Witam,
Mam instalację opartą o STAGa zamontowaną w 323C. Przejechałem na niej ponad 70 tysięcy i jak do tej pory nie było żadnych większych problemów. Niestety teraz instalacja niedomaga – kiedy temperatura silnika podrośnie (35 stopni) auto przełącza się z benzyny na gaz i po chwili z powrotem wraca na benzynę sygnalizując brak gazu mimo ze zbiornik jest pełny. Zdarza się że czasami pochodzi chwilę dłużej na gazie, ale niestety nie udało mi się przejechać więcej niż 10 km. Byłem w serwisie, po podłączeniu do komputera wyszły błędy ciśnienia i na tym się skończyło – problem pozostał. Początkowo myślałem, że może elektrozawór nie trzyma bo cewka ma pęknięcie na obudowie, ale to raczej nie to. Teraz zastanawiam się czy czujnik ciśnienia nie przekłamuję.
Czy ktoś miał już coś takiego? Ma ktoś jakiś pomysł?
Dzięki i pozdrawiam
Gaz wyłacza się mimo że zbiornik jest pełny
Strona 1 z 1
Raczej bym obstawiał że coś się dzieje z reduktorem, niedomaga, lub zawalony filtr fazy ciekłej czasem daje takie rezultaty .
Dokładniej jak wyżej . Prawdopodobnie masz zasyfione filtry, jeśli nie to, to bym szukał winy w reduktorze. Gazem nie śmierdzi?
-
lukasz2387
Dzięki za rady. Jeśli chodzi o to czy gaz śmierdzi to nic nie czuć. W każdym bądź razie faktycznie, zacznę od wymiany wszystkich filtrów i kupie nową cewkę. Mam nadzieję, że to pomoże – jeśli nie to będę dalej szukał. Jeszcze raz dzięki za pomoc. Pozdrawiam wszystkich.
-
Slavkom
Miałem podobne objawy , błedy ciśnienia gazu , oszukiwał czujnik że poprostu nie ma gazu w instalacji a był cały zbiornik . Powód – czujnik ciśnienia gazu , mała czarna kosteczka 150-200zł , gazownik stwierdził ze to najbardziej wadliwy element instalacji na STAGu
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 7 sty 2011, 00:07
- Posty: 4
Witam.
Odgrzewam ale miałem też ten problem. Zaczęło się w upały, od czasu do czasu "zapiszczał" i przełączył się na Bp, bez względu na ilość gazu w baniaku. myślałem z początku że łapie jakiś błąd od temp. Ale ochłodziło się i dalej to samo. Nadmienię że instalka jest nowa. Zaczęło się po przebiegu ok 9500 km. Potem było coraz gorzej. Odpalenie, 10min prób przełączenia na LPG w końcu jak się przełączył to jechał do następnego wyłączenia zapłonu. Z moim gazownikiem postanowiliśmy poczekać do przeglądu po 10 000km i zobaczyć co jest. Stwierdziliśmy tylko małe skoki ciśnienia gazu.
Na przeglądzie złapałem się za głowę. Filtr wyglądał jak doniczka. Do tego stopnia że nie chciał wyjść z puszki. Cały oblepiony brudem, był taki syf że nie puszczał gazu na listwę. Po wymianie filtra i zmianie stacji jak na razie ok.
Odgrzewam ale miałem też ten problem. Zaczęło się w upały, od czasu do czasu "zapiszczał" i przełączył się na Bp, bez względu na ilość gazu w baniaku. myślałem z początku że łapie jakiś błąd od temp. Ale ochłodziło się i dalej to samo. Nadmienię że instalka jest nowa. Zaczęło się po przebiegu ok 9500 km. Potem było coraz gorzej. Odpalenie, 10min prób przełączenia na LPG w końcu jak się przełączył to jechał do następnego wyłączenia zapłonu. Z moim gazownikiem postanowiliśmy poczekać do przeglądu po 10 000km i zobaczyć co jest. Stwierdziliśmy tylko małe skoki ciśnienia gazu.
Na przeglądzie złapałem się za głowę. Filtr wyglądał jak doniczka. Do tego stopnia że nie chciał wyjść z puszki. Cały oblepiony brudem, był taki syf że nie puszczał gazu na listwę. Po wymianie filtra i zmianie stacji jak na razie ok.
małe skoki ciśnienia przy zawalonym filtrze ? jak ten gazownik to stwierdził, patrząc się na ciśnienie na wolnych obrotach czy jeździł z laptopem na kolanach ? bo skoro instalacja rozłączała tzn, że są problemy z ciśnieniem, przy butowaniu będzie to widać
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
blaze007 napisał(a):a na których stacjach kolega gazuje?
Miałem jedną mała stację w Tczewie. Gaz mieli tani i jak się okazało z wkładką.
gik napisał(a):małe skoki ciśnienia przy zawalonym filtrze ? jak ten gazownik to stwierdził, patrząc się na ciśnienie na wolnych obrotach czy jeździł z laptopem na kolanach ? bo skoro instalacja rozłączała tzn, że są problemy z ciśnieniem, przy butowaniu będzie to widać
Nie trzeba było nikogo butować. Gaz odłączał już przy próbie nawet delikatnego ruszenia z miejsca. Skoki były naprawdę niewielkie, nie pamiętam już dokładnych wartości, laptopa widziałem z dość daleka, ale o ile dobrze pamiętam ciśnienie było trochę pow. 1 bar przy przegazowaniu spadało o kilka bar'ów i rozłaczało.
Po zmianie filtrów wszystko jak ręką odjął.
To w koncu niewielkie czy spadalo o kilka barow co juz samo w sobie jest niemozliwe przy roboczym 1bar ?
-
Przemek323c
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości