najważniejsze to lakier jest bardzo śliski. W między czasie używałem Dodo Juice Lime Prime – Cleaner pod wosk, do tego glinka żółta valet potem soft... Zauważyłem że wosk tylko utrzymał się 5 miesięcy. Zrezygnowałem z tego cleanera i użyłem pasty K2 i znowu soft, 8 miesięcy utrzymał się w takich samych warunkach. w tym sezonie (2019) zakupiłem Angelwax Perfect Polish i wyżej opisany wosk Angelwax. Tak wyglądało przygotowania lakieru, pasta K2, polerka, później cleaner od Angelwax po nim nie trzeba odtłuszczać lakieru, i na koniec wosk Angelwax... Efekt jest na prawdę super.
Oponki i felgi Felgi co jakiś czas są czyszczone pastą polerską K2, na to wosk, różnie, zależy co akurat posiadam, soft99, może z miesiąc utrzymuje się na feldze, rzadko nakładam na nie wosk ponieważ myje felgi chemią. Nadają się do regeneracji więc nie jest mi ich szkoda. Jakiej to ja już chemii nie miałem do mycia, od jakiś motorynek do krwawej felgi od Shiny Garage. Najgorsze, Motorynka, Plak, sonax, CarPlan Ultra Wheel Cleaner, K2 Felix, Q11 Rim Cleaner i jakiś produkt od Tesco. Najlepszy z tego typu chemii jest Autoland. Krwawa felga, używałem od Shiny Garage, K2 Roton, Tenzi, według moich testów te trzy są dobre, ale K2 jest najtańszy i jego kupuje jak jest w sklepie, nie wiem czemu ale nie zawsze jest dostępny. Do nabłyszczania opon, dość długi czasu używałem Autolanda w sprayu, łatwa aplikacja, opona ładnie wyglądała. Później było K2 w sprayu, efekt praktycznie taki sam ja przy Autolandzie. Od jakiś 2 lat używam K2 sigma, w żelu, nakłada się go przy pomocy aplikatora. Jak dotąd najlepszy od pozostałych, po 2-3 myciach efekt pozostaje taki jak bym go dopiero położył.
Krótko o przygotowaniu lakieru do wosku. Nie mam warunków żeby myć auto samemu. Więc przed tak zwaną polerką, ręczną, jadę na myjnię ręczną. Tam mycie odbywa się na dwa wiadra i myjką wysokociśnieniową. Najczęściej jeżdżę na myjnie bezobdługowe i pod wysokim ciśnieniem myje auto. Po woskach jakich używam brud ładnie schodzi, chyba że auto jest naprawdę brudne np. w zimę sól, piasek to w tedy jadę na ręczną myjnie. Mam dwa ręczniki z mikrofibry od K2, w razie jakby jeden nie chcący upadł za ziemię. Kilka aplikatorów od K2 (5sztuk) ręcznik z mikrofibry od Good Stoof do docierania wosku. Pędzelki do kokpitu. I kilkanaście nie dużych mikrofibry do kokpitu i lakieru.
Spalanie LPG po montażu, trasa. Prędkość 120-170 km/h z włączoną klimatyzacją i 4 osobami 13l/100km.
Przy prędkości 110-130 10,5l/100 km/h z włączoną klimą i 4 osobami.
Miasto z wyłączoną klimatyzacją 14,3l/100 km/h, z włączoną klimą 15,5l/100 km/h. Po wymianie akumulatora spalanie spadło do 13,3l/100 km/h a z klimą do 14,5l/100 km/h. Nie jest to wolna jazda i po mieście Warszawa, korków i świateł sporo. Trasy jeszcze nie robiłem po wymianie akumulatora, ale myślę że będzie w granicach 10,0/12,0l/100 km/h w zależności od stylu jazdy i ilości pasażerów.
Spalanie BP. Miasto, 11,5/12,5l/100 km/h Trasa 8,8/10,0l/100 km/h
House of Wax Sapphire + QD Good Stuff Gloss Mycie na myjni bezdotykowej
House of Wax Sapphire + QD Good Stuff Gloss. Po opadach deszczu
House of Wax Sapphire
Krótka recenzja stacji multimedialnej
Trzecie, i ostanie nagranie z modyfikacji
Drugie nagranie z kolejnych modyfikacji
Filmik z działania świateł A-spec+mgielne, i świateł wstecznych LED
Wosk Finish Kare 1000P HI
Odpychanie wody po użyciu Soft99 12 months
Mycie po zastosowaniu Shiny Garage Beads Spray Wax
Krótki film z działania świateł do jazdy dziennej z ringami
Nagranie dźwięku wydechów, kocówki WM
Nagranie z hamowni. Zlot Ryki 2015
Wynik z hamowni Pomiar na benzynie 95 oktanów....
Nagranie z hamowni. Zlot Czaplinek 2015
Wynik z hamowni Pomiar na benzynie 95 oktanów....
Video prezentacja "Jak się zmieniała Madzia"
Video prezentacja z montażu kamery cofania Mazda 6 GG/GY
Madzia odrazu po zakupie
Fotki wykonane przez Pana Andrzeja w aso przy przeglądzie powłoki antykorozyjnej
Jeszcze brudna ale przerejestrowana
Kilka zdjęć z dzisiejszego woskowanie, niestety zaczął padać deszcz i trzeba było uciekać pod daszek fotki zrobione telefonem więc jakość taka sobie
Bardzo mi się podoba podświetlenie Madzi i nie mogłem się oprzeć na wstawienie tej fotki
Ostatnio edytowano 16 sie 2015, 11:36 przez Danmazda, łącznie edytowano 84 razy
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Witamy w dziale Nasze Mazdy Jak od Carpasji to pewnie będzie się spisywać, do tego polift więc wszystko co trzeba jest Dorzuć proszę tylko kilka fotek aktualnych to przenosimy temat do działu "6"
brodaM6 napisał(a):Felgi kolego to powinieneś dostać w cenie tego auta bo miały w standardzie Exclusive
Cena została obniżona z tego powodu, i tak miałem w planach kupić inne felgi.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
elegancka czekam na realizowanie zaplanowanych modów
O to pierwsze zmiany
Końcówki tłumików zostały wspawane firmy WM 100x80, miały być Ultra ale z racji że jest ich sporo na forum postanowiłem wybrać inne
Oświetlenie wnętrza żarówki 5 smd świecą bardzo ładnie i jasno ale prawa strona ma inny odcień od lewej i tak od przedniej żarówki postojowej do tylnej rejestracji
Także zostało zmienione przednie oświetlenie. Na takie żaróweczki
A tak wyglądają po założeniu
I oczywiście tylna rejestracja dostała ledy
A tak wyglądają wspomniane ledy, będą zastąpione Philipsami BlueVision W5W
Po ciężkim dniu zajmowaniem się Magdaleną po powrocie do domu czekała na mnie taka miła niespodzianka
Jurto będą tam gdzie powinny być
Niby tylko gadżet a powoduje szeroki uśmiech
Dywaniki na lato
To by było na tyle.... chwilowo bo jeszcze coś na pewno zmienię
Końcówki tłumików zostały wspawane firmy WM 100x80, miały być Ultra ale z racji że jest ich sporo na forum postanowiłem wybrać inne
Oświetlenie wnętrza żarówki 5 smd świecą bardzo ładnie i jasno ale prawa strona ma inny odcień od lewej i tak od przedniej żarówki postojowej do tylnej rejestracji
Także zostało zmienione przednie oświetlenie. Na takie żaróweczki
A tak wyglądają po założeniu
I oczywiście tylna rejestracja dostała ledy
A tak wyglądają wspomniane ledy, będą zastąpione Philipsami BlueVision W5W
Po ciężkim dniu zajmowaniem się Magdaleną po powrocie do domu czekała na mnie taka miła niespodzianka
Jurto będą tam gdzie powinny być
Niby tylko gadżet a powoduje szeroki uśmiech
Dywaniki na lato
To by było na tyle.... chwilowo bo jeszcze coś na pewno zmienię
Ostatnio edytowano 14 wrz 2014, 01:10 przez Danmazda, łącznie edytowano 1 raz
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Zapowiada sie ciekawie
- Od: 17 cze 2013, 19:17
- Posty: 215 (10/3)
- Skąd: Kraśnik/Antwerpia
- Auto: Była
viewtopic.php?f=331&t=157326
Jest BMW 525D F10
Klubowe ramki założone
Od tygodnia zastanawiam się jakie felgi wybrać, może doradzicie jest to rozmiar 8x17 opona jak będzie to 215/45
Od tygodnia zastanawiam się jakie felgi wybrać, może doradzicie jest to rozmiar 8x17 opona jak będzie to 215/45
Ostatnio edytowano 14 wrz 2014, 01:23 przez Danmazda, łącznie edytowano 1 raz
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Na pewno ładniej wygląda na tych osramach, ale wróżę że w nocy będziesz mało widział. Hidy ładuj i masz i ładny efekt i niezłe światło. Spryskiwacze lampek masz, to nikt nie zauważy że nie oryginał
A jeśli felgi, to ja bym brał chyba drugie.
P.S Popraw sobie opis wyposażenia. Szóstki mają 6 poduszek, a nie 8
A jeśli felgi, to ja bym brał chyba drugie.
P.S Popraw sobie opis wyposażenia. Szóstki mają 6 poduszek, a nie 8
kamilq05 napisał(a):Na pewno ładniej wygląda na tych osramach, ale wróżę że w nocy będziesz mało widział. Hidy ładuj i masz i ładny efekt i niezłe światło. Spryskiwacze lampek masz, to nikt nie zauważy że nie oryginał
A jeśli felgi, to ja bym brał chyba drugie.
P.S Popraw sobie opis wyposażenia. Szóstki mają 6 poduszek, a nie 8
Zastanawiałem się nad tymi hidami, może z czasem się zamontuje.
Już miałem zamawiać te pierwsze felgi ale jakoś spodobały mi się te drugie i teraz sam nie wiem które wybrać.
W sumie naliczyłem 8 chyba że te tylne się nie wliczają w poduszki tylko kurtyny
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
8 to masz tylko znaczków/symboli, ale to jedna kurtyna idzie od początku do końca auta. Kolega ci dobrze podpowiada, a tak jak ty, liczą też handlarze i wpisują że 8. Żadna GG/GY nie miała więcej niż 6 airbagów.
CO do felg, te drugie.
CO do felg, te drugie.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
matthies napisał(a):8 to masz tylko znaczków/symboli, ale to jedna kurtyna idzie od początku do końca auta. Kolega ci dobrze podpowiada, a tak jak ty, liczą też handlarze i wpisują że 8. Żadna GG/GY nie miała więcej niż 6 airbagów.
CO do felg, te drugie.
Yhym.. to teraz już rozumiem jak to jest z tymi poduszkami. Dzięki za wyjaśnienie
Dopisano 22 lut 2014 13:23:
podasz link gdzie kupowałeś te końcówki.
podasz link gdzie kupowałeś te końcówki.
Link gdzie kupowałem
http://allegro.pl/koncowka-wydechu-r9-e ... 29672.html
były jeszcze o rozmiarze 120x85 ale moim zdaniem kiepsko wyglądają, przymierzałem i osobiście nie podobało mi się
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Skorzystałem dziś z w miarę ładnej pogody i poświęciłem trochę czasu na woskowanie Magdaleny
Eksperymenty z aparatem ,i oto co wyszło
Eksperymenty z aparatem ,i oto co wyszło
Ostatnio edytowano 14 wrz 2014, 01:32 przez Danmazda, łącznie edytowano 1 raz
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
zas3k napisał(a):HDRy trochę przepalone
Aparat mam prawie rok a dopiero teraz odkryłem że można takie zdjęcia robić, muszę trochę nad tym popracować
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości